Losowe zdjęcie |
|
MAN NL 223 # 404 nowe
Komentarzy: 0 Busik
|
|
|
|
|
Jelcz L11 |
|
(Hits: 346)
Podkategorie |
Jelcz L11.2
VIN: 260898902D0280
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany: 2007
Właściciele:
(1989-2002) PRB PW Zabrze
(2002-2003) PPKS Gliwice
(2003-2007) PKS Gliwice Sp. z o.o
Tablice rejestracyjne:
(1992-2003) KCG 4158
(2003-2007) SG 69984
Numery taborowe:
(2002-2003) S-20002 / PPKS Gliwice
(2003-2007) S-20002 / PKS Gliwice Sp. z o.o.
Inne informacje:
Podwozie: Csepel 260.89
Silnik: Rába D2156HM6U
Moc: 141 kW / 192 HP
Pojemność: 10350 cm3
Skrzynia biegów: Csepel ASH-75-2 (5-cio biegowa)
Układ drzwi: (2-0-2)
Lata produkcji: (1988-1989)
Przydział:
(2002-2007) Pyskowice.
(30.10.1992) Przyjęty na stan PPKS (zakupiony z PRB PW Zabrze).
(Ok. 2003) NG w bazie PKS.
(25.04.2007) Skreślony ze stanu PKS Sp. z o.o. Kasacja.
Zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=3338&ticket=154
|
Jelcz L11.2
VIN: SUJL1100000001195
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2007
Właściciele:
(1988-1990) KPKS Zielona Góra O/Żary
(1990-1999) PPKS Żary
(1999-2003) PKS S.A. Żary
(2003-2007) PKS Gliwice Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne
Tablice rejestracyjne:
(1989-2000) ZGA 214V
(2000-2003) FZA G129
(2003-2007) SG 71951
Numery taborowe:
(1988-1990) Z80634 / KPKS Zielona Góra O/Żary
(1990-1999) Z80634 / PPKS Żary
(1999-2003) Z80634 / PKS S.A. Żary
(2003-2007) S-30148 / PKS Gliwice Sp. z o.o.
Inne informacje:
Podwozie: Ikarus 260
Silnik: Rába D2156HM6U
Moc silnika: 141 kW / 192 HP
Pojemność silnika: 10350 cm3
Skrzynia biegów: Csepel ASH-75-2 (5-biegowa)
Układ drzwi: (2-0-2)
Lata produkcji: (1988-1989)
Przydział:
(1988-2003) Żary.
(2003-2007) Gliwice.
(02.01.1989) Data pierwszej rejestracji.
(1999) NG w bazie PKS Żary.
(13.08.2003) Przyjęty na stan PKS Gliwice
(26.10.2007) Skreślony ze stanu PKS Gliwice.
Zdjęcia autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=3342&ticket=154
|
Jelcz L11.2
VIN: SUJL11000J0001044
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2008
Właściciele:
(1988-1990) KPKS Zielona Góra O/Żary.
(1990-1999) PPKS Żary.
(1999-2003) PKS S.A. Żary.
(2003-2008) PKS Gliwice Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1988-2000) ZGC 760G
(2000-2003) FZA F949
(2003-2008) SG 71964
Numery taborowe:
(1988-1990) Z80612 / KPKS Zielona Góra O/Żary.
(1990-1999) Z80612 / PPKS Żary.
(1999-2003) Z80612 / PKS S.A. Żary.
(2003-2008) S-30149 / PKS Gliwice Sp. z o.o.
Inne informacje:
(30.11.1988) Data pierwszej rejestracji.
Przydział:
(1988-1989) Żary.
(1989-2003) P.t. Lubsko.
(2003-2008) Gliwice.
Malowanie fabryczne: Biało-żółto-biały.
Numer silnika: 1001688/160.
(04.02.1992) Zmiana miejsca rejestracji z Żar na P.t. Lubsko.
(2000) NB w bazie PKS Żary, pomalowany w barwy zakładowe.
(2003) Zmiana numeru VIN: poprzedni VIN: 1044.
(13.08.2003) Przyjęty na stan PKS Gliwice.
(2006) NB w bazie PKS Gliwice, wymiana oblachowania, lakierowanie, wymiana foteli na z wysokim oparciem (chyba od Autosana H9-21).
(22.01.2008) Skreślony ze stanu PKS Gliwice.
(Jelcz) Ikarus 260/Jelcz M11 (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) [2-0-2] (1988-1989)
Zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=3345&ticket=154
|
Jelcz L11.2
VIN; 26089890219
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany: 2010
Właściciele:
(?-2004) DLA Wrocław
(2004-2010) PKS Gliwice Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(2001-2004) DW 69853
(2004-2010) SG 85203
Numery taborowe:
(?-1999) 17 / DLA Wrocław
(1999-2004) 417 / DLA Wrocław
(2004-2010) S-40163 / PKS Gliwice Sp. z o.o.
Inne informacje:
(14.04.1989) Pierwsza rejestracja w Polsce.
(12.05.1999) Pierwszy właściciel w Polsce (pozostał właścicielem do 25.10.2004). Właściciel: firma lub organizacja. Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: dolnośląskie.
(27.10.2004) Przyjęty na stan PKS.
(17.06.2010) Kasacja pojazdu.
(26.07.2010) Wyrejestrowanie pojazdu. Przyczyna wyrejestrowania: Przekazanie pojazdu do demontażu.
Był to ostatni skasowany autobus przedstawicieli serii M11 / L11 w gliwickim PKS.
Zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=3349&ticket=154
|
Jelcz L11.3
VIN: 0863
Wyprodukowany: 1987
Zezłomowany: 2007
Właściciele:
(1987-1990) KPKS Katowice O/Gliwice
(1990-2003) PPKS Gliwice
(2003-2007) PKS Gliwice Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1987-199?) KAH 197V
(199?-2003) KCG 3620
(2003-2007) SG 70092
Numery taborowe:
(1987-1990) S-70703 / KPKS Katowice O/Gliwice
(1990-2003) S-70703 / PPKS Gliwice
(2003-2007) S-70703 / PKS Gliwice Sp. z o.o.
Inne informacje:
Długość życia i eksploatacji autobusu: 20 lat.
Przybył: 30.09.1987.
Zdjęty ze stanu: 15.11.2007.
Autobus remontowano co najmniej jeden raz.
Silnik: Rába D2156HM6U.
Pojemność/moc silnika: 10,35 l/ 141 kW/192 HP.
Skrzynia biegów: Csepel ASH-75-2 (5-cio biegowa).
Układ drzwi: [2-2-2].
Zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=3328&ticket=0
|
Jelcz L11.3
VIN: 260898708D1001
Wyprodukowany: 1987
Zezłomowany: 2008
Właściciele
(1987-1990) KPKS Katowice O/Gliwice
(1990-2003) PPKS Gliwice
(2003-2008) PKS Gliwice Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1987-1995) KAH 261V
(1995-2002) KCG 8004
(2002-2008) SG 58043
Numery taborowe:
(1987-1990) S-70748 / KPKS Katowice O/Gliwice
(1990-2003) S-70748 / PPKS Gliwice
(2003-2008) S-70748 / PKS Gliwice Sp. z o.o.
Inne informacje
Silnik: Rába D2156HM6U.
Moc: 141 kW / 192 HP
Pojemność: 10350 cm3.
Skrzynia biegów: Csepel ASH-75-2 (5-cio biegowa)
Układ drzwi: (2-2-2])
Lata produkcji: (1987-1988)
Przydział:
(1987-2002) Pyskowice.
(2002-2008) Gliwice.
(30.10.1987) Przyjęty na stan KPKS.
(17.01.2008) Skreślony ze stanu PKS Sp. z o.o.
Numery boczne:
(2006-2008) 530 / KZK GOP. Numer #530 nie był numerem taborowym tego autobusu w PKS, tylko numerem bocznym nadanym na potrzeby wykonywania usługi na rzecz GOP.
Inne zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=3336&ticket=154
|
|
Jelcz L11.2
VIN: 0850
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2004
Właściciele:
(1988-1990) KPKS Katowice O/Gliwice
(1990-2003) PPKS Gliwice
(2003-2004) PKS Gliwice Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1988-1994) KAH 824V
(1994-2003) KBM 6143
(2003-2004) SG 69905
Numery taborowe:
(1988-1990) S-80681 / KPKS Katowice O/Gliwice
(1990-2003) S-80681 / PPKS Gliwice
(2003-2004) S-80681 / PKS Gliwice Sp. z o.o.
Inne informacje:
Podwozie: Csepel 260.89
Silnik: Rába D2156HM6U
Moc: 141 kW / 192 HP
Pojemność: 10350 cm3
Skrzynia biegów: Csepel ASH-75-2 (5-cio biegowa)
Układ drzwi: (2-0-2)
Lata produkcji: (1988-1989)
Przydział:
(1988-2004) Pyskowice.
(17.10.1988) Przyjęty na stan KPKS.
(Ok. 1999) NG prawdopodobnie Kapena.
(26.04.2004) Skreślony ze stanu PKS Sp. z o.o.
Zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=3337&ticket=154
|
Jelcz L11.2
VIN: 260898901D0134
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany: 2009
Właściciele:
(1989-1990) KPKS Żielona Góra O/Żary.
(1990-1999) PPKS Żary.
(1999-2006) PKS S.A. Żary.
(2006-2009) PKS Gliwice Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1989-1995) ZGC 396N
(1995-2000) ZEF 9773
(2000-2007) FZA G405
(2007-2009) SG 14191
Numery taborowe:
(1989-1990) Z90502 / KPKS Żielona Góra O/Żary.
(1990-1999) Z90502 / PPKS Żary.
(1999-2006) Z90502 / PKS S.A. Żary.
(2006-2007) S-88000 / PKS Gliwice Sp. z o.o.
(2007-2009) S-70182 / PKS Gliwice Sp. z o.o.
Inne informacje:
(16.03.1989) Data pierwszej rejestracji.
Przydział:
(1989-1997) P.t. Żagań.
(1997-2006) Żary.
(2006-2009) Gliwice.
(1995) Zmiana rejestracji na ZEF 9773.
Poprzedni VIN: 0134.
(2000) Zmiana rejestracji na: FZA G405.
(2001) NG w bazie w Żarach z przebudową układu drzwi na: 1+0+1, płaty drzwi od Zemuna, połówki odcięte od tyłu pojazdu, bez świetlika siedzenia astromal, w drugiej części mała szyba, szyba kierowcy: nie oryginalna.
(14.12.2006) Przyjęty na stan PKS Gliwice.
(08.01.2007) Zmiana numeru taborowego na: S-70182.
(24.01.2007) Zarejestrowany na: SG 14191.
(13.10.2009) Skreślony ze stanu PKS Gliwice. Kasacja.
Zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=23154&ticket=447
|
Jelcz L11.2
VIN: 26089890D0108
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany: 2007
Właściciele:
(1989-1990) KPKS Katowice O/Gliwice
(1990-2003) PPKS Gliwice
(2003-2007) PKS Gliwice Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1989-1994) KAL 007E
(1994-2000) KBM 6761
(2000-2007) SG 20159
Numery taborowe:
(1989-1990) S-90510 / KPKS Katowice O/Gliwice
(1990-2003) S-90510 / PPKS Gliwice
(2003-2007) S-90510 / PKS Gliwice Sp. z o.o.
Inne informacje:
(08.03.1989) Przyjęty na stan KPKS.
(13.03.1989) Data pierwszej rejestracji.
(ok. 2002) NG w firmie zewnętrznej.
(09.06.2003) Zmiana właściciela (z PPKS na PKS Sp. z o.o.).
(25.06.2007) Skreślony ze stanu PKS Sp. z o.o.
(27.06.2007) Wyrejestrowanie pojazdu: Przyczyna wyrejestrowania: Przekazanie pojazdu do demontażu.
Inne zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=19015&ticket=154
|
Jelcz L11.2
VIN: 0186
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany: 2001
Właściciele:
(1989-1990) KPKS Katowice O/Gliwice
(1990-2001) PPKS Gliwice
Tablice rejestracyjne:
(1989-1994) KAL 015E
(1994-2001) KBM 5649
Numery taborowe:
(1989-1990) S-90514 / KPKS Katowice O/Gliwice
(1990-2001) S-90514 / PPKS Gliwice
Inne informacje:
Podwozie: Csepel 260.89
Silnik: Rába D2156HM6U
Moc: 141 kW / 192 HP
Pojemność: 10350 cm3
Skrzynia biegów: Csepel ASH-75-2 (5-cio biegowa)
Układ drzwi: (2-0-2)
Lata produkcji: (1988-1989)
Autobus jeździł w:
(14.03.1989) Przyjęty na stan KPKS.
(08.11.2001) Skreślony ze stanu PPKS. Kasacja.
|
Jelcz L11.2
VIN: 260898902D0208
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany: 2006
Właściciele
(1989-1990) KPKS Katowice O/Gliwice
(1990-2003) PPKS Gliwice
(2003-2006) PKS Gliwice Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1989-1994) KAL 023E
(1994-2003) KBM 6292
(2003-2006) SG 30764
Numery taborowe:
(1989-1990) S-90525 / KPKS Katowice O/Gliwice
(1990-2003) S-90525 / PPKS Gliwice
(2003-2006) S-90525 / PKS Gliwice Sp. z o.o.
Inne informacje:
Podwozie: Ikarus 260
Silnik: Rába D2156HM6U
Moc silnika: 141 kW / 192 HP
Pojemność silnika: 10350 cm3
Skrzynia biegów: Csepel ASH-75-2 (5-cio biegowa)
Układ drzwi: (2-0-2)
Lata produkcji: (1988-1989)
Przydział:
(1989-2006) Pyskowice.
(21.03.1989) Przyjęty na stan KPKS.
(22.03.1989) Data pierwszej rejestracji.
Autobus miał przynajmniej jedną NG.
(10.06.2003) Zmiana rejestracji na: SG 30764.
(22.03.2006) Skreślony ze stanu PKS Sp. z o.o, Wyrejestrowanie pojazdu: Przyczyna wyrejestrowania: Utrata pojazdu bez zmiany w zakresie prawa własności.
Zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=3334&ticket=154
|
Jelcz L11.3
VIN:
Wyprodukowany: 1987
Zezłomowany: 2009
Właściciele:
(1987-1990) KPKS Zielona Góra O/Żary
(1990-1999) PPKS Żary
(1999-2007) PKS S.A. Żary
(2007-2009) PKS Gliwice Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1987-2000) ZGB 560V
(2000-2007) FZA F937
(2007-2009) SG 21666
Numery taborowe:
(1987-1990) Z70599 / KPKS Zielona Góra O/Żary
(1990-1999) Z70599 / PPKS Żary
(1999-2007) Z70599 / PKS S.A Żary
(2007-2009) numer nieznany / PKS Gliwice Sp. z o.o.
Inne informacje:
Zarejestrowany (30.04.1987 roku, prawdopodobnie pierwsza rejestracja w Jelczu), przybył w październiku 1987 roku.
NG w 1996 roku w bazie PPKS w Żarach z przebudowaniem drzwi na 1+2+0 i wstawieniem siedzeń od Jelcza PR110D, zamiast 3 drzwi szyba otwierana duża, światła z tyłu Ikarus.
Ok. 2002 roku kosmetyka nadwozia.
Zdjęcia autobusu można zobaczyć także tu:
http://www.phototrans.eu/autobusy.php?s=15&nr=101326&ticket=0
i tu:
http://www.autobusownia.hekko.pl/categories.php?cat_id=3080
|
|
|
|
Znaleziono zdjęć: 0 na 0 stronie(ach). Wyświetlone zdjęcia: 0 do 0.
Nie ma zdjęć w tej kategorii
|