4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
Rejestracja
Użytkownik:
Hasło:

Zalogować automatycznie przy następnej wizycie?


Losowe zdjęcie

Ikarus 280.37A #150
Ikarus 280.37A #150 nowe
Komentarzy: 0
Maciek

Autosan H9-35

(Hits: 7654)
Podkategorie
153 (0)
Autosan H9-35
VIN: 170147
Wyprodukowany: 1977
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1977-1983) PKM Zielona Góra
(1983-?) Zinstal Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1977-1983) ZGA 004C
(1983-?) ZGA 949N
Numery taborowe:
(1977-1983) 153 / PKM Zielona Góra

Inne informacje:
Długość eksploatacji w KM: 6 lat.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (151-159).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-buraczkowy.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
Od początku do końca przydzielony do zajezdni w Zielonej Górze.
(Ok. 1980) NG (barwy: cały czerwony od szyb do dołu).
Zarejestrowany w Zinstalu: 05.10.1983.
Autobus prawdopodobnie ex-PKM Zielona Góra z przedziału numerów 151-159, na pewno nie 152. Dopasowany domyślnie do numeru 153. Pierwsza rejestracja domyślna.

185 (0)
Zdjęcie tego autobusu można zobaczyć tu:
http://zielonagora.naszemiasto.pl/artykul/zdjecia/jak-znikal-fragment-ulicy-swierczewskiego-archiwalne-zdjecia,3691142,artgal,19514924,t,id,tm,zid.html

https://d-nm.ppstatic.pl/k/r/70/89/56fcd2f5f2fad_o.jpg?1459409855

231 (0)
Zdjęcie tego autobusu można zobaczyć tu:
https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/22405700_1984100295212553_5029736339405544279_n.jpg?_nc_cat=0&oh=12b3b2e0856cea3dd370d50a8aae6f1e&oe=5B597BCB

246 (0)
Autosan H9-35
VIN: 270413
Wyprodukowany: 1979
Zezłomowany: 1986
Właściciele:
(1979-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1986) WPKM Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1979-1986) ZGA 832X
Numery taborowe:
(1979-1983) 246 / PKM Zielona Góra
(1964-1986) 246 / WPKM Zielona Góra

Inne informacje:
Autobus przybył do PKM 01.09.1979 roku z Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Od początku do końca przydzielony do O/Żagań.
Remont w 1983 roku.
Kasacja 02.04.1986 roku.

256 (1) nowe
Autosan H9-35
VIN: 290441
Wyprodukowany: 1980
Zezłomowany: 1985
Właściciele:
(1980-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1985) WPKM Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1980-1985) ZGA 417N
Numery taborowe:
(1980-1983) 256 / PKM Zielona Góra
(1984-1985) 256 / WPKM Zielona Góra

Inne informacje:
(07.03.1980) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1980-1985) Zielona Góra.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (255-266).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-buraczkowy.
Silnik: fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(Ok. 1983) NG w EZNS Elbląg. Pomalowany na piaskowo-pomarańczowy.
Numery taborowe pomalowane w kolorze pomarańczowym.
(1984) Wypadek na linii 28, na rondzie Łużycka/Gwardii Ludowej (teraz Wyszyńskiego). Autobus jechał dość szybko, a wymusił mu pierwszeństwo traktor z przyczepą. Autosan uderzył w przyczepę, ale w wyniku hamowania i uderzenia byli ranni kierowca, który prawdopodobnie wypadł przez przednią szybę i pasażerowie. Wypadek opisała po zdarzeniu Gazeta Lubuska.
(1984) Naprawa powypadkowa na zajezdni PKM, Przód pojazdu naprawiony, ale pomalowany na ciemno kremowy, dolna część dopasowana do pomarańczowego.
(31.12.1985) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, skasowany po dostawie nowych autobusów, Jelcz PR 110M, przyjętych na stan WPKM: 21.11.1985 o numerze (402) i 11.12.1985 o numerach (403-406).
(Autosan) (Andoria 6C107 101kW/137HP 6540cm3) (FPS Tczew S5-45(5)) [2-0-2] (1975-1982)

257 (0)
Zdjęcie tego autobusu można zobaczyć tu:
https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/22405700_1984100295212553_5029736339405544279_n.jpg?_nc_cat=0&oh=12b3b2e0856cea3dd370d50a8aae6f1e&oe=5B597BCB

270 (1) nowe
291 (2) nowe
Autosan H9-35
VIN: 360137
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: 1991
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1986) WPKM Zielona Góra
(1986-1989) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1989-1991) MPK Nowa Sól
(1991-1991) MZK Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1981-1991) ZGA 182K
Numery taborowe:
(1981-1983) 291 / PKM Zielona Góra
(1984-1986) 291 / WPKM Zielona Góra
(1986-1989) 291 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1989-1991) 291 / MPK Nowa Sól
(1991-1991) 291 / MZK Nowa Sól

Inne informacje:
(30.10.1981) Data pierwszej rejestracji.
(27.10.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1986) Zielona Góra.
(1986-1989) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (290-298).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-pomarańczowy.
Silnik nr: 124735. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(1984) NG prawdopodobnie w LZNS Elbląg.
Po NG pomalowany na: biało (dach i środek)-brązowy (dół).
Numery taborowe pomalowane w kolorze czarnym.
(10.1986) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 10.09.1986, Ikarus 280.26 o numerach (445-450).
(17.10.1986) Przekazany jako pojazd gospodarczy do: O/Nowa Sól.
(1987) Autobus przemalowano na kolor zielony, zamontowano mu siedzenia z wysokim oparciem, zasłonki i opisano jako autobus socjalny.
Zmiana silnika na o numerze: 17194.
(11.09.1991) Skreślony ze stanu: MZK Nowa Sól. Kasacja.

Rysunek tego autobusu po przydziale do O/Nowa Sól można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=7984

293 (0)
Autosan H9-35
VIN: 360158
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1986) WPKM Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1981-1986) ZGA 184K
Numery taborowe:
(1981-1983) 293 / PKM Zielona Góra
(1984-1986) 293 / WPKM Zielona Góra

Inne informacje:
(30.10.1981) Data pierwszej rejestracji.
(27.10.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1986) Zielona Góra.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (290-298).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-pomarańczowy.
Silnik nr: 124782. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(Ok. 1984) Przemalowany na różowo-jasno szary.
Numery taborowe pomalowane w kolorze czarnym.
(11.1986) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 10.09.1986, Ikarus 280.26 o numerach (445-450).
(24.11.1986) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: prywatna osoba, miejscowość Płowizny, 24-206 Wronów, woj. lubelskie.

294 (0)
Autosan H9-35
VIN: 360164
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1986) WPKM Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1981-1986) ZGA 185K
Numery taborowe:
(1981-1983) 294 / PKM Zielona Góra
(1984-1986) 294 / WPKM Zielona Góra

Inne informacje:
(30.10.1981) Data pierwszej rejestracji.
(27.10.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1986) Zielona Góra.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (290-298).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-pomarańczowy.
Silnik nr: 124769. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(Ok. 1984) Przemalowany na różowo-jasno szary.
Numery taborowe pomalowane w kolorze czarnym.
(08.1986) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 29.07.1986, Jelcz M11 o numerach (435-444), a konkretnie przydzielonych do Zielonej Góry (435-442).
(25.08.1986) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: Zjednoczenie Przedsiębiorstw Rozrywkowych, Łódź, ul. Moniuszki 4a.

295 (1) nowe
Autosan H9-35
VIN: 360168
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1986) WPKM Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1981-1986) ZGA 186K
Numery taborowe:
(1981-1983) 295 / PKM Zielona Góra
(1984-1986) 295 / WPKM Zielona Góra

Inne informacje:
(30.10.1981) Data pierwszej rejestracji.
(27.10.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1986) Zielona Góra.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (290-298).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-pomarańczowy.
Silnik nr: 124769. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(Ok. 1984) Przemalowany na różowo-jasno szary.
Numery taborowe pomalowane w kolorze czarnym.
(08.1986) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 29.07.1986, Jelcz M11 o numerach (435-444), a konkretnie przydzielonych do Zielonej Góry (435-442).
(03.09.1986) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: prywatnej osobie, Skorzów.

296 (2) nowe
Autosan H9-35
VIN: 360169
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1986) WPKM Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1981-1986) ZGA 187K
Numery taborowe:
(1981-1983) 296 / PKM Zielona Góra
(1984-1986) 296 / WPKM Zielona Góra

Inne informacje:
(30.10.1981) Data pierwszej rejestracji.
(27.10.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1986) Zielona Góra.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (290-298).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-pomarańczowy.
Numer silnika: 124789. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(Ok. 1985) Przemalowany na jasno niebiesko-brązowy.
Numery taborowe pomalowane w kolorze czarnym.
(11.1986) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów Ikarus 280.26 o numerach (445-450) dostarczonych we wrześniu 1986 roku.
(21.11.1986) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: prywatnej osobie, Zakrzew, 96-230 Biała Rawska, woj. skierniewickie.

297 (2) nowe
Autosan H9-35
VIN: 360170
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: 2004
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1986) WPKM Zielona Góra
(1986-1996) Spółdzielnia Produkcji Ogrodniczej Laskowo, pow. Jędrzejów
(1996-2004) Prywatne Przedsiębiorstwo Transportowe "Kral" Strzelec Krzysztof i Czop Alfred Jędrzejów
Tablice rejestracyjne:
(1981-1986) ZGA 190K
(1996-2004) KJY 1006
Numery taborowe:
(1981-1983) 297 / PKM Zielona Góra
(1984-1986) 297 / WPKM Zielona Góra
(1996-2004) 2 / Kral Jędrzejów

Inne informacje:
(30.10.1981) Data pierwszej rejestracji.
(27.10.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1986) Zielona Góra.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (290-298).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-pomarańczowy.
Silnik nr: 124788. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(Ok. 1985) Przemalowany na jasno niebiesko-brązowy.
(10.1986) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM Zielona Góra: 10.09.1986, Ikarus 280.26 o numerach (445-450).
(19.11.1986) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra: sprzedany do: Spółdzielnia Produkcji Ogrodniczej Laskowo, pow. Jędrzejów.

Zdjęcie tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=31537&ticket=1369

298 (2) nowe
Autosan H9-35
VIN: 360176
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1986) WPKM Zielona Góra
(1986-199?) Kółko Rolnicze Płoty
Tablice rejestracyjne:
(1981-1986) ZGA 192K
Numery taborowe:
(1981-1983) 298 / PKM Zielona Góra
(1984-1986) 298 / WPKM Zielona Góra

Inne informacje:
(30.10.1981) Data pierwszej rejestracji.
(27.10.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1986) Zielona Góra.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (290-298).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-pomarańczowy.
Silnik nr: 124768. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(Ok. 1985) Przemalowany na jasno niebiesko-brązowy.
(11.1986) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 10.09.1986, Ikarus 280.26 o numerach (445-450).
(10.12.1986) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: Kółko Rolnicze Płoty, koło Czerwieńska.
(199?) Skasowany.

299 (0)
Autosan H9-35
VIN: 360042
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra O/Żagań
(1984-1986) WPKM Zielona Góra O/Żagań
Tablice rejestracyjne:
(1981-?) ZGA 331X
Numery taborowe:
(1981-1983) 299 / PKM Zielona Góra O/Żagań
(1984-1986) 299 / WPKM Zielona Góra O/Żagań

Inne informacje:
(11.11.1981) Data pierwszej rejestracji.
(05.11.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1986) O/Żagań.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach: (299-306).
Pomalowany w barwy fabryczne (prawdopodobnie): biało-wiśniowy.
Silnik nr: 124133. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(10.1986) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 31.05.1986, Jelcz M11 o numerach (430-434), a konkretnie przydzielonych do O/Żagań (430-432).
(25.10.1986) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: Prywatna osoba Żagań.

Rysunek tego autobusu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=13450

300 (0)
Autosan H9-35
VIN: 360055
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1981-1981) PKM Zielona Góra
(1981-1983) PKM Zielona Góra O/Żagań
(1984-1986) WPKM Zielona Góra O/Żagań
(1986-1988) MLKS „Iskra” Wymiarki
(1988-?) WFR Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1981-?) ZGA 084N
Numery taborowe:
(1981-1981) 300 / PKM Zielona Góra
(1981-1983) 300 / PKM Zielona Góra O/Żagań
(1984-1986) 300 / WPKM Zielona Góra O/Żagań

Inne informacje:
(11.11.1981) Data pierwszej rejestracji.
(05.11.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1981) Zielona Góra. Zarejestrowany w Zielonej Górze, ale praktycznie tuż po rejestracji przekazany do Żagania.
(1981-1986) O/Żagań.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach: (299-306).
Pomalowany w barwy fabryczne (prawdopodobnie): biało-wiśniowy.
Silnik nr: 124128. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
Zmiana silnika na z numerem: 4145.
(10.1986) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 31.05.1986, Jelcz M11 o numerach (430-434), a konkretnie przydzielonych do O/Żagań (430-432).
(14.10.1986) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: MLKS „Iskra” Wymiarki ul. Księcia Witolda 11.
(Ok. 1988) Przejęty przez: Wojewódzka Federacja Sportu Zielona Góra ul. Chopina 19.

Rysunek tego autobusu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=13873

301 (0)
Autosan H9-35
VIN: 360172
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1986) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1981-1986) ZGB 653P
Numery taborowe:
(1981-1983) 301 / PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1986) 301 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól

Inne informacje:
(11.11.1981) Data pierwszej rejestracji.
(05.11.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1986) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach: (299-306).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-pomarańczowy.
Silnik nr: 124764. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
Zmiana silnika na z numerem: 130291.
(11.1986) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 27.07.1986, Jelcz M11 o numerach (435-444), a konkretnie przydzielonych do O/Nowa Sól (443 i 444).
(25.11.1986) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: prywatna osoba z miejscowości: Konary gm. Warka woj. radomskie.

Rysunek tego autobusu można zobaczyć tu:
www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=16010

302 (0)
Autosan H9-35
VIN: 360180
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1987) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1981-1987) ZGB 993P
Numery taborowe:
(1981-1983) 302 / PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1987) 302 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól

Inne informacje:
(05.11.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1987) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (299-306).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-pomarańczowy.
Silnik nr: 124569. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(08.1987) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 31.07.1987, Jelcz M11 o numerach (466-468), a konkretnie przydzielonego do O/Nowa Sól (468).
(26.08.1987) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: prywatna osoba z miejscowości: Kiełpiny, gm. Siedlce, woj. zielonogórskie.

Rysunek tego pojazdu można zobaczyć tu:
www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=7121

303 (0)
Autosan H9-35
VIN: 360189
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1987) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1981-1987) ZGB 963U
Numery taborowe:
(1981-1983) 303 / PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1987) 303 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól

Inne informacje:
(05.11.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1987) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (299-306).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-pomarańczowy.
Silnik nr: 124747. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(10.1987) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 31.07.1987, Jelcz M11 o numerach (466-468), a konkretnie przydzielonego do O/Nowa Sól (468).
(26.11.1987) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: Zakład Eksploatacji Robót Budowlano - Montażowych "Geos" Jan Szpakowski, Zielona Góra ul. Westerplatte 9.

Rysunek tego autobusu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=13677

304 (0)
Autosan H9-35
VIN: 360194
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1988) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1981-1988) ZGB 994P
Numery taborowe:
(1981-1983) 304 / PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1988) 304 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól

Inne informacje:
(05.11.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1988) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (299-306).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-pomarańczowy.
Silnik nr: 124560. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(09.1988) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 19.04.1988, Jelcz M11 o numerach (476-480), a konkretnie przydzielonych do O/Nowa Sól (478-480).
(04.10.1988) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: prywatna osoba, Zielona Góra ul. Waszkiewicza.

Rysunek tego pojazdu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=16171

305 (0)
Autosan H9-35
VIN: 360196
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: 2003
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1987) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1987-2003) Polski Związek Motorowy Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1981-1987) ZGB 995P
(1987-1993) ZGB 859D
(1993-2003) ZEA 6226
Numery taborowe:
(1981-1983) 305 / PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1987) 305 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1987-2003) 305 / Polski Związek Motorowy Zielona Góra

Inne informacje:
(05.11.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1987) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (299-306).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-pomarańczowy.
Silnik nr: 124780. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(01.1987) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 27.07.1986, Jelcz M11 o numerach (435-444), a konkretnie przydzielonych do O/Nowa Sól (443 i 444).
(25.02.1987) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: Polski Związek Motorowy Zielona Góra ul. Krakusa 58.
(04.03.1987) Zmiana rejestracji na: ZGB 859D.
(Ok. 1987) Zmiana silnika na o numerze: 56166.
(29.01.1993) Zmiana rejestracji na: ZEA 6226.
(1996) Zmiana numeru silnika na: 98056166.
(Ok. 1998) NG w bazie PPKS Zielona Góra.
(09.11.2003) Ostatni raz widziany.

Rysunek fabrycznie nowego tego autobusu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=14241
Zdjęcia i rysunki tego autobusu można zobaczyć też tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=13550

306 (0)
Autosan H9-35
VIN: 360235
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: 200?
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1988) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1988-1997) Nieznany właściciel Modrzyca
(1997-2000) Hliwa Modrzyca
(2000-200?) Nieznany właściciel Wolsztyn
Tablice rejestracyjne:
(1981-1988) ZGB 962U
(1988-1997) ZGT 1432
(1997-2000) ZEH 9362
(2000-200?) PWL C661
Numery taborowe:
(1981-1983) 306 / PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1988) 306 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól

Inne informacje:
(05.11.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
(13.11.1981) Data pierwszej rejestracji.
Przydział:
(1981-1988) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (299-306).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-pomarańczowy.
Silnik nr: 124825. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(09.1988) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 19.04.1988, Jelcz M11 o numerach (476-480), a konkretnie przydzielonych do O/Nowa Sól (478-480).
(10.1988) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: Prywatny właściciel Modrzyca.
(10.1988) Zmiana rejestracji na: ZGT 1432.
(Ok. 1996) Zmiana silnika na o numerze: 140440.
(21.05.1997) Zmiana rejestracji na: ZEH 9362.
(2000) Zmiana rejestracji na: PWL C661.
(16.08.2006) Ostatnia data wydania aktualnego dowodu rejestracyjnego.

Rysunek tego autobusu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=7198

307 (0)
Autosan H9-35
VIN: 360027
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1988) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1981-1988) ZGB 972U
Numery taborowe:
(1981-1983) 307 / PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1988) 307 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól

Inne informacje:
(02.12.1981) Data pierwszej rejestracji.
(25.11.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1988) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (307-316).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-wiśniowy.
Silnik nr: 124152. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(12.1987) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 23.11.1987, Jelcz L11.3 o numerach (469-470), przydzielonych do O/Nowa Sól.
(09.01.1988) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: Spółdzielnia Rzemiosł Różnych w Sulechowie, ul. Świerczewskiego 33.

Rysunek tego autobusu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=15949

308 (0)
Autosan H9-35
VIN: 360032
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1987) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1981-1988) ZGB 973U
Numery taborowe:
(1981-1983) 308 / PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1987) 308 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól

Inne informacje:
(02.12.1981) Data pierwszej rejestracji.
(25.11.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1987) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (307-316).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-wiśniowy.
Silnik nr: 124120. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(07.1987) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 24.06.1987, Jelcz M11 o numerach (461-465), a konkretnie przydzielonych do O/Nowa Sól (461-463).
(26.08.1987) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: Koluszkowska Spółdzielnia Mieszkaniowa Koluszki Tomaszów Mazowiecki, ul. 9 Maja 41.

Rysunek tego autobusu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=13452

309 (1) nowe
Autosan H9-35
VIN: 360012
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1987) WPKM Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1981-1987) ZGB 371S
Numery taborowe:
(1981-1983) 309 / PKM Zielona Góra
(1984-1987) 309 / WPKM Zielona Góra

Inne informacje:
(02.12.1981) Data pierwszej rejestracji.
(25.11.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1987) Zielona Góra.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (307-316).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-wiśniowy.
Silnik nr: 124053. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(11.1985) Wycofany z eksploatacji liniowej po dostawie nowego autobusu, przyjętego na stan WPKM: 21.11.1985, Jelcza PR110M o numerze (402).
(1985-1987) Pojazd gospodarczy: Nauka Jazdy.
(30.04.1987) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: Prywatna osoba Zielona Góra.

310 (2) nowe
Autosan H9-35
VIN: 360031
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1987) WPKM Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1981-1987) ZGB 372S
Numery taborowe:
(1981-1983) 310 / PKM Zielona Góra
(1984-1987) 310 / WPKM Zielona Góra

Inne informacje:
(02.12.1981) Data pierwszej rejestracji.
(25.11.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1987) Zielona Góra.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (307-316).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-wiśniowy.
Silnik nr: 124126. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(Ok. 1986) Przemalowany na: Jasno niebiesko (od szyb do dolnej listwy) - bordowy (od dolnej listwy do dołu).
(02.1987) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów Jelcz M11 o numerach (451-455), a konkretnie (451, 452 i 454) przydzielonych do Zielonej Góry.
(18.02.1987-11.05.1987) Pojazd gospodarczy: Pogotowie Techniczne.
(11.05.1987) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: Prywatna osoba Międzyrzecz.

311 (1) nowe
Autosan H9-35
VIN: 360060
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1987) WPKM Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1981-1987) ZGB 373S
Numery taborowe:
(1981-1983) 311 / PKM Zielona Góra
(1984-1987) 311 / WPKM Zielona Góra

Inne informacje:
(02.12.1981) Data pierwszej rejestracji.
(25.11.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1987) Zielona Góra.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (307-316).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-wiśniowy.
Silnik nr: 124154. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(02.1987) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 29.01.1987, Jelcz M11 o numerach (451-455), a konkretnie przydzielonych do Zielonej Góry (451, 452 i 454).
(27.02.1987) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: Prywatna osoba: Kościan województwo leszczyńskie.

312 (1) nowe
Autosan H9-35
VIN: 360174
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1984) WPKM Zielona Góra
(1984-1987) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1981-1987) ZGB 374S
Numery taborowe:
(1981-1983) 312 / PKM Zielona Góra
(1984-1984) 312 / WPKM Zielona Góra
(1984-1987) 312 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól

Inne informacje:
(02.12.1981) Data pierwszej rejestracji.
(25.11.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1984) Zielona Góra.
(1984-1987) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (307-316).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-pomarańczowy.
Silnik nr: 124791. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(01.11.1984) Przekazany do O/Nowa Sól po NG prawdopodobnie w LZNS Elbląg.
Po NG pomalowany na: biało (dach i środek)-brązowy (dół).
(02.1987) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 29.01.1987, Jelcz M11 o numerach (451-455), a konkretnie przydzielonego do O/Nowa Sól (455).
(17.03.1987) Skreślony ze stanu WPKM, sprzedany do: Zakłady Mechaniczne „Chemitex” Sieradz, ul. Mickiewicza 2a.

Rysunek tego autobusu w barwach po NG i przydziale do O/Nowa Sól można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=18616

313 (2) nowe
Autosan H9-35
VIN: 360306
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1987) WPKM Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1981-1987) ZGB 375S
Numery taborowe:
(1981-1983) 313 / PKM Zielona Góra
(1984-1987) 313 / WPKM Zielona Góra

Inne informacje:
(02.12.1981) Data pierwszej rejestracji.
(25.11.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1987) Zielona Góra.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (307-316).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-pomarańczowy.
Silnik nr: 124807. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(Ok. 1985) Przemalowany na jasno niebiesko-brązowy.
(04.1987) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 23.03.1987, Jelcz M11 o numerach (456-460).
(15.07.1987) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: Prywatna osoba: Staroszyce, województwo kaliskie.

314 (3) nowe
Autosan H9-35
VIN: 360346
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1988) WPKM Zielona Góra
(1988-1991) LPCB Gozdnica
(1991-1997) Cowan Möbel Sp. z o.o. Krzywaniec
(1997-?) Prywatna osoba Bronice woj. zielonogórskie
Tablice rejestracyjne:
(1981-1991) ZGB 376S
(1991-?) ZEE 6873
Numery taborowe:
(1981-1983) 313 / PKM Zielona Góra
(1984-1988) 313 / WPKM Zielona Góra

Inne informacje:
(02.12.1981) Data pierwszej rejestracji.
(25.11.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1988) Zielona Góra.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (307-316).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-pomarańczowy.
Silnik nr: 124107. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(Ok. 1985) Przemalowany na jasno niebiesko-brązowy.
(09.06.1987) Wycofany z eksploatacji liniowej po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 23.03.1987, Jelcz M11 o numerach (456-460). Przekazany: Związki Zawodowe WPKM, przemalowany na: żółto-pomarańczowy.
(12.10.1988) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: Lubuskie Przedsiębiorstwo Ceramiki Budowlanej, Gozdnica, ul. Świerczewskiego 35, rej. Lubsko.
(01.08.1991) Sprzedany do: Cowan Möbel Sp. z o.o. Krzywaniec, zmiana rejestracji na: ZEE 6873.
(15.10.1997) Sprzedany prywatnej osobie: Bronice woj. zielonogórskie.

315 (3) nowe
Autosan H9-35
VIN: 360348
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-1998) MZK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1981-1995) ZGB 377S
(1995-1998) ZEC 1776
Numery taborowe:
(1981-1983) 315 / PKM Zielona Góra
(1984-1989) 315 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 315 / MPK Zielona Góra
(1991-1998) 315 / MZK Zielona Góra

Inne informacje:
(02.12.1981) Data pierwszej rejestracji.
(25.11.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1998) Zielona Góra.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (307-316).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-pomarańczowy.
Silnik nr: 119073. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(Ok. 1985) Przemalowany na jasno niebiesko-brązowy.
(10.09.1986) Wycofany z eksploatacji liniowej po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 29.07.1986, Jelcz M11 o numerach (435-444), a konkretnie przydzielonych do Zielonej Góry (435-442).
(1986-1998) Pojazd gospodarczy: Pogotowie Przystankowe.
(Ok. 1987) Zmiana silnika na o numerze: 10959.
(1991) Kosmetyka nadwozia, pomalowany na brązowo.
(21.09.1995) Zmiana rejestracji na: ZEC 1776.
(14.04.1998) Skreślony ze stanu: MZK Zielona Góra, sprzedany do: Prywatna osoba.
(16.04.1998) Zgłoszono sprzedaż.

316 (2) nowe
Autosan H9-35
VIN: 360352
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: 1987
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1987) WPKM Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1981-1995) ZGB 378S
Numery taborowe:
(1981-1983) 316 / PKM Zielona Góra
(1984-1987) 316 / WPKM Zielona Góra

Inne informacje:
(02.12.1981) Data pierwszej rejestracji.
(25.11.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1987) Zielona Góra.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (307-316).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-pomarańczowy.
Silnik nr: 119076. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(Ok. 1985) Przemalowany na jasno niebiesko-brązowy.
(04.1987) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 23.03.1987, Jelcz M11 o numerach (456-460).
(06.05.1987) Kasacja - rozbiórka.

317 (2) nowe
Autosan H9-35
VIN: 360444
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1987) WPKM Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1982-1987) ZGB 481S
Numery taborowe:
(1982-1983) 317 / PKM Zielona Góra
(1984-1987) 317 / WPKM Zielona Góra

Inne informacje:
Autobus mógł być wyprodukowany jeszcze w 1981 roku.
(18.02.1982) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1982-1987) Zielona Góra.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (317-319).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-pomarańczowy.
Silnik nr: 124689. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
Od początku do końca przydzielony do zajezdni w Zielonej Górze.
Ok. 1984 roku przemalowany na kolory: morski (od szyb do listwy) / brązowy (od listwy do dołu).
(11.03.1987) Skreślony ze stanu WPKM: sprzedany do: prywatna osoba z miejscowości Nakresin Stary powiat Kalisz.

318 (2) nowe
Autosan H9-35
VIN: 360471
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1987) WPKM Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1982-1987) ZGB 482S
Numery taborowe:
(1982-1983) 318 / PKM Zielona Góra
(1984-1987) 318 / WPKM Zielona Góra

Inne informacje:
Autobus mógł być wyprodukowany jeszcze w 1981 roku.
(18.02.1982) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1982-1987) Zielona Góra.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (317-319).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-pomarańczowy.
Silnik nr: 126613. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
Ok. 1984 roku przemalowany na kolory: morski (od szyb do listwy) / brązowy (od listwy do dołu).
(02.1987) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 29.01.1987, Jelcz M11 o numerach (451-455), a konkretnie przydzielonych do Zielonej Góry (451, 452 i 454).
(18.02.1987) Skreślony ze stanu WPKM: sprzedany do: prywatnej osobie z Jeleniowa, woj. zielonogórskie.

319 (0)
Autosan H9-35
VIN: 360482
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: 1986
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra O/Żagań
(1984-1986) WPKM Zielona Góra O/Żagań
Tablice rejestracyjne:
(1982-1986) ZGA 952X
Numery taborowe:
(1982-1983) 319 / PKM Zielona Góra O/Żagań
(1984-1986) 319 / WPKM Zielona Góra O/Żagań

Inne informacje:
Autobus mógł być wyprodukowany jeszcze w 1981 roku.
(18.02.1982) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1982-1986) O/Żagań.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (317-319).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-pomarańczowy.
Silnik nr: 126622. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(10.1986) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 31.05.1986, Jelcz M11 o numerach (430-434), a konkretnie przydzielonych do O/Żagań (430-432).
(30.12.1986) Skreślony ze stanu WPKM: Kasacja - rozbiórka, prawdopodobnie na zajezdni w O/Żagań.

Rysunek tego autobusu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=1502

334 (0)
Autosan H9-35
VIN: 390026
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1989) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1982-1989) ZGA 790V
(1989-?) ZGH 8420
Numery taborowe:
(1982-1983) 334 / PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1989) 334 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól

Inne informacje:
(22.09.1982) Data pierwszej rejestracji.
(14.09.1982) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Rzeszów.
Przydział:
(1982-1989) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (334-340).
Fabrycznie pomalowany w barwy: biały z wiśniowymi pasami (układ jak w latach 70-tych).
Silnik nr: 137078. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(Ok. 1986) Pomalowany w barwy różowo (od szyb do listwy środkowej)-brunatne (od listwy do dołu), numery taborowe pomalowane w kolorze szarym.
(1989) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 19.04.1988, Jelcz M11 o numerach (476-480), a konkretnie przydzielonych do O/Nowa Sól (478-480).
(1989) Przed sprzedażą przywieziony do Zielonej Góry, ale liniowo nie wykorzystywany.
(Ok. 06.1989) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: prywatny właściciel z Kargowa ul. Powstańców Wlkp.
Tam miał numer silnika: 114903.

Rysunki tego autobusu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=1967

335 (0)
Autosan H9-35
VIN: 390201
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1988) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1982-1988) ZGA 797V
Numery taborowe:
(1982-1983) 335 / PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1988) 335 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól

Inne informacje:
(22.09.1982) Data pierwszej rejestracji.
(14.09.1982) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Rzeszów.
Przydział:
(1982-1988) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (334-340).
Fabrycznie pomalowany w barwy: biały z pomarańczowymi pasami (układ jak w latach 70-tych).
Silnik nr: 137012. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(08.1988) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 19.04.1988, Jelcz M11 o numerach (476-480), a konkretnie przydzielonych do O/Nowa Sól (478-480).
(05.10.1988) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: Gminna Spółdzielnia „Samopomoc Chłopska” Koluszki ul. 9-go Maja 63.

Rysunek tego autobusu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=1974

336 (0)
Autosan H9-35
VIN: 390211
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1988) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1982-1988) ZGA 791V
Numery taborowe:
(1982-1983) 336 / PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1988) 336 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól

Inne informacje:
(22.09.1982) Data pierwszej rejestracji.
(14.09.1982) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Rzeszów.
Przydział:
(1982-1988) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (334-340).
Fabrycznie pomalowany w barwy: biały z pomarańczowymi pasami (układ jak w latach 70-tych).
Silnik nr: 136993. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(04.1988) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 19.04.1988, Jelcz M11 o numerach (476-480), a konkretnie przydzielonych do O/Nowa Sól (478-480).
(30.06.1988) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane w Częstochowie ul. Manifestu lipcowego 79.

Rysunek tego autobusu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=1492

337 (0)
Autosan H9-35
VIN: 390215
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra O/Żagań
(1984-1988) WPKM Zielona Góra O/Żagań
Tablice rejestracyjne:
(1982-1988) ZGA 412X
Numery taborowe:
(1982-1983) 337 / PKM Zielona Góra O/Żagań
(1984-1988) 337 / WPKM Zielona Góra O/Żagań

Inne informacje:
(21.09.1982) Data pierwszej rejestracji.
(14.09.1982) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Rzeszów.
Przydział:
(1982-1988) O/Żagań.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (334-340).
Fabrycznie pomalowany w barwy: biały z pomarańczowymi pasami (układ jak w latach 70-tych).
Silnik nr: 137005. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(10.1988) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 19.04.1988, Jelcz M11 o numerach (476-480), a konkretnie przydzielonych do O/Żagań (476 i 477).
(08.12.1988) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: prywatnej osobie zamieszkałej w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Obotrycka.

Rysunek tego autobusu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=3927

338 (0)
Autosan H9-35
VIN: 390219
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1988) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1982-1988) ZGA 795V
Numery taborowe:
(1982-1983) 338 / PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1988) 338 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól

Inne informacje:
(30.09.1982) Data pierwszej rejestracji.
(14.09.1982) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Rzeszów.
Przydział:
(1982-1988) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (334-340).
Fabrycznie pomalowany w barwy: biały z pomarańczowymi pasami (układ jak w latach 70-tych).
Silnik nr: 136994. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(08.1988) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 19.04.1988, Jelcz M11 o numerach (476-480), a konkretnie przydzielonych do O/Nowa Sól (478-480).
(04.10.1988) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: Zespół Rolników Indywidualnych, Górki Noteckie ul. Zamkowa 1.

Rysunek tego autobusu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=3932

339 (0)
Autosan H9-35
VIN: 390256
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1988) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1988-1996) ZPPD Zielona Góra, ZPD Bytnica.
(1996-?) UG Bytnica
Tablice rejestracyjne:
(1982-199?) ZGA 796V
Numery taborowe:
(1982-1983) 339 / PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1988) 339 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól

Inne informacje:
(30.09.1982) Data pierwszej rejestracji.
(14.09.1982) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Rzeszów.
Przydział:
(1982-1988) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (334-340).
Fabrycznie pomalowany w barwy: biały z pomarańczowymi pasami (układ jak w latach 70-tych).
Silnik nr: 135971. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(03.1988) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 29.02.1988, Jelcz M11 o numerach (471-475), a konkretnie przydzielonych do O/Nowa Sól (471 i 472).
(29.06.1988) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: Zielonogórskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego, Zakład Przemysłu Drzewnego w Bytnicy.
(04.1996) Sprzedany.
(Lata 90-te) Zmiana silnika na numer: 1166.
(07.05.1996) Zarejestrowany do: Urząd Miasta w Bytnicy.
(10.01.1997) Zgłoszono sprzedaż.
(12.03.1997) Zarejestrowany ponownie.
(Ok. 1997) Widziany w barwach biało-niebieskich w układzie fabrycznym z lat 70-tych.

Rysunek tego autobusu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=3941

340 (0)
Autosan H9-35
VIN: 390254
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1989) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1989-1991) MPK Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1982-1991) ZGA 792V
Numery taborowe:
(1982-1983) 340 / PKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1984-1989) 340 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1989-1989) 340 / MPK Nowa Sól
(1989-1991) 1 / MPK Nowa Sól

Inne informacje:
(30.09.1982) Data pierwszej rejestracji.
(14.09.1982) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Rzeszów.
Przydział:
(1982-1991) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (334-340).
Fabrycznie pomalowany w barwy: biały z pomarańczowymi pasami (układ jak w latach 70-tych).
Silnik nr: 135995.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(01.07.1989) Przekształcenie O/Nowa Sól w MPK Nowa Sól.
(01.1991) Wycofany z eksploatacji przed reorganizacją schematu działania komunikacji miejskiej w Nowej Soli.
(1991) Sprzedany przed zmianą nazwy z MPK na MZK Nowa Sól.

Rysunek tego autobusu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=6110

419 (0)
Autosan H9-35
VIN: 530155
Wyprodukowany: 1985
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1986-1989) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1989-1991) MPK Nowa Sól
(1991-1995) MZK Nowa Sól
(1995-1996) Miasto Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1986-1996) ZGB 161D
Numery taborowe:
(1986-1989) 419 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1989-1989) 419 / MPK Nowa Sól
(1989-1991) 5 / MPK Nowa Sól
(1991-1995) Bez numeru / MZK Nowa Sól
(1991-1996) Bez numeru / Miasto Nowa Sól

Inne informacje:
(18.01.1986) Data pierwszej rejestracji.
(13.01.1986) Przyjęty na stan: WPKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Rzeszów.
Przydział:
(1986-1996) O/Nowa Sól.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (417-421).
Fabrycznie pomalowany w barwy: kremowy z wiśniowymi pasami (układ jak w latach 80-tych).
Silnik nr: 184510.
Numery taborowe namalowane w kolorze czarnym.
(01.07.1989) Przekształcenie O/Nowa Sól w MPK Nowa Sól.
(01.1991) Wycofany z eksploatacji liniowej przed reorganizacją schematu działania komunikacji miejskiej w Nowej Soli.
(1991) Przeznaczony i przygotowany jako pojazd służbowy / socjalny.
(12.01.1996) Sprzedany osobie prywatnej, oficjalnie skasowany. Wyrejestrowanie pojazdu. Przyczyna wyrejestrowania: Złomowanie.

Zdjęcia tego autobusu po sprzedaży po oficjalnej kasacji można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=10616



Znaleziono zdjęć: 0 na 0 stronie(ach). Wyświetlone zdjęcia: 0 do 0.

Nie ma zdjęć w tej kategorii




Zdjęć na stronie: 

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: Autosan H9-35 (Nowe zdjęcia)

Designed by Mychas  free 4images template affordable hosting