Losowe zdjęcie |
|
Jelcz 120M #00122 nowe
Komentarzy: 0 PR
|
|
|
|
|
Autosan H9-21 |
|
(Hits: 803)
Podkategorie |
Autosan H9-21
VIN:
Wyprodukowany: 1990
Zezłomowany: 2008
Właściciele:
(1990-2004) PPKS Legnica
(2004-2008) PKS Trans-Pol Sp. z o.o. Legnica
Tablice rejestracyjne:
(1990-2008) LGO 441C
Numery taborowe:
(1990-2004) 00001-Z / PPKS Legnica
(2004-2008) 00001-Z / PKS Trans-Pol Sp. z o.o. Legnica
Inne informacje:
Długość życia autobusu: 18 lat.
Długość eksploatacji w PKS: 18 lat.
To był pierwszy autobus jaki otrzymało samodzielne już PPKS Legnica, prawdopodobnie przybył w lipcu 1990 roku. Jednocześnie w roku 1990 był jedynym jaki PPKS nabył.
Od początku do końca w P.t. Jawor.
NG w 1998 roku w bazie PKS chyba w Jaworze.
Skasowany w pierwszej połowie 2008 roku na zajezdni w Jaworze.
Jedyne zdjęcie tego pojazdu znajduje się tu:
http://www.phototrans.eu/autobusy.php?s=15&nr=60266&ticket=26
|
LGU 4753
|
Autosan H9-21.41
VIN: 930002
Wyprodukowany: 1994
Zezłomowany:2010
Właściciele:
(1994-2004) PPKS Legnica
(2004-2010) PKS Trans-Pol Sp. z o.o. Legnica
Tablice rejestracyjne:
(1994-2010) LCC 6729
Numery taborowe:
(1994-2004) 40002-Z / PPKS Legnica
(2004-2010) 40002-Z / PKS Trans-Pol Sp. z o.o. Legnica
Inne informacje
Długość życia autobusu i eksploatacji w PKS: 16 lat.
Silnik: Andoria 6CT107, moc: 125kW/170HP, pojemność: 6540cm3.
Skrzynia biegów: FPS Tczew S5-45(5-cio biegowa).
Miejsc: 39/51.
Układ drzwi: [1-0-1].
Autobus od nowości przydzielony do Legnicy.
NG w 2004 roku w Legnicy.
(1994-2009) Legnica.
(2009-2010) P.t. Jawor.
Odstawiony i odholowany do Tkaczyka Bobrowniki: 26 lipca 2010 roku i tam skasowany.
Inne zdjęcia autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=37604&ticket=
|
LCC 6728
|
|
|
|
Autosan H9-21.41
VIN: SUAAW3AAPSS020098
Wyprodukowany: 1995
Zezłomowany:
Właściciele:
(1995-2004) PPKS Legnica
(2004-2011) PKS Trans-Pol Sp. z o.o. Legnica
(2011-?) Olpaka Dworszowice Pakoszowe
Tablice rejestracyjne:
(1995-2011) LCC 7439
Numery taborowe:
(1995-2004) 50007-Z / PPKS Legnica
(2004-2011) 50007-Z / PKS Trans-Pol Sp. z o.o. Legnica
Inne informacje:
Autobus był przydzielony do zajezdni w Legnicy.
NB w sierpniu 2006 roku w zajezdni PKS.
Sprzedany w 2011 roku firmie remontowej i dalej wystawiona sprzedaż w Rząśni - po remoncie dostał laminatowy przód od Lidera.
|
|
LGU 6835
|
|
Autosan H9-21.41
VIN:
Wyprodukowany: 1996
Zezłomowany: 2009?
Właściciele:
(1996-2004) PPKS Legnica
(2004-2009?) PKS Trans-Pol Sp. z o.o. Legnica
Tablice rejestracyjne:
(1996-2009?) LCC 9671
Numery taborowe:
(1996-2004) 60014-Z / PPKS Legnica
(1996-2009?) 60014-Z / PKS Trans-Pol Sp.z o.o. Legnica
Inne informacje:
Autobus od początku do końca jeździł w Legnicy.
Kosmetyka nadwozia w 2004 roku.
Skasowany w Jaworze prawdopodobnie w 2009 roku.
|
|
LIA 0652
|
|
|
|
Autosan H9-21.41
VIN:
Wyprodukowany: 1996
Zezłomowany:
Właściciele:
(1996-2004) PPKS Legnica
(2004-) PKS Trans-Pol Sp. z o.o. Legnica
Tablice rejestracyjne:
(1996-2007) LCO 1916
(2007-) DL 45756
Numery taborowe:
(1996-2004) 60026-Z / PPKS Legnica
(2004-) 60026-Z / PKS Trans-Pol Sp. z o.o. Legnica
Inne informacje:
Od początku w P.t. Jawor.
Przemalowany ok 2006 roku.
|
Autosan H9-21. VIN SUAFS301CKS660194. Rok produkcji 1989. Autobus przekazany z PKS Tour Jelenia Góra Sp. z o.o. (rejestracja DJ 02688 w latach 2000-2007) w grudniu 2006 roku. W Trans-Polu jeździł od stycznia do kwietnia 2007 roku w P.t. Jawor z rejestracją DJA 2G83. W kwietniu 2007 odstawiony na plac kasacyjny w Jaworze i w tym roku skasowany.
|
LCD 7326 (1998-)
|
JGA 535H (1990-2000)
DJ 02697 (2000-2009)
DL 58842 (2009-)
|
Autosan H9-21
VIN: 660751
Wyprodukowany: 1990
Zezłomowany: 2009
Właściciele:
(1990-1990) KPKS Zielona Góra O/Legnica
(1990-2004) PPKS Legnica
(2004-2007) PKS Trans-Pol Sp. z o.o. Legnica
Tablice rejestracyjne:
(1990-2007) LGT 926B
Numery taborowe:
(1990-1990) Z00504 / KPKS Zielona Góra O/Legnica
(1990-2004) 00504-Z / PPKS Legnica
(2004-2007) 00504-Z / PKS Trans-Pol Sp. z o.o. Legnica
Inne informacje:
Długość życia autobusu: 19 lat
Długość eksploatacji autobusu w PKS: 17 lat.
Autobus w wersji międzymiastowej.
Fabrycznie pomalowany na kremowo z pomarańczowymi pasami pod szybami i na wysokości klap bagażników.
Przydział:
(1990-2007) P.t. Złotoryja.
NG: 1998 roku i pomalowany na biało z niebieskimi pasami na wzór Autosanów z 1996 roku jak np. 60017-Z.
Kosmetyka nadwozia: ok. 2004 i pomalowany na śniegowo/granatowo.
Wycofany z eksploatacji: 2007.
Status rejestracji: wyrejestrowany: 28.12.2007, udokumentowana trwała utrata posiadania (fizyczna likwidacja).
Skasowany definitywnie: 2009 w Jaworze.
Zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://www.phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=159222&ticket=26
|
Autosan H9-21
VIN:
Wyprodukowany: 1990
Zezłomowany: 199?
Właściciele:
(1990-1990) KPKS Zielona Góra O/Legnica
(1990-199?) PPKS Legnica
Tablice rejestracyjne:
(1990-199?) LGX 711A
Numery taborowe:
(1990-1990) Z00526 / KPKS Zielona Góra O/Legnica
(1990-199?) 00526-Z / PPKS Legnica
Inne informacje:
Ostatni autobus wciągnięty na stan KPKS Zielona Góra.
Długość życia i eksploatacji autobusu w PKS: ? lat
Autobus w wersji międzymiastowej.
Fabrycznie pomalowany prawdopodobnie na kremowo z pomarańczowymi pasami pod szybami i na wysokości klap bagażników.
Przydział:
(1990-199?) P.t. Złotoryja.
Tego autobusu nigdy nie widziałem, jego dane otrzymałem od Kierownika zajezdni w Złotoryi w 2006 roku.
|
LGT 787B
|
Autosan H9 - 21
VIN:
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2004?
Właściciele:
(1988-1990) KPKS Zielona Góra O/Legnica
(1990-2004?) PPKS Legnica
Tablice rejestracyjne:
(1988-2004?) LGT 854B
Numery taborowe:
(1988-1990) Z80568 / KPKS Zielona Góra O/Legnica
(1990-2004?) 80568-Z / PPKS Legnica
Inne informacje:
Autobus od początku do końca przydzielony do P.t. Złotoryja.
w 2001 roku kosmetyka nadwozia.
Ostatni raz widziany w lipcu 2003 roku.
W Transpolu nie jeździł.
|
|
|
|
Znaleziono zdjęć: 1 na 1 stronie(ach). Wyświetlone zdjęcia: 1 do 1.
|