4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
Rejestracja
Użytkownik:
Hasło:

Zalogować automatycznie przy następnej wizycie?


Losowe zdjęcie

Ikarus 280.26 #504
Ikarus 280.26 #504 nowe
Komentarzy: 0
Remik

Jelcz PR110U / M

(Hits: 2311)
Podkategorie
320 (2) nowe
Jelcz PR110U
VIN: 4261
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-1995) MZK Zielona Góra
Numery rejestracyjne:
(1982-1995) ZGA 260G
Numery taborowe:
(1982-1983) 320 / PKM Zielona Góra
(1984-1989) 320 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 320 / MPK Zielona Góra
(1991-1995) 320 / MZK Zielona Góra

Inne informacje:
Długość eksploatacji w KM: 13 lat.
Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: kremowy/czerwony/kremowy.
Silnik nr: 118100818.
Numery taborowe namalowane w kolorze czarnym z żółtym cieniem (na żółte numery namalowane czarne przesunięte kilkanaście milimetrów).
Przybył z Polmozbyt Jelcz k/Oławy 23.03.1982.
Zarejestrowany 24.03.1982.
W 1988 roku autobus miał przejechane 500.000 km bez remontu kapitalnego silnika i nadwozia, za co kierowcy otrzymali nagrody od dyrekcji WPKM i dyrekcji JZS Jelcz, po czym fabryka za darmo odbudowała Jelcza, i pomalowała w te same barwy fabryczne. Razem z nim odbudowano Jelcza o numerze 323.
Odbudowę w JZS Jelcz zakończono w 1989 roku.
Numery taborowe namalowano dużą czcionką w kolorze kremowym.
Sprzedany 09.01.1995 po zakupie nowych autobusów we wrześniu 1994 roku (Jelcze 120MM/1 (604-607)) do KAPENA Słupsk i tam prawdopodobnie wyremontowany i sprzedany dalej lub skasowany.

321 (1) nowe
Jelcz PR110U
VIN: 4333
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1990) MPK Zielona Góra
Numery rejestracyjne:
(1982-1990) ZGA 261G
Numery taborowe:
(1982-1983) 321 / PKM Zielona Góra
(1984-1989) 321 / WPKM Zielona Góra
(1989-1990) 321 / MPK Zielona Góra

Inne informacje:
Długość eksploatacji w KM: 8 lat.
Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: kremowy/czerwony/kremowy.
Silnik nr: 128100913.
Numery taborowe namalowane w kolorze czarnym z żółtym cieniem (na żółte numery namalowane czarne przesunięte kilkanaście milimetrów).
Przybył z Polmozbyt Jelcz k/Oławy 23.03.1982.
Autobus niedługo po przybyciu został rozbity na zajezdni PKM w czasie przejazdu technicznego jednego z Autosanów H9-35, który to uszkodził w sumie 3 lub 4 pojazdy.
Ok. 1986-1987 roku autobus przemalowany w taki sam układ barw, ale bez przedniej ściany (barwy lekko ze zmienionym odcieniem, pomalowany bez połysku jakby farbą).
Sprzedany 29.01.1990 (po zakupie nowych autobusów w grudniu 1989 roku (Jelcze M11 (493-497)) prywatnemu właścicielowi w miejscowości Siedlec przy ul. Topolowej.

322 (1) nowe
Jelcz PR110U
VIN: 4404
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: 2002?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-1997) MZK Zielona Góra
(1997-2002?) Autotram Wrocław
Numery rejestracyjne:
(1982-1994) ZGA 262G
(1994-2000) ZEB 1806
(2000-2002?) DW 205??
Numery taborowe:
(1982-1983) 322 / PKM Zielona Góra
(1984-1989) 322 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 322 / MPK Zielona Góra
(1991-1997) 322 / MZK Zielona Góra
(1997-2002) bez numeru / Autotram Wrocław

Inne informacje:
Długość życia autobusu: ok. 20 lat.
Długość eksploatacji w KM: 15 lat.
Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: żółty/czerwony/żółty.
Silnik Nr: 01820074.
Przybył z Polmozbyt Jelcz k/Oławy 23.03.1982.
Zarejestrowany 24.03.1982.
Przemalowany w WPKM ok. 1986 roku w barwy fabryczne (bez zmian).
Odbudowa w JZS Jelcz w 1989 roku i pomalowany w barwy fabryczne w układzie: kremowy/czerwony/kremowy.
NG w 1994 roku w Kapena Słupsk i pomalowany w barwy zakładowe MZK: żółto/zielono/biały, przebudowano też kabinę kierowcy zastępując tradycyjną PR-ową ściankę, ścianką ze sklejki.
Po remoncie autobus miał kolizję po której pomalowano mu prawie cały lewy bok.
Sprzedany 17.09.1997 po zakupie nowych autobusów w sierpniu 1997 roku (Jelcze M121M (204, 205, 221-223)) prywatnemu właścicielowi we Wrocławiu (ul. Nowodworska).
Zgłoszono sprzedaż w Wydziale Komunikacji 18.09.1997.
Autobus w 1999 roku stał na ul. Powstańców Śląskich we Wrocławiu (zajezdnia tramwajowa MPK nr IV), na zielonogórskiej rejestracji z MZK.
W 2000 roku został pomalowany na pomarańczowo w reklamy Centrum Handlowego Bielany wrocławskie i zarejestrowany we Wrocławiu.
Od tego czasu, do mniej więcej 2002 roku wykonywał przewozy na linii darmowej relacji Dworzec PKS Wrocław-Centrum Handlowe Bielany wrocławskie.

323 (0)
Jelcz PR110U
VIN: 4432
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-1993) MZK Zielona Góra
(1993-?) Konsol Poznań
Numery rejestracyjne:
(1982-1993) ZGA 263G
(1993-?) PWG 1635
Numery taborowe:
(1982-1983) 323 / PKM Zielona Góra
(1984-1989) 323 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 323 / MPK Zielona Góra
(1991-1993) 323 / MZK Zielona Góra

Inne informacje:
Długość eksploatacji w KM: 11 lat.
Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: żółty/czerwony/żółty.
Silnik nr: 128100880.
Numery taborowe namalowane w kolorze czarnym z żółtym cieniem (na żółte numery namalowane czarne przesunięte kilkanaście milimetrów).
Przybył z Polmozbyt Jelcz k/Oławy 23.03.1982.
Zarejestrowany 24.03.1982.
Ok. 1986-1987 roku autobus przemalowany w taki sam układ barw, ale bez przedniej ściany (barwy lekko ze zmienionym odcieniem, pomalowany bez połysku jakby farbą).
W 1988 roku autobus razem z Jelczem 320 pojechał na odbudowę do JZS Jelcz.
Odbudowę w JZS Jelcz zakończono w 1989 roku, to były pierwsze dwa odbudowane autobusy w Jelczu.
Numery taborowe namalowano dużą czcionką w kolorze kremowym.
Sprzedany 27.10.1993 po zakupie nowych autobusów w lipcu 1993 roku (Jelcze 120MM/1 (601-603)) do Konsol Poznań ul. Kosynierów 10.
Wyrejestrowany 22.11.1993. Do PWG 1635.

324 (0)
Jelcz PR110U
VIN: 4420
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: 2001?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-1994) MZK Zielona Góra
(1994-1995) Kapena S.A. Słupsk
(1995-1995) PPKS Piaseczno
(1996-1996) CoachEurope Warszawa
(1996-2001) PKS Grodzisk Mazowiecki
Numery rejestracyjne:
(1982-1995) ZGA 276G
(1995-1995) WFC 0176
(1995-1996) WFC 0130
(1996-1996) WFD 0043
(1996-2001) WSJ 9240
Numery taborowe:
(1982-1983) 324 / PKM Zielona Góra
(1984-1989) 324 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 324 / MPK Zielona Góra
(1991-1994) 324 / MZK Zielona Góra
(1995-1995) 40016 / PPKS Piaseczno
(1995-1995) A489 / PPKS Piaseczno
(1996-1996) A565 / CoachEurope Warszawa
(1996-2001) 60006 / PKS Grodzisk Mazowiecki
(1996-2001) A518 / PKS Grodzisk Mazowiecki

Inne informacje:
Długość życia autobusu: ok. 19 lat.
Długość eksploatacji w KM ZG: 12 lat.
Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: żółty/czerwony/żółty.
Silnik nr: 018200007.
Numery taborowe namalowane w kolorze żółtym z czarnym cieniem (na czarne numery namalowane żółte przesunięte kilkanaście milimetrów).
Przybył z Polmozbyt Jelcz k/Oławy 30.06.1982.
Zarejestrowany 17.06.1982.
Ok. 1986-1987 roku autobus przemalowany w taki sam układ barw, ale bez przedniej ściany (barwy lekko ze zmienionym odcieniem, pomalowany bez połysku jakby farbą).
Odbudowa autobusu w JZS w 1989 roku, to był trzeci autobus odbudowany w Jelczu.
Po odbudowie pomalowany w barwy fabryczne w kolorach: kremowy/czerwony/kremowy.
Numery taborowe namalowano dużą czcionką w kolorze kremowym.
Sprzedany po zakupie nowych autobusów we 27 września 1994 roku (Jelcze 120MM/1 (604-607)) do KAPENA Słupsk.
Tam wyremontowany i sprzedany dalej. do PPKS Piaseczno.
Wyrejestrowany W 03.02.1995 do WFC 0176 PPKS Piaseczno.
40016 (A489) - PPKS Piaseczno, P.t. Otwock.

325 (3) nowe
Jelcz PR110U
VIN: 4446
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany:
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1990) MPK Zielona Góra
Numery rejestracyjne:
(1982-1990) ZGA 091G
Numery taborowe:
(1982-1983) 325 / PKM Zielona Góra
(1984-1989) 325 / WPKM Zielona Góra
(1989-1990) 325 / MPK Zielona Góra

Inne informacje:
Długość eksploatacji w KM: 8 lat.
Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: biały/czerwony/biały.
Silnik nr: 058200298.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym z czarnym cieniem (na czarne numery namalowane białe przesunięte kilkanaście milimetrów).
Przybył z Polmozbyt Jelcz k/Oławy 30.08.1982.
Ok. 1986-1987 roku autobus przemalowany w układ barw: kremowy/czerwony/kremowy (pomalowany bez połysku jakby farbą).
Wycofany z eksploatacji w 1989 roku w grudniu i skierowany do kasacji (po zakupie nowych autobusów w grudniu 1989 roku (Jelcze M11 (493-497)).
Sprzedany w lutym 1990 roku prywatnemu właścicielowi w Zielonej Górze przy ul. Kożuchowskiej.
Zdekompletowany autobus stoi przy posesji do dziś i służy jako magazyn.

326 (0)
Jelcz PR110U
VIN: 4449
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1989) MPK Zielona Góra
Numery rejestracyjne:
(1982-1989) ZGA 092G
Numery taborowe:
(1982-1983) 326 / PKM Zielona Góra
(1984-1989) 326 / WPKM Zielona Góra
(1989-1989) 326 / MPK Zielona Góra

Inne informacje:
Długość eksploatacji w KM: 7 lat.
Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: biały/czerwony/biały.
Silnik nr: 078200428.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym z czarnym cieniem (na czarne numery namalowane białe przesunięte kilkanaście milimetrów).
Przybył z Polmozbyt Jelcz k/Oławy 30.08.1982.
Ok. 1986-1987 roku autobus miał wypadek i po wymianie ściany przedniej pomalowano ją w bardziej intensywne kolory w tym samym układzie.
Wycofany z eksploatacji w październiku 1989 roku (po zakupie nowych autobusów we wrześniu 1989 roku (Jelcze M11 (486-490, oraz 491 i 492)).
Sprzedany 08.11.1989 roku do KPNA w Słupsku, tam prawdopodobnie został przebudowany na trolejbus, lub skasowany.

327 (0)
Jelcz PR110U
VIN: 4446
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1989) MPK Zielona Góra
Numery rejestracyjne:
(1982-1986) ZGA 093G
(1986-1989) ZGA 836R
Numery taborowe:
(1982-1983) 327 / PKM Zielona Góra
(1984-1989) 327 / WPKM Zielona Góra
(1989-1989) 327 / MPK Zielona Góra

Inne informacje:
Długość eksploatacji w KM: 7 lat.
Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: biały/czerwony/biały.
Silnik nr: 068200466.
Numery taborowe namalowane w kolorze czarnym z białym cieniem (na białe numery namalowane czarne przesunięte kilkanaście milimetrów).
Przybył z Polmozbyt Jelcz k/Oławy 30.08.1982.
Zmiana rejestracji w 1986 roku.
Autobusu nigdy nie przemalowano.
Wycofany z eksploatacji w grudniu 1989 roku (po zakupie nowych autobusów w grudniu 1989 roku (Jelcze M11 (493-497)).
Sprzedany 21.12.1989 roku do Kombinat Rolny Goraj, Zakład Mechaniki i Chemii w Przytocznej.
Nie mam danych odnośnie jego dalszych losów.

328 (0)
Jelcz PR110U
VIN: 4477
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1989) MPK Zielona Góra
Numery rejestracyjne:
(1982-1989) ZGA 094G
Numery taborowe:
(1982-1983) 328 / PKM Zielona Góra
(1984-1989) 328 / WPKM Zielona Góra
(1989-1989) 328 / MPK Zielona Góra

Inne informacje:
Długość eksploatacji w KM: 7 lat.
Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: biały/czerwony/biały.
Silnik nr: 068200359.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym z czarnym cieniem (na czarne numery namalowane białe przesunięte kilkanaście milimetrów).
Przybył z Polmozbyt Jelcz k/Oławy 30.08.1982.
Ok. 1986-1988 roku autobus przemalowano na kolory w układzie barw: biały/brązowy/biały.
Wycofany z eksploatacji w grudniu 1989 roku (po zakupie nowych autobusów w grudniu 1989 roku (Jelcze M11 (493-497)).
Sprzedany 22.12.1989 roku prywatnemu nabywcy z miejscowości Siedlec przy ul. Zbąszyńskiej.
Nie mam danych odnośnie jego dalszych losów.

329 (0)
Jelcz PR110U
VIN: 4436
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: 1993?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-1992) MZK Zielona Góra
Numery rejestracyjne:
(1982-1992) ZGA 095G
Numery taborowe:
(1982-1983) 329 / PKM Zielona Góra
(1984-1989) 329 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 329 / MPK Zielona Góra
(1991-1992) 329 / MZK Zielona Góra

Inne informacje:
Długość eksploatacji w KM: 10 lat.
Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: biały/czerwony/biały.
Silnik nr: 058200330.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym z czarnym cieniem (na czarne numery namalowane białe przesunięte kilkanaście milimetrów).
Przybył z Polmozbyt Jelcz k/Oławy 30.08.1982.
Autobus całe życie jeździł na liniach bisowych i miał jednego kierowcę, dopiero pod koniec eksploatacji, po kosmetyce, kierowcy zabrakło, prawdopodobnie odszedł on na emeryturę. Po jego odejściu autobus w krótkim czasie skończył karierę w KM.
Ok. 1991-1992 roku autobus poddano kosmetyce nadwozia z wymianą fragmentaryczną oblachowania w zajezdni MZK, przemalowano na kolory w układzie barw: kremowy/brązowy/brązowy i listwy na czarno.
Wycofany z eksploatacji w listopadzie 1992 roku (przed planowaną dostawą używanych autobusów w grudniu 1992 roku (Ikarusy 280.02 (104-105)).
Sprzedany w listopadzie 1992 roku firmie Marwal Zielona Góra, ul. Osiedle Wygoda 15.
Wyrejestrowany: 02.12.1992.
Autobus po sprzedaży stał na placu usytuowanym za bazą ZGKiM Zielona Góra i był widoczny od strony ul. Dekoracyjnej. W ruchu już go nigdy nie widziałem.
Nie mam danych odnośnie jego dalszych losów, ale zniknął z placu w 1993 roku.

330 (0)
Jelcz PR110U
VIN: 4464
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1989) MPK Zielona Góra
Numery rejestracyjne:
(1982-1989) ZGA 076G
Numery taborowe:
(1982-1983) 330 / PKM Zielona Góra
(1984-1989) 330 / WPKM Zielona Góra
(1989-1989) 330 / MPK Zielona Góra

Inne informacje:
Długość eksploatacji w KM: 7 lat.
Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: biały/czerwony/biały.
Silnik nr: 078200418.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym z czarnym cieniem (na czarne numery namalowane białe przesunięte kilkanaście milimetrów).
Przybył z Polmozbyt Jelcz k/Oławy 10.09.1982.
Ok. 1986-1987 roku autobus miał wypadek gdzie ucierpiała prawie cała lewa strona pojazdu. Pojazd naprawiono i pomalowano w bazie WPKM.
W trakcie eksploatacji pojazd miał także wymieniane boczne szyby, gdzie lewa strona miała szyby w układzie różnym od fabrycznego, poprzez większą ilość szyb otwieranych.
Autobus prawdopodobnie był przemalowany całościowo ok. 1988 roku w układzie barw: fabrycznym, ale ze zmienionym odcieniem czerwonego.
Wycofany z eksploatacji w grudniu 1989 roku (po zakupie nowych autobusów w grudniu 1989 roku (Jelcze M11 (493-497)).
Sprzedany w grudniu 1989 roku prywatnej osobie z Nowej Soli zamieszkałej przy ul. Zielonogórskiej.
Nie mam danych odnośnie jego dalszych losów, ale wydaje mi się że służył jako pojazd ciężarowy i woził warzywa.

331 (0)
Jelcz PR110U
VIN: 4471
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: 1988
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1988) WPKM Zielona Góra
Numery rejestracyjne:
(1982-1988) ZGA 077G
Numery taborowe:
(1982-1983) 331 / PKM Zielona Góra
(1984-1988) 331 / WPKM Zielona Góra

Inne informacje:
Długość życia autobusu: 6 lat.
Długość eksploatacji w KM: 5,5 roku.
Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: biały/czerwony/biały.
Silnik nr: 088200457.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym z czarnym cieniem (na czarne numery namalowane białe przesunięte kilkanaście milimetrów).
Przybył z Polmozbyt Jelcz k/Oławy 10.09.1982.
Autobus prawdopodobnie był przemalowany ok. 1986 roku w takie same barwy.
Wycofany z eksploatacji zimą na początku 1988 roku ze względu na brak części zamiennych do Jelczy PR110 (razem z pięcioma innymi Jelczami o numerach 341,347,350,356,375).
Skasowany w 1988 roku po dogłębnym rozszabrowaniu.
Skreślony ze stanu 07.11.1988.
Pamiętam jak nim jeździłem do szkoły, a w szczególności naklejkę naklejoną na desce rozdzielczej z napisami Toy Toy Toyota.

332 (0)
Jelcz PR110U
VIN: 4495
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-1995) MZK Zielona Góra
(1995-?) FB Kraków
Numery rejestracyjne:
(1982-1995) ZGA 078G
(1995-?) KWT 2803
Numery taborowe:
(1982-1983) 332 / PKM Zielona Góra
(1984-1989) 332 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 332 / MPK Zielona Góra
(1991-1995) 332 / MZK Zielona Góra
(1995-) numer nieznany / FB Kraków

Inne informacje:
Długość eksploatacji w KM: 13 lat.
Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: biały/czerwony/biały.
Silnik nr: 058200281.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym z czarnym cieniem (na czarne numery namalowane białe przesunięte kilkanaście milimetrów).
Przybył z Polmozbyt Jelcz k/Oławy 10.09.1982.
Zarejestrowany 13.09.1982.
Autobus przemalowano ok. 1988 roku w barwy układzie: kremowy/zielony/brązowy.
Odbudowa w JZS Jelcz w 1990 roku i pomalowany w barwy fabryczne: kremowy/czerwony/kremowy.
Po NG autobus jeździł tylko na liniach bisowych.
Sprzedany 25.07.1995 po zakupie nowych autobusów (Jelcz 120MM/1 i M121M (608-614 i 201-203)) do Firma Przewozowa FB St. Furman 32-412 Kraków ul. Wiśniowa 21 i skreślony ze stanu.
Wyrejestrowany 27.12.1995 do KWT 2803.

333 (0)
Jelcz PR110U
VIN: 4496
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1989) MPK Zielona Góra
Numery rejestracyjne:
(1982-1989) ZGA 079G
Numery taborowe:
(1982-1983) 333 / PKM Zielona Góra
(1984-1989) 333 / WPKM Zielona Góra
(1989-1989) 333 / MPK Zielona Góra

Inne informacje:
Długość eksploatacji w KM: 7 lat.
Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: biały/czerwony/biały.
Silnik nr: 088200500.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym z czarnym cieniem (na czarne numery namalowane białe przesunięte kilkanaście milimetrów).
Przybył z Polmozbyt Jelcz k/Oławy 10.09.1982.
Ok. 1986-1988 roku autobus pomalowano w kolory w układzie: biały/brązowy/biały farbą bez połysku.
Wycofany z eksploatacji w październiku 1989 roku (po zakupie nowych autobusów we wrześniu 1989 roku (Jelcze M11 (486-490, oraz 491 i 492)).
Sprzedany 08.11.1989 roku do KPNA w Słupsku, tam prawdopodobnie został przebudowany na trolejbus, lub skasowany.

341 (0)
Jelcz PR110U
VIN: 4661
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: 1988
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1988) WPKM Zielona Góra
Numery rejestracyjne:
(1982-1988) ZGA 291G
Numery taborowe:
(1982-1983) 341 / PKM Zielona Góra
(1984-1988) 341 / WPKM Zielona Góra

Inne informacje:
Długość życia autobusu: 6 lat.
Długość eksploatacji w KM: 5,5 roku.
Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: kremowy/czerwony/kremowy.
Silnik nr: 098200372.
Numery taborowe namalowane w kolorze kremowym z czarnym cieniem (na czarne numery namalowane kremowe przesunięte kilkanaście milimetrów).
Przybył z Polmozbyt Jelcz k/Oławy 04.11.1982.
Autobus był przemalowany ok. 1986 roku w takie same barwy.
Wycofany z eksploatacji zimą na początku 1988 roku ze względu na brak części zamiennych do Jelczy PR110 (razem z pięcioma innymi Jelczami o numerach 331,347,350,356,375).
Skasowany w 1988 roku po dogłębnym rozszabrowaniu.
Skreślony ze stanu 07.11.1988.
Pamiętam jak nim jeździłem do szkoły, a w szczególności jak miał podwieszoną sprężynę do pulpitu kierowcy, która powodowała powrót pedału gazu do pozycji neutralnej (była opięta pod pedałem).

342 (1) nowe
Jelcz PR110U
VIN: 4664
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-1995) MZK Zielona Góra
(1995-?) ZO-B Wadziak Dębno
Numery rejestracyjne:
(1982-1990) ZGA 292G
(1990-1995) ZGC 859C
(1998-?) GWL 4497
Numery taborowe:
(1982-1983) 342 / PKM Zielona Góra
(1984-1989) 342 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 342 / MPK Zielona Góra
(1991-1995) 342 / MZK Zielona Góra
(1995-) numer nieznany / ZO-B Wadziak Dębno

Inne informacje:
Długość eksploatacji w KM: 13 lat.
Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: KREMOWY/czerwony/KREMOWY.
Silnik nr: 108200539.
Numery taborowe namalowane w kolorze kremowym z czarnym cieniem (na czarne numery namalowane kremowe przesunięte kilkanaście milimetrów).
Przybył z Polmozbyt Jelcz k/Oławy 04.11.1982.
Zarejestrowany 05.11.1982.
Autobus przemalowano ok. 1988 roku w barwy i układzie: tym samym.
Odbudowa w JZS Jelcz w 1990 roku i pomalowany w barwy fabryczne: kremowy/czerwony/kremowy.
Zmiana rejestracji po powrocie z odbudowy w 1990 roku.
Po NG autobus jeździł tylko na liniach bisowych.
Skreślony ze stanu 06.07.1995 i sprzedany 07.07.1995. po zakupie nowych autobusów (Jelcz 120MM/1 i M121M (608-614 i 201-203)) do Zakład Ogólno-Budowlany Wadziak Henryk 74-400 Dębno ul. Waryńskiego 38/2.
Wyrejestrowany 20.03.1998 do GWL 4497.

343 (0)
Jelcz PR110U
VIN: 4675
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1989) MPK Zielona Góra
Numery rejestracyjne:
(1982-1989) ZGA 293G
Numery taborowe:
(1982-1983) 343 / PKM Zielona Góra
(1984-1989) 343 / WPKM Zielona Góra
(1989-1989) 343 / MPK Zielona Góra

Inne informacje:
Długość eksploatacji w KM: 7 lat.
Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: kremowy/czerwony/kremowy.
Silnik nr: 108200571.
Numery taborowe namalowane w kolorze kremowym z czarnym cieniem (na czarne numery namalowane kremowe przesunięte kilkanaście milimetrów).
Przybył z Polmozbyt Jelcz k/Oławy 04.11.1982.
Autobus przemalowano ok. 1988 roku w barwy i układzie: kremowy-brązowy-kremowy.
Sprzedany/skreślony ze stanu 06.11.1989 i sprzedany do KPNA Słupsk na kasację lub na przebudowę na Trolejbus, po zakupie Jelczy M11 o numerach 486-490 i 491-492.

344 (1) nowe
Jelcz PR110U
VIN: 4677
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: 1990
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1990) MPK Zielona Góra
Numery rejestracyjne:
(1982-1990) ZGA 294G
Numery taborowe:
(1982-1983) 344 / PKM Zielona Góra
(1984-1989) 344 / WPKM Zielona Góra
(1989-1990) 344 / MPK Zielona Góra

Inne informacje:
Długość eksploatacji w KM: 7 lat.
Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: kremowy/czerwony/kremowy.
Silnik nr: 098200520.
Numery taborowe namalowane w kolorze kremowym z czarnym cieniem (na czarne numery namalowane kremowe przesunięte kilkanaście milimetrów).
Przybył z Polmozbyt Jelcz k/Oławy 04.11.1982.
Autobus przemalowano ok. 1987 roku w barwy i układzie: podobnym do fabrycznego.
Autobus wycofany z eksploatacji pod koniec 1989 roku.
Skasowany/skreślony ze stanu w pierwszej połowie 1990 roku, po zakupie Jelczy M11 o numerach 493-497 w grudniu 1989 roku.
Autobus skasowano na zajezdni ówczesnego MPK, a jego elementy (przednia ściana) posłużyły do naprawy powypadkowej rozbitego wówczas Jelcza PR110M o numerze 397.

345 (1) nowe
Jelcz PR110U
VIN: 4679
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1989) MPK Zielona Góra
Numery rejestracyjne:
(1982-1989) ZGA 295G
Numery taborowe:
(1982-1983) 345 / PKM Zielona Góra
(1984-1989) 345 / WPKM Zielona Góra
(1989-1989) 345 / MPK Zielona Góra

Inne informacje:
Długość eksploatacji w KM: 7 lat.
Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: kremowy/czerwony/kremowy z pomalowanymi na czerwono przednimi słupkami (przednia szyba i szyby trójkątne), całą czerwoną klapą boczną dolną od akumulatorów i czerwonymi pasami szerokości ok. 25 centymetrów, na ostatnich szerokich słupkach między ostatnimi szybami bocznymi a tylną szybą, pod listewką ozdobną.
Silnik nr: 108200595.
Numery taborowe namalowane w kolorze kremowym z czarnym cieniem (na czarne numery namalowane kremowe przesunięte kilkanaście milimetrów).
Przybył z Polmozbyt Jelcz k/Oławy 04.11.1982.
Autobus przemalowano ok. 1986 roku w barwy i układzie: podobnym do fabrycznego.
Sprzedany/skreślony ze stanu 06.11.1989 roku do KPNA Słupsk., po zakupie Jelczy M11 o numerach 486-490 i 491-492.
Autobus przebudowano na trolejbus, albo skasowano.

346 (0)
Jelcz PR110U
VIN: 4694
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: 1990
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1990) MPK Zielona Góra
Numery rejestracyjne:
(1982-1990) ZGA 296G
Numery taborowe:
(1982-1983) 346 / PKM Zielona Góra
(1984-1989) 346 / WPKM Zielona Góra
(1989-1990) 346 / MPK Zielona Góra

Inne informacje:
Długość eksploatacji w KM: 7 lat.
Długość życia autobusu: 7,5 lat.
Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: kremowy/czerwony/kremowy.
Silnik nr: 108200606.
Numery taborowe namalowane w kolorze kremowym z czarnym cieniem (na czarne numery namalowane kremowe przesunięte kilkanaście milimetrów).
Przybył z Polmozbyt Jelcz k/Oławy 04.11.1982.
Autobus przemalowano ok. 1987 roku w barwy i układzie: podobnym do fabrycznego, ale kremowy wpadał w żółty.
Wycofany z eksploatacji pod koniec 1989 roku.
Skasowany/skreślony ze stanu w pierwszej połowie 1990 roku, po zakupie Jelczy M11 o numerach 493-497 w grudniu 1989 roku.
Autobus rozebrano na zajezdni ówczesnego MPK, a jego nadwozie odholowano do kasacji do PPKS Głogów OTE.

347 (1) nowe
Jelcz PR110U
VIN: 5033
Wyprodukowany: 1983
Zezłomowany: 1988
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1988) WPKM Zielona Góra
Numery rejestracyjne:
(1983-1988) ZGA 011U
Numery taborowe:
(1983-1983) 347 / PKM Zielona Góra
(1984-1988) 347 / WPKM Zielona Góra

Inne informacje:
Długość życia autobusu: 5,5 roku.
Długość eksploatacji w KM: 5 lat.
Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: kremowy/brązowy/kremowy.
Silnik nr: 018300017.
Numery taborowe namalowane w kolorze kremowym z szarym cieniem (na szare numery namalowane kremowe przesunięte kilkanaście milimetrów).
Przybył z JZS Jelcz 14.02.1983.
Autobus przemalowano ok. 1986 roku w barwy i układzie: kremowy/czerwony/kremowy.
Wycofany z eksploatacji zimą na początku 1988 roku ze względu na brak części zamiennych do Jelczy PR110 (razem z pięcioma innymi Jelczami o numerach 331,341,350,356,375).
Skasowany w 1988 roku po dogłębnym rozszabrowaniu.
Skreślony ze stanu 07.11.1988.
Autobusem tym od nowości jeździł Pan Janek, który teraz jeździ MANem 167.

348 (1) nowe
Jelcz PR110U
VIN: 5049
Wyprodukowany: 1983
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-1995) MZK Zielona Góra
(1995-?) P.W. „WIRAŻ-BUS” Sp. z o.o. Swarzędz
Numery rejestracyjne:
(1983-1995) ZGA 012U
(1995-?) PWP 8216
Numery taborowe:
(1983-1983) 348 / PKM Zielona Góra
(1984-1989) 348 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 348 / MPK Zielona Góra
(1991-1995) 348 / MZK Zielona Góra
(1995-?) numer nieznany / P.W. „WIRAŻ-BUS” Sp. z o.o. Swarzędz

Inne informacje:
Długość eksploatacji w KM: 12 lat.
Długość życia autobusu: ? lat.
Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: dach kremowy/szyby i pas pod oknami brązowy/środek kremowy/pas dolny brązowy.
Silnik nr: 018300012.
Numery taborowe namalowane w kolorze kremowym z szarym cieniem (na szare numery namalowane kremowe przesunięte kilkanaście milimetrów, na bokach układ kolorów odwrotnie).
Przybył z JZS Jelcz 14.02.1983.
Zarejestrowany 15.02.1983.
Autobus przemalowano ok. 1986 roku w barwy i układzie takim samym.
Odbudowa w JZS Jelcz w 1990 roku.
Po NG pomalowany w fabryczne klasyczne barwy: kremowy/czerwony/kremowy.
Sprzedany/skreślony ze stanu 23.06.1995 do P.W. „WIRAŻ-BUS” Sp. z o.o. Swarzędz, po zakupie nowych Jelczy 120MM/1 (608-610), (611-614) i M121M (201-203).
Wyrejestrowany 03.07.1995 do PWP 8216.

349 (2) nowe
Jelcz PR110U
VIN: 5053
Wyprodukowany: 1983
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1983-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1989) MPK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1983-1989) ZGA 013U
Numery taborowe:
(1983-1983) 349 / PKM Zielona Góra
(1984-1989) 349 / WPKM Zielona Góra
(1989-1989) 349 / MPK Zielona Góra

Inne informacje:
Długość eksploatacji w KM: 6 lat.
Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: kremowy/brązowy/kremowy/brązowy/kremowy.
Silnik 128200925.
Numery taborowe namalowane w kolorze kremowym z szarym cieniem (na szare numery namalowane kremowe przesunięte kilkanaście milimetrów).
Przybył z Polmozbyt Jelcz k/Oławy 14.02.1983.
Ok. 1986-1988 roku przemalowany od szyb do dołu (zmiana objęła środkową dużą część malowania, którą to pomalowano na czerwono), wyglądał jakby pomalowano go farbą bez połysku, a nie lakierem.
Sprzedany 06.11.1989 do Kapena Słupsk, tam być może przebudowany na trolejbus lub wyremontowany i odsprzedany albo skasowany.

350 (1) nowe
Jelcz PR110U
VIN: 5055
Wyprodukowany: 1983
Zezłomowany: 1988
Właściciele:
(1983-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1988) WPKM Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1983-1988) ZGA 014U
Numery taborowe:
(1983-1983) 350 / PKM Zielona Góra
(1984-1988) 350 / WPKM Zielona Góra

Inne informacje:
Długość życia autobusu: 5,5 lat.
Długość eksploatacji w KM: 5 lat.
Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: dach kremowy/szyby i pas pod oknami brązowy/środek kremowy/pas dolny brązowy.
Silnik 018300042.
Numery taborowe namalowane w kolorze kremowym z szarym cieniem (na szare numery namalowane kremowe przesunięte kilkanaście milimetrów).
Przybył z Polmozbyt Jelcz k/Oławy 14.02.1983.
Ok. 1986-1988 roku przemalowany w takie same barwy, wyglądał jakby pomalowano go farbą bez połysku, a nie lakierem.
Wycofany z eksploatacji zimą na początku 1988 roku ze względu na brak części zamiennych do Jelczy PR110 (razem z pięcioma innymi Jelczami o numerach 331,341,347,356,375).
Skasowany w 1988 roku po dogłębnym rozszabrowaniu.
Skreślony ze stanu 07.11.1988.

351 (1) nowe
Jelcz PR110U
VIN: 5045
Wyprodukowany: 1983
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1983-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1989) MPK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1983-1989) ZGA 015U
Numery taborowe:
(1983-1983) 351 / PKM Zielona Góra
(1984-1989) 351 / WPKM Zielona Góra
(1989-1989) 351 / MPK Zielona Góra

Inne informacje:
Długość eksploatacji w KM: 6 lat.
Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: dach kremowy/szyby i pas pod oknami brązowy/środek kremowy/pas dolny brązowy, przód cały brązowy.
Silnik 018300007.
Numery taborowe namalowane w kolorze kremowym z szarym cieniem (na szare numery namalowane kremowe przesunięte kilkanaście milimetrów).
Przybył z Polmozbyt Jelcz k/Oławy 14.02.1983.
Ok. 1986-1988 roku przemalowany w takie same barwy ale środek zamiast kremowego kolor przypominał żółty jak majonez, wyglądał jakby pomalowano go farbą bez połysku, a nie lakierem.
Sprzedany/skreślony ze stanu 08.11.1989 roku do KPNA Słupsk., po zakupie Jelczy M11 o numerach 486-490 i 491-492.
Autobus przebudowano na trolejbus, albo skasowano.

352 (0)
Jelcz PR110U
VIN: 5253
Wyprodukowany: 1983
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1983-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1990) MPK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1983-1990) ZGA 361G
Numery taborowe:
(1983-1983) 352 / PKM Zielona Góra
(1984-1989) 352 / WPKM Zielona Góra
(1989-1990) 352 / MPK Zielona Góra

Inne informacje:
Długość eksploatacji w KM: 7 lat.
Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: biało/czerwono/biały.
Silnik 038300239.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym z czarnym cieniem (na czarne numery namalowane białe przesunięte kilkanaście milimetrów).
Przybył z Polmozbyt Jelcz k/Oławy 14.04.1983.
Ok. 1987 roku przemalowany w barwy w układzie: kremowy/czerwony/kremowy, wyglądał jakby pomalowano go farbą bez połysku, a nie lakierem.
Sprzedany/skreślony ze stanu 16.07.1990 prywatnej osobie z Siedlec ul. Zbąszyńska, tuż przed zakupem Ikarusów 280.26 o numerach 498-501.
Nie wiadomo, czy pojazd był wykorzystywany po sprzedaży, czy poszedł na złom.

353 (0)
Jelcz PR110U
VIN: 5261
Wyprodukowany: 1983
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1983-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1989) MPK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1983-1989) ZGA 362G
Numery taborowe:
(1983-1983) 353 / PKM Zielona Góra
(1984-1989) 353 / WPKM Zielona Góra
(1989-1989) 353 / MPK Zielona Góra

Inne informacje:
Długość eksploatacji w KM: 6,5 roku.
Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: biało/czerwono/biały.
Silnik 038300202.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym z czarnym cieniem (na czarne numery namalowane białe przesunięte kilkanaście milimetrów).
Przybył z Polmozbyt Jelcz k/Oławy 14.04.1983.
Ok. 1987 roku przemalowany w barwy w układzie: biały/brązowy/biały, wyglądał jakby pomalowano go farbą bez połysku, a nie lakierem.
Sprzedany/skreślony ze stanu 06.11.1989 do KPNA Słupsk, po zakupie Jelczy M11 o numerach 486-490 i 491-492, tam pojazd prawdopodobnie przebudowany na trolejbus, albo wyremontowany o odsprzedany dalej lub skasowany.

354 (0)
Jelcz PR110U
VIN: 5252
Wyprodukowany: 1983
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1983-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-1995) MZK Zielona Góra
(1995-?) PW Wiraż-Bus Sp. z o.o. Swarzędz
Tablice rejestracyjne:
(1983-1995) ZGA 363G
(1995-?) PWP 8217
Numery taborowe:
(1983-1983) 354 / PKM Zielona Góra
(1984-1989) 354 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 354 / MPK Zielona Góra
(1991-1995) 354 / MZK Zielona Góra
(1995-?) numer boczny nieznany / PW Wiraż-Bus Sp. z o.o. Swarzędz

Inne informacje:
Długość życia autobusu: ?
Długość eksploatacji w KM ZG: 12 lat.
Długość eksploatacji w KM Swarzędz: ?
Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: biało/czerwono/biały.
Silnik 028300198.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym z czarnym cieniem (na czarne numery namalowane białe przesunięte kilkanaście milimetrów).
Przybył z Polmozbyt Jelcz k/Oławy 14.04.1983.
Zarejestrowany 15.04.1983.
Ok. 1987 roku przemalowany w barwy w układzie: biały/brązowy/biały, wyglądał jakby pomalowano go farbą bez połysku, a nie lakierem.
Odbudowa w 1989 roku w JZS Jelcz.
Po odbudowie malowanie fabryczne w układzie barw: kremowy/czerwony/kremowy.
Skreślony ze stanu 23.06.1995.
Sprzedany 28.06.1995.
Wyrejestrowany 03.07.1995 do PW Wiraż-Bus Sp. z o.o. Swarzędz (PWP 8217), po zakupie Jelczy 120MM/1 o numerach 608-610 i 611-614 oraz Jelczy M121M o numerach 201-203, niestety nie znany jest numer boczny z Wiraż-Bus.

355 (0)
Jelcz PR110U
VIN: 611964090121145288
Wyprodukowany: 1983
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1983-1983) PKM Zielona Góra
(1983-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-1995) MZK Zielona Góra
(1995-?) Cyrk Wielki Warszawa
Tablice rejestracyjne:
(1983-1995) ZGA 364G
Numery taborowe:
(1983-1983) 355 / PKM Zielona Góra
(1984-1989) 355 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 355 / MPK Zielona Góra
(1991-1995) 355 / MZK Zielona Góra

368 (2) nowe
Jelcz PR110M
VIN: 5589
Wyprodukowany: 1983
Zezłomowany:
Właściciele:
(1983-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-1995) MZK Zielona Góra
(1995-) BIG-TOP Cyrk Wielki Jabłonna
Tablice rejestracyjne:
(1983-1995) ZGA 179U
Numery taborowe:
(1983-1983) 368 / PKM Zielona Góra
(1984-1989) 368 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 368 / MPK Zielona Góra
(1991-1995) 368 / MZK Zielona Góra

Inne informacje:
Długość eksploatacji w KM: 12 lat.
Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: kremowy/czerwony/kremowy.
Silnik nr: 108300808.
Numery taborowe namalowane w kolorze kremowym z czarnym cieniem (na czarne numery namalowane kremowe przesunięte kilkanaście milimetrów).
Przybył z JZS Jelcz k/Oławy 24.11.1983.
Zarejestrowany 25.11.1983.
Ok. 1988 roku przemalowany w kolory w układzie: kremowy/czekoladowy/kremowy.
NG (odbudowa) w JZS Jelcz w 1990 roku i pomalowany w fabryczne barwy w układzie: kremowy/czerwony/kremowy.
Sprzedany/skreślony ze stanu 27.06.1995 do BIG-TOP Cyrk Wielki 05-110 Jabłonna koło Warszawy, ul. Chotomowska 30.
Wyrejestrowany 28.06.1995.
Autobus nadal żyje, lecz co to za życie?
Zdjęcia autobusu można zobaczyć tu:
http://www.phototrans.eu/autobusy.php?s=15&nr=96234&ticket=432
i tu:
http://www.samochodymadeinpoland.fora.pl/jelcz,24/jelcz-pr110-tylko-wersja-miejska,74-15.html

373 (2) nowe
Jelcz PR110M
VIN:
Wyprodukowany: 1984
Zezłomowany:
Właściciele:
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-1995) MZK Zielona Góra
(1995-?) FB Wiśniowa
Tablice rejestracyjne:
(1984-1995) ZGA 221U
(1995-?) KWT 2018
Numery taborowe:
(1984-1989) 373 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 373 / MPK Zielona Góra
(1991-1995) 373 / MZK Zielona Góra

374 (0)
Jelcz PR110M
VIN: 6319640901109085756
Wyprodukowany: 1984
Zezłomowany:
Właściciele:
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-1995) MZK Zielona Góra
(1995-?) Cyrk Wielki Warszawa
Tablice rejestracyjne:
(1984-1995) ZGA 222U
Numery taborowe:
(1984-1989) 374 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 374 / MPK Zielona Góra
(1991-1995) 374 / MZK Zielona Góra

398 (0)
Jelcz PR110M
VIN:
Wyprodukowany: 1985
Zezłomowany: 2007
Właściciele:
(1985-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-1995) MZK Zielona Góra
(1995-2007) Cyrk Wielki Warszawa
Tablice rejestracyjne:
(1985-1995) ZGA 392U
Numery taborowe:
(1985-1989) 398 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 398 / MPK Zielona Góra
(1991-1995) 398 / MZK Zielona Góra

401 (0)
Jelcz PR110M
VIN: 611964090123458442
Wyprodukowany: 1985
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1985-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-1995) MZK Zielona Góra
(1995-?) PW Wiraż-Bus Sp. z o.o. Swarzędz
Tablice rejestracyjne:
(1985-1995) ZGA 395U
(1995-?) PWP 8219
Numery taborowe:
(1985-1989) 401 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 401 / MPK Zielona Góra
(1991-1995) 401 / MZK Zielona Góra
(1995-?) numer boczny nieznany / PW Wiraż-Bus Sp. z o.o. Swarzędz

424 (1) nowe
Jelcz PR110M
VIN: 9640
Wyprodukowany: 1985
Zezłomowany: 1994
Właściciele:
(1986-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-1993) MZK Zielona Góra
(1993-1994) Mikoś Wiesław Żary
Tablice rejestracyjne:
(1985-1993) ZGA 998G
(1993-1994) ZEF 3036
Numery taborowe:
(1986-1989) 424 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 424 / MPK Zielona Góra
(1991-1993) 424 / MZK Zielona Góra
(1993-1994) bez numeru bocznego / Mikoś Wiesław Żary

Inne informacje:
Numer Silnika: TA 85060580.
Przyjęty na stan WPKM: 27.01.1986 z JZS Jelcz k/Oławy.
Zarejestrowany: 28.01.1986.
Zmiana silnika: 1991, na numer: TA9191070064.
Sprzedany: 11.06.1993, do ZEF 3036 (Mikoś Wiesław Żary).
U kolejnego właściciela zmiana silnika: 1993, na numer: TA82060059 pochodzący z autobusu ZEA 1793 Jelcz PR110I, ex-Z30066 ZGA 056U PPKS Zielona Góra.
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=15824
Zmiana silnika: 1994, na numer: 017800175. Kolejna podmiana z pojazdem: ZEF 1793.
Kasacja: 01.02.1994.

483 (1) nowe
Jelcz PR110M
VIN: 611964090110656
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany:
Właściciele:
(1989-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-2004) MZK Zielona Góra
(2004-2005) Jaworscy Bralin
(2005-) MPK Opoczno
Tablice rejestracyjne:
(1989-1995) ZGC 547C
(1995-2004) ZEC 1912
(2005-) EOP 78MJ
Numery taborowe:
(1989-1989) 483 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 483 / MPK Zielona Góra
(1991-2004) 483 / MZK Zielona Góra
(2005-) 9 / MPK Opoczno

484 (2) nowe
Jelcz PR110M
VIN: 6119640901106631989
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1989-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-2000) MZK Zielona Góra
(2000-?) PUK "USKOM" Kożuchów
Tablice rejestracyjne:
(1989-2000) ZGC 546C
Numery taborowe:
(1989-1989) 484 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 484 / MPK Zielona Góra
(1991-2000) 484 / MZK Zielona Góra
(2000-?) bez numeru bocznego / PUK "USKOM" Kożuchów

Inne informacje:
Poprzedni VIN: 10663.
Przyjęty na stan WPKM: 31.03.1989 z JZS Jelcz k/Oławy.
Numer silnika: 89020106.
Zmiana silnika: 01.1993 na numer: TA88040159.
Zmiana silnika: 09.1994 na numer: TA90110352/R.
Zmiana silnika: 04.1995 na numer: TA85120950.
Zmiana silnika: 01.1997 na numer:
TA85040382.
Sprzedany: 05.07.2000: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych "USKOM" Kożuchów, ul. Moniuszki 7.

485 (4) nowe
Jelcz PR110M
VIN: 611964090110671
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany: 2005?
Właściciele:
(1989-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-2000) MZK Zielona Góra
(2000-2005?) Urząd Miasta i Gminy Czerwieńsk
Tablice rejestracyjne:
(1989-1998) ZGC 548C
(1998-2000) ZNA 3926
(2000-2005?) FZI G363
Numery taborowe:
(1989-1989) 485 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 485 / MPK Zielona Góra
(1991-2000) 485 / MZK Zielona Góra
(2000-2005?) bez numeru bocznego / Urząd Miasta i Gminy Czerwieńsk

Inne informacje:
Długość życia autobusu: 16 lat.
Długość eksploatacji w KM: 11 lat
Długość eksploatacji jako szkolny: ok. 5 lat.
Poprzedni VIN 10671.
Silnik 89030107 (jako nowy).
Przyjęty na stan WPKM/zarejestrowany 31.03.1989.
NG w 1996 roku w bazie MZK.
Zmiana rejestracji 02.11.1998.
Sprzedany 29.11.2000 roku do Urzędu Miasta i Gminy w Czerwieńsku. Tam został pomalowany na kolory szary-jasno niebiesko-szary.
Skasowany na złomowisku przy ul. Batorego w Zielonej Górze ok. 2005 roku.
Prawdopodobnie podmieniony na innego PR110M z drzwiami w układzie 2/0/2 i pomalowanego na pomarańczowo w latach 2005-2006.
Zdjęcie gdzie widoczny jest ten autobus można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/details.php?image_id=3829&mode=search
Inne rysunki tego autobusu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=2376

506 (0)
Jelcz PR110M
VIN: SUJ110U01M0008813
Wyprodukowany: 1991
Zezłomowany: 2004
Właściciele:
(1991-2004) MZK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1991-2004) ZGA 420R
Numery taborowe:
(1991-2004) 506 / MZK Zielona Góra



Znaleziono zdjęć: 0 na 0 stronie(ach). Wyświetlone zdjęcia: 0 do 0.

Nie ma zdjęć w tej kategorii




Zdjęć na stronie: 

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: Jelcz PR110U / M (Nowe zdjęcia)

Designed by Mychas  free 4images template affordable hosting