Losowe zdjęcie |
|
Mercedes-Benz O530 Citaro #111 nowe
Komentarzy: 0 Tomasz S.
|
|
|
|
|
Ikarus 280 |
|
(Hits: 8013)
Podkategorie |
Ikarus 280.03
|
Ikarus 280.03
|
Ikarus 280.02
VIN: 280.02.1155.84
Wyprodukowany: 1984
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1984-1988) BVB (Ost) Berlin
(1988-1991) CV Cottbus
(1992-1998) MZK Zielona Góra
(1998-1998) Kapena Słupsk
(1999-?) PKS Szczecin
Tablice rejestracyjne:
(1984-1988) IAK 2-55
(1988-1992) CB-CV 256
(1992-1995) ZGC 325K
(1995-1998) ZEB 6775
(1999-?) SCU 2195
Numery taborowe:
(1984-1988) 494 255-7 / BVB (Ost) Berlin
(1988-1991) 256 / CV Cottbus
(1992-1998) 101 / MZK Zielona Góra
(1999-?) 80011 / PKS Szczecin
Inne informacje:
Przybył z Cottbus jako darowizna 02.05.1992 roku i zarejestrowany 03.06.1992 roku. NG w 1994 roku w bazie MZK. Zmiana rejestracji 08.06.1995 roku. Ściągnięty ze stanu 24.03.1998 roku. Sprzedany 09.04.1998 roku. Wyrejestrowany 05.01.1999 roku, do SCU 2187 (PKS Szczecin 80011).
Zdjęcie Ikarusa w fabrycznym malowaniu, można zobaczyć tutaj: https://zapodaj.net/0247cd94acbfa.jpg.html.
Link do wystrzału opony w tym Ikarusie, który miał miejsce 18 sierpnia 1995 -> https://zapodaj.net/images/38bb6aee37f03.jpg
|
Ikarus 280.02
VIN: 280.02.1199.84
Wyprodukowany: 1984
Zezłomowany: 2008
Właściciele:
(1984-1988) BVB (Ost) Berlin
(1988-1992) CV Cottbus
(1992-1998) MZK Zielona Góra
(1998-1998) Kapena Słupsk
(1998-2008) PKM Bytom
Tablice rejestracyjne:
(1984-1988) IAK 4-25
(1988-1991) ZD 01-60
(1991-1992) CB-CV 252
(1992-1998) ZGU 5024
(1998-2000) KAY 084K
(2000-2001) SY 08016
(2001-2008) SY 11178
Numery taborowe:
(1984-1988) 494 254 / BVB (Ost) Berlin
(1988-1992) 252 / CV Cottbus
(1992-1998) 102 / MZK Zielona Góra
(1998-2001) 7215 / PKM Bytom
(2001-2004) 1584 / PKM Bytom
(2004-2008) 7230 / PKM Bytom
Inne informacje:
Długość życia autobusu: 24 lata.
Długość eksploatacji w MZK: 5 lat.
Dostawa używanych Ikarusów (101-103).
Zarejestrowany 20.08.1992.
Przygotowany do jazdy w MZK, wymiana blach, pomalowany na brązowo.
NB w 1993 roku w MZK.
Wycofany z eksploatacji w październiku 1997 roku, po zakupie Jelczy M181M (161-165).
Sprzedany 09.04.1998 do Kapeny.
Wyrejestrowany 03.06.1998 do G52 3107 (Kapena).
Wyremontowany i sprzedany do PKM Bytom.
|
Ikarus 280.02
VIN: 280.02.0522.87
Wyprodukowany: 1987
Zezłomowany: 2006
Właściciele:
(1987-1989) BVB (Ost) Berlin
(1989-1992) CV Cottbus
(1992-2006) MZK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1987-1989) IAK 5-12
(1989-1992) CB-CV 261
(1992-1995) ZGU 5014
(1995-2006) ZEB 4096
Numery taborowe:
(1987-1989) 474 186 / BVB (Ost) Berlin
(1989-1992) 261 / CV Cottbus
(1992-2006) 103 / MZK Zielona Góra
Inne informacje:
Inne zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://busphoto.eu/photo/295216/?vid=536567
|
Ikarus 280.02
VIN: 280.02.1238.84
Wyprodukowany: 1984
Zezłomowany: 1998 ?
Właściciele:
(1984-1987) BVB (Ost) Berlin
(1987-1992) CV Cottbus
(1992-1998) MZK Zielona Góra
(1998-1998) Kapena Słupsk
Tablice rejestracyjne:
(1984-1987) IAK 5-63
(1987-1991) ZCS 2-11
(1992-1992) CB-CV 278
(1992-1998) ZEA 6224
Numery taborowe:
(1984-1987) 494 563 / BVB (Ost) Berlin
(1987-1992) 279 / CV Cottbus
(1992-1998) 104 / MZK Zielona Góra
Inne informacje:
Długość życia autobusu: ?.
Długość eksploatacji w MZK: 5 lat.
Dostawa używanych Ikarusów (104-105) w grudniu 1992 roku.
Zarejestrowany po przygotowaniu do jazdy (NB blacharki, malowanie) w MZK 01.02.1993.
Wycofany z eksploatacji po zakupie Jelczy M181M (161-165).
Sprzedany 09.04.1998, do Kapeny Słupsk i tam zapewne został skasowany.
|
Ikarus 280.02
VIN: 280.02.353.77
Wyprodukowany: 1977
Zezłomowany: 2000
Właściciele:
(1977-1992) CV Cottbus
(1992-1996) MZK Zielona Góra
(1996-2000) PZMot Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1977-1992) ZS 78-07
(1992-1992) CB-CV 253
(1992-2000) ZEA 6220
Numery taborowe:
(1977-1979) 156 / CV Cottbus
(1979-1992) 253 / CV Cottbus
(1992-1996) 105 / MZK Zielona Góra
(1996-2000) 105 / PZMot Zielona Góra
Inne informacje:
Dostawa używanych Ikarusów (104-105) w grudniu 1992 roku.
Zarejestrowany 23.12.1992 w MZK.
Auto przybyło już wyremontowane w Cottbus.
Sprzedany (po zakupie Jelcza M181MB #160).
(1996-2000) jako nauka jazdy w PZM-ocie.
Zgłoszono sprzedaż 10.04.1997.
Zarejestrowano ponownie 13.01.1998, w Polski Związek Motorowy Zielona Góra.
Czyli wychodzi na to, że prawie rok pojazd był w PZM-ocie, ale formalnie w dalszym ciągu należał do MZK.
Zgłoszono sprzedaż 08.12.2000.
Autobus prawdopodobnie sprzedano na kasację.
Zdjęcie tego autobusu u przewoźnika w Niemczech można zobaczyć tu:
https://www.beku-bildarchiv.de/bildarchiv/cottbus-Dateien/433/Cottbus-433-CB-CV433-14041992-92129334.jpg
|
Ikarus 280.37A
VIN: TRA280V4LP4PL0510
Wyprodukowany: 1993
Zezłomowany: 2009
Właściciele:
(1993-2009) MZK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1993-2009) ZEA 6250
Numery taborowe:
(1993-2009) 150 / MZK Zielona Góra
|
Ikarus 280.37A
VIN: TRA280V4LP4PL0509
Wyprodukowany: 1993
Zezłomowany:
Właściciele:
(1993-2009) MZK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1993-2009) ZEA 9672
Numery taborowe:
(1993-2009) 151 / MZK Zielona Góra
|
Ikarus 280.26
VIN: 250/92
Wyprodukowany: 1984
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-2001) MZK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1984-1990) ZGA 941V
(1990-1995) ZGC 767H
(1995-2001) ZEC 1751
(2001-?) F7 5002
Numery taborowe:
(1984-1989) 382 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 382 / MPK Zielona Góra
(1991-2001) 382 / MZK Zielona Góra
|
Ikarus 280.26
VIN: 280.26.3264.84
Wyprodukowany: 1984
Zezłomowany: 2002
Właściciele:
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-2002) MZK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1984-1987) ZGA 942V
(1987-1991) ZGC 348K
(1991-2002) ZGU 5018
Numery taborowe:
(1984-1989) 383 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 383 / MPK Zielona Góra
(1991-2002) 383 / MZK Zielona Góra
|
Ikarus 280.26
VIN: 332/92
Wyprodukowany: 1984
Zezłomowany: 2000
Właściciele:
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-2000) MZK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1984-1987) ZGA 943V
(1987-1991) ZGC 421K
(1991-2000) ZEC 0991
Numery taborowe:
(1984-1989) 384 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 384 / MPK Zielona Góra
(1991-2000) 384 / MZK Zielona Góra
|
Ikarus 280.26
VIN: 280.26.3289.84
Wyprodukowany: 1984
Zezłomowany: 2000?
Właściciele:
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-2000) MZK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1984-1991) ZGA 944V
(1991-1995) ZGC 335K
(1995-2000) ZEB 6774
Numery taborowe:
(1984-1989) 385 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 385 / MPK Zielona Góra
(1991-2000) 385 / MZK Zielona Góra
Inne informacje:
Długość życia autobusu: 16? lat.
Długość eksploatacji w KM: 16 lat.
Nr silnika: 1001384-967. Przyjęty na stan 01.10.1984 z Pol-Mot Warszawa.
Pomalowany fabrycznie na lekki odcień kremowego-czerwono-lekki odcień kremowego.
Zarejestrowany 04.10.1984.
Zmiana rejestracji 15.03.1991.
Zmiana rejestracji 08.06.1995.
NG w 1991 roku w LZNS Lublin i pomalowany na kremowo (dach i słupki) - brązowy (od szyb do dołu).
NG w 1995 roku w bazie MZK (pomalowany na biało pod reklamę - KONZBUD).
Sprzedany 18.04.2000 do KAPENA Słupsk i tam prawdopodobnie skasowany lub wyremontowany i sprzedany dalej.
Wyrejestrowany 25.04.2000.
|
Ikarus 280.26
VIN: 280.26.3298.84
Wyprodukowany: 1984
Zezłomowany: 2006
Właściciele:
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-2005) MZK Zielona Góra
(2005-2005) Jaworscy Brailn
(2005-2005) DLA Wrocław
(2005-2006) Urbus Wrocław
Tablice rejestracyjne:
(1984-1991) ZGA 945V
(1991-1995) ZGC 413K
(1995-2005) ZEB 5513
(2005-2006) DW 7321S
Numery taborowe:
(1984-1989) 386 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 386 / MPK Zielona Góra
(1991-2005) 386 / MZK Zielona Góra
(2005-2006) 8 / DLA Wrocław
Wypożyczenia:
2005 - SKA Dzierżoniów
Inne informacje:
Przybył do WPKM (1984-1989). 01.10.1984 roku z POL-MOT Warszawa. Zarejestrowany 04.10.1984 roku. Dalej w MPK (1989-1991). NG w 1991 roku w Kapenie lub LZNS w Lublinie. Zmiana rejestracji w 1991 roku. Dalej w MZK (1991-2005). Zmiana rejestracji 08.02.1995 roku. Naprawa nadwozia w 1995 i 2000 roku w MZK. Sprzedany 19.05.2005 roku do ZNA Bralin.
|
Ikarus 280.26
VIN: 280.26.6791.84
Wyprodukowany: 1984
Zezłomowany: 2009
Właściciele:
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-2006) MZK Zielona Góra
(2006-2009) PKM Sp. z o.o. Świerklaniec
Tablice rejestracyjne:
(1984-1991) ZGA 946V
(1991-1995) ZGC 345K
(1995-2000) ZEC 0992
(2000-2006) FZ 01048
(2006-2009) STA 74YN
Numery taborowe:
(1984-1989) 387 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 387 / MPK Zielona Góra
(1991-2000) 387 / MZK Zielona Góra
(2000-2006) 301 / MZK Zielona Góra
(2006-2009) 0618 / PKM Sp. z o.o. Świerklaniec
Inne informacje:
Długość życia autobusu: 25 lat.
Długość eksploatacji autobusu w KM ZG: 22 lata.
Pierwsza dostawa Ikarusów (382-391).
Autobus fabrycznie pomalowany w układ barw: Lekko kremowy/czerwony/lekko kremowy.
VIN fabryczny: 3191.
Silnik 1001284-313.
Przybył 01.10.1984 z Polmot Warszawa.
Zarejestrowany 04.10.1984.
NG: w 1991 roku w Kapenie.
Pomalowany w układzie: kremowy (dach i słupki)/jasno czerwony (od szyb do dołu).
Zmiana rejestracji 08.05.1991.
W 1991 silnik nr 1001185/675 zmiana na nr 100983/711/1AEDA.
NG w 1995 roku w MZK.
pomalowany na biało pod reklamę, przód i tył pod szybami w barwach MZK.
Zmiana rejestracji 24.08.1995.
Zmiana nr VIN 06791 w 1997.
Zmiana nr silnika na D1256HM6U100983/711 w 1997.
Sprzedany do Kapeny 18.04.2000.
Zakupiony ponownie z Kapeny po odbudowie 31.05.2000.
Pomalowany w barwy zakładowe MZK.
VIN 06791.
Silnik D2156HM6U100588/342.
Reklama zielona meble biurowe.
Sprzedany 08.12.2006.
Kasacja 25.06.2009 w DAN-ZŁOM Zawiercie.
Zdjęcia autobusu można zobaczyć także tu:
http://www.phototrans.eu/autobusy.php?s=15&nr=2197&ticket=0
|
Ikarus 280.26
VIN: 280.26.3248.84
Wyprodukowany: 1984
Zezłomowany: 2009
Właściciele:
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-2006) MZK Zielona Góra
(2006-2009) PKM Sp. z o.o. Świerklaniec
Tablice rejestracyjne:
(1984-1992) ZGA 947V
(1992-2000) ZEA 6208
(2000-2006) FZ 01089
(2006-2009) STA 76YN
Numery taborowe:
(1984-1989) 388 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 388 / MPK Zielona Góra
(1991-2000) 388 / MZK Zielona Góra
(2000-2006) 302 / MZK Zielona Góra
(2006-2009) 0619 / PKM Sp. z o.o. Świerklaniec
|
Ikarus 280.26
VIN: 280.26.3267.84
Wyprodukowany: 1984
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-2000) MZK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1984-1991) ZGA 948V
(1991-1995) ZGC 423K
(1995-2000) ZEC 1790
Numery taborowe:
(1984-1989) 389 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 389 / MPK Zielona Góra
(1991-2000) 389 / MZK Zielona Góra
|
Ikarus 280.26
VIN: 280.26.84.0367
Wyprodukowany: 1984
Zezłomowany: 2002
Właściciele:
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-2002) MZK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1984-1990) ZGA 949V
(1990-1995) ZGC 757H
(1995-2002) ZEB 6779
Numery taborowe:
(1984-1989) 390 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 390 / MPK Zielona Góra
(1991-2002) 390 / MZK Zielona Góra
|
Ikarus 280.26
VIN: 280.26.3273.84
Wyprodukowany: 1984
Zezłomowany: 1991
Właściciele:
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-1991) MZK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1984-1990) ZGA 950V
(1990-1991) ZGC 097H
Numery taborowe:
(1984-1989) 391 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 391 / MPK Zielona Góra
(1991-1991) 391 / MZK Zielona Góra
Inne informacje:
Skasowany po wypadku z Jelczem PR110D #Z70539, z PPKS Zielona Góra.
Na miejsce Ikarusa 280.26 #391, zakupiono używanego Ikarusa 280.26 #507, z MZK Warszawa.
Jeździł w WPKM (1984-1989), MPK (1989-1991) i MZK (1991).
|
Ikarus 280.26
VIN: 090/91
Wyprodukowany: 1985
Zezłomowany: 2004
Właściciele:
(1986-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-2004) MZK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1986-1991) ZGB 152H
(1991-1995) ZGA 700V
(1995-2004) ZEC 1765
Numery taborowe:
(1986-1989) 392 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 392 / MPK Zielona Góra
(1991-2004) 392 / MZK Zielona Góra
|
|
Ikarus 280.26
VIN: 280.26.3017.85
Wyprodukowany: 1985
Zezłomowany: 2004
Właściciele:
(1986-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-2004) MZK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1986-1992) ZGB 153H
(1992-2004) ZGU 5019
Numery taborowe:
(1986-1989) 393 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 393 / MPK Zielona Góra
(1991-2004) 393 / MZK Zielona Góra
Inne informacje:
Zdjęcie tego autobusu można zobaczyć też tu:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150737164717600&set=g.332506183465570&type=1&theater&ifg=1
|
Ikarus 280.26
VIN: 280.26.3026.85
Wyprodukowany: 1985
Zezłomowany: 2006
Właściciele:
(1986-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-2006) MZK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1986-1991) ZGB 154H
(1990-1995) ZGB 828Y
(1995-2006) ZEC 0251
Numery taborowe:
(1986-1989) 394 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 394 / MPK Zielona Góra
(1991-2006) 394 / MZK Zielona Góra
Inne informacje:
Długość życia autobusu: 21 lat.
Długość eksploatacji w KM: 20 lat.
Poprzedni VIN: 3026.
Nr silnika: 1001585-620.
Przyjęty na stan WPKM: 04.01.1986 z Pol-Mot Warszawa.
Zarejestrowany: 09.01.1986.
Zmiana rejestracji: 18.10.1991.
Zmiana rejestracji: 14.06.1995.
NG w 1991 roku w LZNS Lublin.
NG w 2001 roku w MZK.
Reklama Panorama firm w 2003-2004 roku.
Reklama LG w 2005 i 2006 roku.
Sprzedany (po zakupie MAN-ów (211-217)) w styczniu 2006 roku, do ZNA Bralin i tam skasowany.
|
Ikarus 280.26
VIN: 280.26.28510D.3665
Wyprodukowany: 1985
Zezłomowany: 2004
Właściciele:
(1986-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-2004) MZK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1986-1990) ZGB 155H
(1990-1995) ZGB 753Y
(1995-2004) ZEB 6027
Numery taborowe:
(1986-1989) 395 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 395 / MPK Zielona Góra
(1991-2004) 395 / MZK Zielona Góra
Inne informacje:
Długość życia autobusu: 19 lat.
Długość eksploatacji w KM: 18 lat.
Poprzedni VIN: 3027.
Nr silnika: 1001385-445.
Przyjęty na stan WPKM: 04.01.1986 z Pol-Mot Warszawa.
Zarejestrowany: 09.01.1986.
Zmiana rejestracji: 1990.
Zmiana silnika na nr: 1001678/831.
Zmiana silnika w 1992 roku na nr: 1001283/425.
Zmiana silnika w 1993 roku na nr: 1001678/831 i na nr: 100687/990.
Zmiana rejestracji: 05.05.1995.
Zmiana VIN i nr silnika w 1998 roku na nr: D2156HM6U100687/990.
NG w 1990 roku LZNS Lublin.
NG w 1995 i w 2000 roku w MZK.
Z prawej strony 2 szyba wymieniona na otwieraną.
Woził reklamy: Telewizja Przewodowa Zielona Góra i Twoja Telewizja Miejska.
Sprzedany (po zakupie Manów NG272 (167-171)) do ZNA Bralin i tam skasowany.
Zdjęcia autobusu można zobaczyć też tu:
http://archiwumkrutulskiego.pl/PL/113/Zielona_Gora_kartki_pocztowe_po_1945/107/galeria/22/powieksz/4075/3/
i tu:
http://www.phototrans.eu/autobusy.php?s=15&nr=2399&ticket=162
|
Ikarus 280.26
VIN: 025/91
Wyprodukowany: 1985
Zezłomowany: 2006
Właściciele:
(1986-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-2005) MZK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1986-1991) ZGB 154H
(1990-1995) ZGC 334K
(1995-2005) ZEB 6009
Numery taborowe:
(1986-1989) 396 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 396 / MPK Zielona Góra
(1991-2005) 396 / MZK Zielona Góra
Inne informacje:
Długość życia autobusu: 21 lat.
Długość eksploatacji w KM: prawie 20 lat.
Przyjęty na stan WPKM: 04.01.1986 z Pol-Mot Warszawa.
Zarejestrowany: 09.01.1986.
NG w 1991 roku w LZNS Lublin.
NG w 1995 i 2000 roku w MZK.
NB w 2003 roku w MZK.
Sprzedany po zakupie MAN-ów 230-237 w grudniu 2005 roku do ZNA Bralin i tam skasowany prawdopodobnie w styczniu 2006 roku.
Zdjęcie tego Ikarusa można zobaczyć tu:
https://www.facebook.com/photo?fbid=1660670774222175&set=pb.100008378047153.-2207520000..
a rozszerzenie tego zdjęcia tu:
https://scontent.fwaw6-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/12373184_1660670774222175_3269734454082671561_n.jpg?_nc_cat=108&ccb=3&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=mkJdAQjP2uMAX_EgPZF&_nc_ht=scontent.fwaw6-1.fna&oh=7d6f7b6e25a50eaea6e1e6d28c4fc335&oe=605F9B91
|
Ikarus 280.26
VIN: 280.26.86.3177
Wyprodukowany: 1986
Zezłomowany: 2007
Właściciele:
(1986-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-2007) MZK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1986-1995) ZGB 626D
(1995-2007) ZEB 4056
Numery taborowe:
(1986-1989) 445 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 445 / MPK Zielona Góra
(1991-2007) 445 / MZK Zielona Góra
Inne informacje:
Zarejestrowany 12.9.1986.
Zmiana 7.12.1994.
NG 1994 i NB 1999 w MZK.
NG Kapena maj 2003.
Woził reklamy Konzbudu i Lotto.
Sprzedany do Buspolu koło Warszawy.
Prawdopodobnie tam został skasowany.
|
Ikarus 280.26
VIN: 280.26.3189.86
Wyprodukowany: 1986
Zezłomowany: 2009
Właściciele:
(1986-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-2006) MZK Zielona Góra
(2006-2009) PKM Sp. z o.o. Świerklaniec
Tablice rejestracyjne:
(1986-1995) ZGB 627D
(1995-2006) ZEB 6008
(2006-2009) STA 73YN
Numery taborowe:
(1986-1989) 446 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 446 / MPK Zielona Góra
(1991-2000) 446 / MZK Zielona Góra
(2000-2006) 304 / MZK Zielona Góra
(2006-2009) 0621 / PKM Sp. z o.o. Świerklaniec
Inne informacje:
Poprzedni VIN 3189.
Autobus przybył do WPKM (1986-1989) 10.09.1986 roku z Pol-Mot Warszawa.
Zarejestrowany 12.09.1986 roku.
Dalej w MPK (1989-1991). Dalej w MZK (1991-2006).
Zmiana rejestracji 07.04.1995 roku.
NG w 1995 roku, w bazie MZK.
Woził reklamy: Eltor-Polu i Sawo.
16.11.2000 roku, oddany do remontu w Kapenie.
Powrót z remontu w styczniu 2001 roku i po Kapenie zmiana numeru bocznego na 304.
Sprzedany do Świerklańca w grudniu 2006 roku.
Skasowany 26.08.2009 roku, w Dan-Złom w Zawierciu.
|
Ikarus 280.26
VIN: 280.26.3157.86
Wyprodukowany: 1986
Zezłomowany: 2004
Właściciele:
(1986-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-2004) MZK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1986-1993) ZGB 628D
(1993-2004) ZEA 6232
Numery taborowe:
(1986-1989) 447 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 447 / MPK Zielona Góra
(1991-2004) 447 / MZK Zielona Góra
Inne informacje:
(12.09.1986) Data pierwszej rejestracji.
(1993) NG KPNA. Pomalowany w barwy zakładowe.
(27.04.1993) Zmiana rejestracji.
(2001) NG w warsztatach MZK. Być może tylko NB z malowaniem nadwozia i wymiana siedzeń na Astromal.
(2004) Sprzedany do Bralina koło Kępna do kasacji.
Zdjęcie tego Ikarusa można zobaczyć tu:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=379873708715987&set=gm.361283387254516&type=3&theater
|
Ikarus 280.26
VIN: 280.26.3136.86
Wyprodukowany: 1986
Zezłomowany: 2009
Właściciele:
(1986-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-2006) MZK Zielona Góra
(2006-2009) PKM Sp. z o.o. Świerklaniec
Tablice rejestracyjne:
(1986-1995) ZGB 629D
(1995-2000) ZEB 4097
(2000-2006) FZ 04230
(2006-2009) STA 75YN
Numery taborowe:
(1986-1989) 448 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 448 / MPK Zielona Góra
(1991-2000) 448 / MZK Zielona Góra
(2000-2006) 303 / MZK Zielona Góra
(2006-2009) 0620 / PKM Sp. z o.o. Świerklaniec
|
Ikarus 280.26
VIN: 28026860803129
Wyprodukowany: 1986
Zezłomowany: 2004
Właściciele:
(1986-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-2004) MZK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1986-1993) ZGB 630D
(1993-2004) ZEA 6236
Numery taborowe:
(1986-1989) 449 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 449 / MPK Zielona Góra
(1991-2004) 449 / MZK Zielona Góra
|
Ikarus 280.26
VIN: 280.26.3161.86
Wyprodukowany: 1986
Zezłomowany: 2007
Właściciele:
(1986-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-2004) MZK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1986-1995) ZGB 631D
(1995-2004) ZEC 1443
(2004-2007) WSA 694C
Numery taborowe:
(1986-1989) 450 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 450 / MPK Zielona Góra
(1991-2004) 450 / MZK Zielona Góra
(2004-2007) 70752 / PPKS Piaseczno
|
Ikarus 280.26
VIN: 280.26.1472.90
Wyprodukowany: 1990
Zezłomowany: 2009
Właściciele:
(1990-1991) MPK Zielona Góra
(1991-2008) MZK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1990-1996) ZGC 772H
(1996-2008) ZEC 2096
Numery taborowe:
(1990-1991) 498 / MPK Zielona Góra
(1991-2008) 498 / MZK Zielona Góra
Inne informacje:
(23.08.1990) Data pierwszej rejestracji.
(18.09.1990) Przyjęty na stan MPK Zielona Góra. Przybył z: "Ikarus" Budapeszt.
Autobus miejski, wyposażony w 6-cio biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z6-S60.
Dostawa autobusów o numerach (498-501), zakupione na zasadzie wymiany handlowej za samochody osobowe Fiat 126P.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: kremowy (dach i słupki okien)-czerwony (od szyb do dołu).
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
Poprzedni numer VIN: 1472 (numer nie pełny).
Numer silnika: 100 190-675.
(1995) Zmiana silnika na o numerze: 1001483/552.
(07.02.1996) Zmiana rejestracji na: ZEC 2096.
(1997) NB w MZK. Pomalowany na biało pod reklamę, przód i tył pod szybami barwy zakładowe MZK.
Reklama: AIG pożyczki niebieska. To był ostatni odczyt przed remontem: II 04. NG w Bralinie, odczyt: V 04.
(05.2004) NG w ZNA Bralin. Pomalowany w barwy zakładowe MZK.
(02.11.2004) Reklama Castorama.
(12.2008) Sprzedany (po zakupie używanych autobusów Mercedes-Benz O405N/2 o numerach (401-402) i używanych autobusów MAN NL263 (A21) o numerach (218-219), do Bus-Pol Robert Skomorucha k/Warszawy i tam skasowany w 2009 roku.
Inne zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=2807&ticket=162
|
Ikarus 280.26
VIN: 280.26.1500.90
Wyprodukowany: 1990
Zezłomowany: 2009
Właściciele:
(1990-1991) MPK Zielona Góra
(1991-2008) MZK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1990-1998) ZGC 773H
(1998-2009) ZNA 1862
Numery taborowe:
(1990-1991) 499 / MPK Zielona Góra
(1991-2008) 499 / MZK Zielona Góra
Inne informacje:
(23.08.1990) Data pierwszej rejestracji.
(18.09.1990) Przyjęty na stan MPK Zielona Góra. Przybył z: "Ikarus" Budapeszt.
Autobus miejski, wyposażony w 6-cio biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z6-S60.
Dostawa autobusów o numerach (498-501), zakupione na zasadzie wymiany handlowej za samochody osobowe Fiat 126P.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: kremowy (dach i słupki okien)-czerwony (od szyb do dołu).
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
Poprzedni numer VIN: 1500 (numer nie pełny) zmieniony w 1996 roku.
Numer silnika: 100 1686-086.
(1996) Zmiana numeru VIN na: 280261500.
(1997) Zmiana numeru VIN na: 280.26.1500.90.
(1997) Zmiana numeru silnika na: D2156HM6U1001689086. Wymiana, albo uzupełnienie pełnych danych.
(1998) NB w MZK. Pomalowany na niebiesko pod reklamę: Mercedes-Benz, przód i tył pod szybami barwy zakładowe MZK.
(05.2004) NG w Bralinie. Pomalowany w barwy zakładowe MZK.
(03.11.2004) Reklama Castorama.
(12.2008) Sprzedany (po zakupie używanych autobusów Mercedes-Benz O405N/2 o numerach (401-402) i używanych autobusów MAN NL263 (A21) o numerach (218-219), do Bus-Pol Robert Skomorucha k/Warszawy i tam skasowany w 2009 roku.
Inne zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=47844&ticket=0
|
Ikarus 280.26
VIN: 280.26.1508.90
Wyprodukowany: 1990
Zezłomowany: 2008
Właściciele:
(1990-1991) MPK Zielona Góra
(1991-2008) MZK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1990-1995) ZGC 774H
(1995-2008) ZEC 1759
Numery taborowe:
(1990-1991) 500 / MPK Zielona Góra
(1991-2008) 500 / MZK Zielona Góra
Inne informacje:
(23.08.1990) Data pierwszej rejestracji.
(18.09.1990) Przyjęty na stan MPK Zielona Góra. Przybył z: "Ikarus" Budapeszt.
Autobus miejski, wyposażony w 6-cio biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z6-S60.
Dostawa autobusów o numerach (498-501), zakupione na zasadzie wymiany handlowej za samochody osobowe Fiat 126P.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: kremowy (dach i słupki okien)-czerwony (od szyb do dołu).
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
Poprzedni numer VIN: 1508 (numer nie pełny) zmieniony w 1996 roku.
Numer silnika: 100 1589-543.
(1993) Zmiana numeru silnika na: 1589-543.
(1996) Zmiana numeru VIN na: 280.26.1500.90.
(1996) Zmiana numeru silnika na: D2156HM6U1001589/543. Uzupełnienie pełnych danych.
(2000) NG w MZK. Pomalowany w barwy zakładowe MZK.
(2000) Reklama Konzbud.
(08.2003) Reklama granatowa Plus Gsm.
(02.11.2004) Reklama Castorama.
(01.2008) Sprzedany (po zakupie używanych autobusów MAN NG282 (A11) o numerach (179-182) w grudniu 2007 roku, do Bus-Pol Robert Skomorucha k/Warszawy i tam skasowany w lutym 2008 roku.
Inne zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=2820&ticket=162
|
Ikarus 280.26
VIN: 280.26.1510.90
Wyprodukowany: 1990
Zezłomowany: 2009
Właściciele:
(1990-1991) MPK Zielona Góra
(1991-2008) MZK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1990-1995) ZGC 775H
(1995-2008) ZEC 1766
Numery taborowe:
(1990-1991) 501 / MPK Zielona Góra
(1991-2008) 501 / MZK Zielona Góra
Inne informacje:
(23.08.1990) Data pierwszej rejestracji.
(18.09.1990) Przyjęty na stan MPK Zielona Góra. Przybył z: "Ikarus" Budapeszt.
Autobus miejski, wyposażony w 6-cio biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z6-S60.
Dostawa autobusów o numerach (498-501), zakupione na zasadzie wymiany handlowej za samochody osobowe Fiat 126P.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: kremowy (dach i słupki okien)-czerwony (od szyb do dołu).
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
Poprzedni numer VIN: 1510 (numer nie pełny) zmieniony w 1997 roku na: 280261510.
Numer silnika: 100.1689-045.
(1991) Zmiana numeru silnika na: 1689-045.
(19.09.1995) Zmiana rejestracji na: ZEC 1766.
(1997) Zmiana numeru silnika na: 2156HM6U1001689/045. Uzupełnienie danych.
(1997) NG w bazie MZK w 1997 i pomalowany na biało pod reklamę (tył i przód w barwach MZK)
(2003) NG w bazie MZK i pomalowany w barwy MZK.
(2003) Zmiana numeru VIN na: 280.26.1510.90.
5 szyba z lewej nie otwierana.
W 2008 roku po kolizji przerobiony na autobus do przewozu rowerów.
(2008) Sprzedany na kasację (po zakupie autobusów Scania (701-702) do: ZNA Bralin na kasację.
(2009) Kasacja w ZNA Bralin.
Inne zdjęcia autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=2199&ticket=162
|
Ikarus 280.26
VIN: 280.26.2315.91
Wyprodukowany: 1991
Zezłomowany: 2007
Właściciele:
(1991-1991) MPK Zielona Góra
(1991-2007) MZK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1991-1991) ZGC 907C
(1991-1995) ZGC 425K
(1995-2007) ZEB 6770
Numery taborowe:
(1991-1991) 502 / MPK Zielona Góra
(1991-2007) 502 / MZK Zielona Góra
Inne informacje:
Długość życia i eksploatacji autobusu w KM: 16 lat.
Dostawa Ikarusów (502-505) zakupione na zasadzie wymiany handlowej za samochody osobowe Fiat 126P.
Zarejestrowany 08.02.1991.
Wyprodukowany w 1991 roku, ale w dowodzie rejestracyjnym wykazany rok produkcji 1990.
Zmiana rejestracji 08.06.1995.
Piąta szyba z prawej strony otwierana.
NG w 2001 roku w bazie MZK.
Sprzedany (po zakupie MAN-ów NG272 (177-178)) do ZNA Bralin i tam pewnie skasowany.
Zdjęcia autobusu można zobaczyć też tu:
http://www.phototrans.eu/autobusy.php?s=15&nr=3081&ticket=0
|
Ikarus 280.26
VIN: 280.26.2318.91
Wyprodukowany: 1991
Zezłomowany: 2007
Właściciele:
(1991-1991) MPK Zielona Góra
(1991-2007) MZK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1991-1991) ZGC 908C
(1991-1998) ZGC 326K
(1998-2007) ZNA 1837
Numery taborowe:
(1991-1991) 503 / MPK Zielona Góra
(1991-2007) 503 / MZK Zielona Góra
Inne informacje:
Długość życia i eksploatacji autobusu w KM: 16 lat.
Dostawa Ikarusów (502-505) zakupione na zasadzie wymiany handlowej za samochody osobowe Fiat 126P.
Wyprodukowany w 1991 roku, ale w dowodzie rejestracyjnym wykazany rok produkcji 1990.
Zarejestrowany 08.02.1991.
Zmiana rejestracji 27.08.1998.
NB w 1998 i NG w 2002 roku w bazie MZK.
Najpierw reklama Budopex, następnie reklama Plus GSM.
Sprzedany (po zakupie MAN-ów NG272 (177-178)) do ZNA Bralin i tam pewnie skasowany.
|
Ikarus 280.26
VIN: 280.26.2326.91
Wyprodukowany: 1991
Zezłomowany: 2011
Właściciele:
(1991-1991) MPK Zielona Góra
(1991-2011) MZK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1991-1991) ZGC 909C
(1991-1995) ZGC 327K
(1995-2011) ZEB 6782
Numery taborowe:
(1991-1991) 504 / MPK Zielona Góra
(1991-2011) 504 / MZK Zielona Góra
Inne informacje:
Długość życia i eksploatacji autobusu w KM: 20 lat.
Dostawa Ikarusów (502-505) zakupione na zasadzie wymiany handlowej za samochody osobowe Fiat 126P.
Wyprodukowany w 1991 roku, ale w dowodzie rejestracyjnym wykazany rok produkcji 1990.
Zarejestrowany 08.02.1991.
Zmiana rejestracji 09.06.1995.
2 szyba z prawej otwierana.
Po NB w 2000 i NG w 2007 roku w bazie MZK.
Autobus miał zostać w Zielonej Górze na historyczny w ZKMKM ZG, ale sprawy nie udało się zrealizować.
Sprzedany (po zakupie Mercedesów Conecto 403-412 i 451-452) do Buspol Warszawa 13.07.2011 i tam pewnie skasowany.
Inne zdjęcia autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=3085&ticket=162
|
Ikarus 280.26
VIN: 280.26.2318.91
Wyprodukowany: 1991
Zezłomowany: 2009
Właściciele:
(1991-1991) MPK Zielona Góra
(1991-2009) MZK Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1991-1991) ZGC 328K
(1991-1996) ZGC 417K
(1996-2009) ZEB 1837
Numery taborowe:
(1991-1991) 505 / MPK Zielona Góra
(1991-2009) 505 / MZK Zielona Góra
|
Ikarus 280.26
VIN: 280.26.2749.81
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: 2006
Właściciele:
(1981-1991) MZK Warszawa
(1992-1997) MZK Zielona Góra
(1997-1998) Kapena Włynkówko
(1998-2006) PKS Szczecin
Tablice rejestracyjne:
(1981-1991) WAA 346R
(1992-1995) ZGB 846Y
(1995-1997) ZEC 0252
(1999-2005) SCU 2185
(2005-2006) ZS 78203
Numery taborowe:
(1981-1991) 2480 / MZK Warszawa
(1992-1997) 507 / MZK Zielona Góra
(1998-2006) 80009 / PKS Szczecin
|
Ikarus 280.26
VIN: ZG0100587
Wyprodukowany: 1979
Zezłomowany: 2002
Właściciele:
(1979-1988) WPK Katowice
(1988-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-1997) MZK Zielona Góra
(1997-2002) ZKŻ Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1988-1995) ZGB 494X
(1995-2002) ZEC 1772
Numery taborowe:
(1988-1989) 805 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 805 / MPK Warszawa
(1991-1997) 805 / MZK Zielona Góra
(1997-2002) 805 / ZKŻ Zielona Góra
|
|
|
|
Znaleziono zdjęć: 0 na 0 stronie(ach). Wyświetlone zdjęcia: 0 do 0.
Nie ma zdjęć w tej kategorii
|