Losowe zdjęcie |
|
Mercedes-Benz O530 Citaro G #145 nowe
Komentarzy: 0 DAB-ian
|
|
|
|
|
Jelcz L11 |
|
(Hits: 460)
Podkategorie |
Jelcz L11
VIN: 1282
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2008
Właściciele:
(?-2000) ? Małopolskie
(2000-2006) PKS S.A. Żary
(2006-2008) PKS Gliwice Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(?-2000) KKS 9137
(2000-2006) FZA A897
(2006-2008) SG 03327
Numery taborowe:
(2000-2006) Z00001 / PKS S.A. Żary
(2006-2008) ? / PKS Gliwice Sp. z o.o.
Inne Informacje:
Zarejestrowany 25.01.1989.
Przybył do Żar z KKS 9137 27.04.2000.
Po zakupie poddany NG w Żarach.
Do wyjazdu liniowego na rejestracji próbnej Z00 5261.
Zmiana rejestracji 08.06.2000.
Po NG nie miał wywietrzników przodu i świetlika.
Sprzedany do Gliwic 13.03.2006.
Skasowany 04.09.2008.
|
Jelcz L11
VIN:
Wyprodukowany: 1987
Zezłomowany: 2009
Właściciele:
(1987-1990) KPKS Zielona Góra O/Żary
(1990-1999) PPKS Żary
(1999-2007) PKS S.A. Żary
(2007-2009) PKS Gliwice Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1987-2000) ZGB 560V
(2000-2007) FZA F937
(2007-2009) SG 21666
Numery taborowe:
(1987-1990) Z70599 / KPKS Zielona Góra O/Żary
(1990-1999) Z70599 / PPKS Żary
(1999-2007) Z70599 / PKS S.A Żary
(2007-2009) numer nieznany / PKS Gliwice Sp. z o.o.
Inne informacje:
Zarejestrowany (30.04.1987 roku, prawdopodobnie pierwsza rejestracja w Jelczu), przybył w październiku 1987 roku.
NG w 1996 roku w bazie PPKS w Żarach z przebudowaniem drzwi na 1+2+0 i wstawieniem siedzeń od Jelcza PR110D, zamiast 3 drzwi szyba otwierana duża, światła z tyłu Ikarus.
Ok. 2002 roku kosmetyka nadwozia.
Zdjęcia autobusu można zobaczyć także tu:
http://www.phototrans.eu/autobusy.php?s=15&nr=101326&ticket=0
|
Jelcz L11.2
VIN: SUJL11000J0001044
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2008
Właściciele:
(1988-1990) KPKS Zielona Góra O/Żary.
(1990-1999) PPKS Żary.
(1999-2003) PKS S.A. Żary.
(2003-2008) PKS Gliwice Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1988-2000) ZGC 760G
(2000-2003) FZA F949
(2003-2008) SG 71964
Numery taborowe:
(1988-1990) Z80612 / KPKS Zielona Góra O/Żary.
(1990-1999) Z80612 / PPKS Żary.
(1999-2003) Z80612 / PKS S.A. Żary.
(2003-2008) S-30149 / PKS Gliwice Sp. z o.o.
Inne informacje:
(30.11.1988) Data pierwszej rejestracji.
Przydział:
(1988-1989) Żary.
(1989-2003) P.t. Lubsko.
(2003-2008) Gliwice.
Malowanie fabryczne: Biało-żółto-biały.
Numer silnika: 1001688/160.
(04.02.1992) Zmiana miejsca rejestracji z Żar na P.t. Lubsko.
(2000) NB w bazie PKS Żary, pomalowany w barwy zakładowe.
(2003) Zmiana numeru VIN: poprzedni VIN: 1044.
(13.08.2003) Przyjęty na stan PKS Gliwice.
(2006) NB w bazie PKS Gliwice, wymiana oblachowania, lakierowanie, wymiana foteli na z wysokim oparciem (chyba od Autosana H9-21).
(22.01.2008) Skreślony ze stanu PKS Gliwice.
(Jelcz) Ikarus 260/Jelcz M11 (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) [2-0-2] (1988-1989)
Zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=3345&ticket=154
|
Jelcz L11
VIN
Wyprodukowany
Zezłomowany: 2008
Właściciele:
(?-2007) PKS Żary
(2007-2008) PKS Gliwice
Tablice rejestracyjne:
(2007-2008) SG 21669
(?-2007)FZA F904
Zdjęcie autobusu można zobaczyć też tu:
http://www.pks-gliwice.pl/imgallery/zoom_image.php?sort=id&start=2&limit=1&kategoria=1&album=31&fraza=#dolne
|
Jelcz L11.2
VIN: SUJL1100000001195
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2007
Właściciele:
(1988-1990) KPKS Zielona Góra O/Żary
(1990-1999) PPKS Żary
(1999-2003) PKS S.A. Żary
(2003-2007) PKS Gliwice Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne
Tablice rejestracyjne:
(1989-2000) ZGA 214V
(2000-2003) FZA G129
(2003-2007) SG 71951
Numery taborowe:
(1988-1990) Z80634 / KPKS Zielona Góra O/Żary
(1990-1999) Z80634 / PPKS Żary
(1999-2003) Z80634 / PKS S.A. Żary
(2003-2007) S-30148 / PKS Gliwice Sp. z o.o.
Inne informacje:
Podwozie: Ikarus 260
Silnik: Rába D2156HM6U
Moc silnika: 141 kW / 192 HP
Pojemność silnika: 10350 cm3
Skrzynia biegów: Csepel ASH-75-2 (5-biegowa)
Układ drzwi: (2-0-2)
Lata produkcji: (1988-1989)
Przydział:
(1988-2003) Żary.
(2003-2007) Gliwice.
(02.01.1989) Data pierwszej rejestracji.
(1999) NG w bazie PKS Żary.
(13.08.2003) Przyjęty na stan PKS Gliwice
(26.10.2007) Skreślony ze stanu PKS Gliwice.
Zdjęcia autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=3342&ticket=154
|
|
Jelcz L11
Wyprodukowany: 1987
Kasacja: 2009?
Zarejestrowany 30.09.1987.
Tablice rejestracyjne:
(?-1999) KKS 8346
(1999-2002) ZNS 7934
(2002-2006) FZA T173
(2006-2009?) SG 14192
Informacje dodatkowe:
Przybył 09.03.1999 z KKS 8346 jako Z00 5506. Zmiana na ZNS 7934 08.04.1999. Nowa rejestracja FZA T173 po NG w 2002 roku. Z prawej 3 szyba nie otwierana, bez świetlika, siedzenia wysokie nie rozkładane.
Sprzedany do PKS Gliwice w 2006 roku.
|
Jelcz L11.2
VIN: 260898901D0134
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany: 2009
Właściciele:
(1989-1990) KPKS Żielona Góra O/Żary.
(1990-1999) PPKS Żary.
(1999-2006) PKS S.A. Żary.
(2006-2009) PKS Gliwice Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1989-1995) ZGC 396N
(1995-2000) ZEF 9773
(2000-2007) FZA G405
(2007-2009) SG 14191
Numery taborowe:
(1989-1990) Z90502 / KPKS Żielona Góra O/Żary.
(1990-1999) Z90502 / PPKS Żary.
(1999-2006) Z90502 / PKS S.A. Żary.
(2006-2007) S-88000 / PKS Gliwice Sp. z o.o.
(2007-2009) S-70182 / PKS Gliwice Sp. z o.o.
Inne informacje:
(16.03.1989) Data pierwszej rejestracji.
Przydział:
(1989-1997) P.t. Żagań.
(1997-2006) Żary.
(2006-2009) Gliwice.
(1995) Zmiana rejestracji na ZEF 9773.
Poprzedni VIN: 0134.
(listopad 2000) Zmiana rejestracji na: FZA G405.
(2000) NG w bazie w Żarach z przebudową układu drzwi na: 1+0+1, płaty drzwi od Zemuna, połówki odcięte od tyłu pojazdu, bez świetlika siedzenia astromal, w drugiej części mała szyba, szyba kierowcy: nie oryginalna.
(14.12.2006) Przyjęty na stan PKS Gliwice.
(08.01.2007) Zmiana numeru taborowego na: S-70182.
(24.01.2007) Zarejestrowany na: SG 14191.
(13.10.2009) Skreślony ze stanu PKS Gliwice. Kasacja.
Zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=23154&ticket=447
|
Jelcz L11.2
VIN: 0142
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany: 2004
Właściciele:
(1989-1990) KPKS Zielona Góra O/Żary
(1990-1999) PPKS Żary
(1999-2004) PKS S.A. Żary
Tablice rejestracyjne:
(1989-1997) ZGA 218V
(1997-2000) ZNS 3069
(2000-2004) FZA G340
Numery taborowe:
(1989-1990) Z90504 / KPKS Zielona Góra O/Żary
(1990-1999) Z90504 / PPKS Żary
(1999-2004) Z90504 / PKS S.A. Żary
Inne informacje:
(17.03.1989) Data pierwszej rejestracji.
(1997) NG w bazie PPKS Żary.
(12.09.1997) Zmiana rejestracji.
(27.05.2004) Wyrejestrowanie pojazdu. Przyczyna wyrejestrowania: Złomowanie.
Przydział:
(1989-2003) Żary.
(2003-2004) P.t. Lubsko.
|
Jelcz L11
VIN 260898901D0079
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany: 2006
Właściciele:
(1989-1989) PKS Zielona Góra
(1989-2004) PKS Żary
(2004-2006) PKS Gliwice
Tablice rejestracyjne
(1989-2000) ZGA 219V
(2000-2004) FZA G173
(2004-2006) SG 79787
Numery taborowe:
(1989-1989) Z90505 / PKS Zielona Góra
(1989-2004) Z90505 / PKS Żary
Inne informacje:
Autobus przybył do KPKS (1989-1990), zarejestrowany 17.03.1989 roku. Dalej w PPKS (1990-1999) i PKS S.A. (1999-2004). Zmiana rejestracji 28.11.2000 roku. NG w 2001 roku w bazie PKS Żary. W PKS Gliwice w latach 2004-2006.
Jedyne zdjęcia tego wozu są na tej stronie: http://www.phototrans.eu/15,3348,447.html Chyba, że ktoś znajdzie go gdzieś jeszcze, to niech da mi (Remik) znać.
|
|
|
|
Znaleziono zdjęć: 0 na 0 stronie(ach). Wyświetlone zdjęcia: 0 do 0.
Nie ma zdjęć w tej kategorii
|