4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
Rejestracja
Użytkownik:
Hasło:

Zalogować automatycznie przy następnej wizycie?


Losowe zdjęcie

Autosan A0909L.05.01 Tramp II #Z90151
Autosan A0909L.05.01 Tramp II #Z90151 nowe
Komentarzy: 0
davidbel2

Jelcz M11

(Hits: 491)
Podkategorie
695 (5) nowe
Jelcz M11
VIN: 0440
Wyprodukowany (Polska) 1988
Wycofany:
Zezłomowany:
Właściciele:
(22.06.1988-23.12.2007) MZK Słupsk
(23.12.2007-24.12.2007) Autotrans Kobylnica
(24.12.2007-..............) Słupskie Przytulisko Pasażerskich Krążowników "Autobusy na emeryturze"
Tablice rejestracyjne:
(1988-1995) SLA 876H
(1995-2007) SGA 0799
(2014-2014) G4 0429
Numery taborowe:
(1988-2007) 695 / MZK Słupsk
(2007-2007) ??? / Autotrans Kobylnica
(2007-......) 695 / Słupskie Przytulisko Pasażerskich Krążowników "Autobusy na emeryturze"


14.06.1988 - pierwszy przegląd w Jelczu
22.06.1988 - przyjechał na bazę
28.06.1988 - rejestracja
12.07.1993 - nagroda dla kierowców za przebieg bez poważniejszych napraw 250.000 km
20.05.1994 - pierwsze malowanie (reklama)
17.06.2002 - reklama Wemy
05.08.2002 - między 8, a 9 nad miastem przeszła nawałnica. Jelcz utknął pod wiaduktem na
Tuwima (zadławił się silnik), gdzie w szybkim tempie zebrała się woda.
Wyciągany był przez strażaków. Zablokowana trasa Gdańsk-Szczecin
26.05.2005 - przygotowywany do remontu po 732
03.03.2006 - wymontowanie tylnych listew, pomalowanie czoła w barwy miejskie
23.02.2007 - awaria drzwi przy Kauflandzie, przycięta reklamówka pasażera, kierowca
otwierał awaryjnie
17.07.2007 - pomalowane na czarno uchwyty na masce
20.11.2007 - plotka o kasacji
23.12.2007 - odprowadzenie na złomowisko
24.12.2007 - wykupienie do muzeum
27.12.2007 - przetransportowanie do nowej bazy na ulicy Przemysłowej
04.10.2009 - wyjazd w okolice Bydgoszczy
12.05.2014 -12.05.2014 – przejazd do Malechowa
13.05.2014 - przejazd do hali.



+ odebrany ze stanem licznika 12 km
+ wartość zakupu 9.650.000 zł, stan licznika 12 km, nr silnika 100188/118, wydano 7 litrów
paliwa, podwozie typu 260.88 Csepel
+ pierwszy silnik 100188/118
+ pierwszy M11 z całopojazdową reklamą. Po jej zdjęciu przez kilka lat jeździł na samym jej podkładzie
+ ostatni M11 mający numery taborowe od szablonu
+ pierwszy autobus, który otrzymał plakietkę “uwaga kieszonkowcy”
+ pod koniec eksploatacji w MZK posiadał panelowe ograniczniki wnęk drzwiowych bez
metalowego obramowania

695 BB (5) nowe
Jelcz M11
VIN: 0405
Wyprodukowany (Polska) 1988
Wycofany:
Zezłomowany:
Właściciele:
(06.06.1988-18.04.2008) MZK Bielsko-Biała
(18.04.2008-..............) Słupskie Przytulisko Pasażerskich Krążowników "Autobusy na emeryturze"
Tablice rejestracyjne:
(1988-2008) BBC 871D
Numery taborowe:
(1988-2007) 695 / MZK Bielsko-Biała
(2007-......) 695 BB / Słupskie Przytulisko Pasażerskich Krążowników "Autobusy na emeryturze"


18.04.1988 - zamówienie
06.06.1988 - pierwsze badanie techniczne
14.06.1988 - dojechał do bazy
24.11.1994 - wymiana silnika 100388/053 na 100188/066
28.03.2002 - remont silnika przez firmę MOTOREM (100188/066)
17.04.2008 - licytacja i sprzedaż
18.04.2008 - pokonanie trasy Bielsko-Biała - Nakło nad Notecią
31.05.2008 - uczestniczy w imprezie 120-lecia bydgoskich tramwajów

+ zarejestrowany jako Ikarus 256 M11
+ miał tylko jedną rejestrację podczas całego okresu eksploatacji
+ pierwszy silnik miał numer 100388/053, przyjęty ze stanem licznika 7 km
+ jedyną reklamą jaką miał w swojej historii była reklama firmy CEKOL (naklejane literki
tylko na tylnej ścianie)
+ osobą która kwitowała odbiór #695 z Jelcza był Andrzej Środa
+ 13.10.1988 - stan licznika 508 km
+ 27.10.1988 - stan licznika 2.503 km
+ 23.02.1989 - stan licznika 25.362 km
+ ostatni z autobusów który dołączy do nowej bazy w 2014 roku



Znaleziono zdjęć: 0 na 0 stronie(ach). Wyświetlone zdjęcia: 0 do 0.

Nie ma zdjęć w tej kategorii




Zdjęć na stronie: 

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: Jelcz M11 (Nowe zdjęcia)

Designed by Mychas  free 4images template affordable hosting