Losowe zdjęcie |
|
Autosan H9 - 35 #142 nowe
Komentarzy: 0 PR
|
|
|
|
|
Jelcz M11 |
|
(Hits: 822)
Podkategorie |
Jelcz M11
VIN: SUJM11000G0000527
Wyprodukowany: 1986
Zezłomowany: 2000
Właściciele:
(1986-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1989) MPK Zielona Góra
(1989-1991) MPK Nowa Sól
(1991-1995) MZK Nowa Sól
(1995-2000) PPKS Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1986-2000) ZGA 841R
Numery taborowe:
(1986-1989) 437 / WPKM Zielona Góra
(1989-1989) 437 / MPK Nowa Sól
(1989-1989) 437 / MPK Nowa Sól
(1989-1991) 8 / MPK Nowa Sól
(1991-1991) 8 / MZK Zielona Góra
(1991-1995) 1 / MZK Nowa Sól
(1995-1996) 1 / PPKS Nowa Sól
(1996-2000) Z60035 / PPKS Nowa Sól
Inne informacje:
(29.07.1986) Przyjęty na stan WPKM jako Jelcz/IK M-11. Przybył z: JZS Jelcz-Laskowice.
VIN fabryczny: 0319.
Numer silnika: 100386/408.
(05.08.1986) Data pierwszej rejestracji.
(22.09.1989) Skreślony ze stanu: MPK Zielona Góra. Sprzedany do: MPK Nowa Sól.
Przydział:
(1986-1989) Zielona Góra.
(1989-2000) Nowa Sól.
(1993) NG (prawdopodobnie Kapena S.A.).
(1995) przekazany w użytkowanie PPKS Nowa Sól.
(07.08.1996) Zakupiony przez PPKS Nowa Sól w wyniku przetargu.
(07.08.1996) Zmiana numeru silnika, na numer: 2156HM6U100386/408.
(07.08.1996) Zmiana numeru VIN, na numer: M11000G0000527.
(18.10.2000) Wyrejestrowanie pojazdu. Przyczyna wyrejestrowania: Złomowanie.
Autobus przekazano z MZK Nowa Sól do użytkowania w PPKS Nowa Sól, a później zakupiony przez PPKS Nowa Sól poprzez przetarg nieograniczony zorganizowany przez Miasto Nowa Sól, jako likwidator MZK Nowa Sól.
|
Jelcz M11
VIN: SUJM11000J0002135
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2000
Właściciele:
(1988-1989) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1989-1991) MPK Nowa Sól
(1991-1995) MZK Nowa Sól
(1995-2000) PPKS Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1988-2000) ZGB 605U
Numery taborowe:
(1988-1989) 471 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1989-1989) 471 / MPK Nowa Sól
(1989-1991) 18 / MPK Nowa Sól
(1991-1991) 18 / MZK Nowa Sól
(1991-1995) 11 / MZK Nowa Sól
(1995-1996) 11 / PPKS Nowa Sól
(1996-2000) Z80043 / PPKS Nowa Sól
Inne informacje:
(29.02.1988) Przyjęty na stan WPKM. Przybył z: JZS Jelcz-Laskowice.
VIN fabryczny: 1576.
Numer silnika: 1001287/770.
(02.03.1988) Data pierwszej rejestracji.
Przydział:
(1988-1989) O/Nowa Sól.
(30.06.1989) Przekazany do: MPK Nowa Sól. Przekształcenie O/Nowa Sól w MPK Nowa Sól.
Przydział w MPK, MZK i PPKS:
(1989-2000) Nowa Sól.
(1995) Przekazany w użytkowanie PPKS Nowa Sól.
(26.06.1996) Zakupiony przez PPKS Nowa Sól w wyniku przetargu.
(Ok. 1999) Kosmetyka nadwozia.
(1996) Zmiana numeru VIN na: SUJM11000J0002135.
(12.1999) Ostatni raz widziany.
(2000) Wyrejestrowanie pojazdu. Przyczyna wyrejestrowania: Złomowanie.
(Jelcz) (Rába D2156HM6U 141kW/189HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 30/100 [2-2-2] (1984-1990)
Autobus przekazano z MZK Nowa Sól do użytkowania w PPKS Nowa Sól, a później zakupiony przez PPKS Nowa Sól poprzez przetarg nieograniczony zorganizowany przez Miasto Nowa Sól, jako likwidator MZK Nowa Sól.
|
Jelcz M11
VIN: M11000J0002147
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2008
Właściciele:
(1988-1989) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1989-1991) MPK Nowa Sól
(1991-1995) MZK Nowa Sól
(1995-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2008) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1988-2004) ZGB 606U
(2004-2008) FNW 62HG
Numery taborowe:
(1988-1989) 472 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1989-1989) 472 / MPK Nowa Sól
(1989-1991) 19 / MPK Nowa Sól
(1991-1991) 19 / MZK Nowa Sól
(1991-1995) 12 / MZK Nowa Sól
(1995-1996) 12 / PPKS Nowa Sól
(1996-2004) Z80044 / PPKS Nowa Sól
(2004-2008) Z80044 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
(29.02.1988) Przyjęty na stan WPKM jako Jelcz/IK M-11. Przybył z: JZS Jelcz-Laskowice.
VIN fabryczny: 1550.
Numer silnika: 1001287/563.
(02.03.1988) Data pierwszej rejestracji.
Przydział:
(1988-1989) O/Nowa Sól.
(30.06.1989) Przekazany do: MPK Nowa Sól. Przekształcenie O/Nowa Sól w MPK Nowa Sól.
Przydział w MPK, MZK, PPKS i PKS Sp. z o.o.:
(1989-2003) Nowa Sól.
(2003-2008) P.t. Wolsztyn. (Głównie przewozy szkolne).
(1995) Przekazany w użytkowanie PPKS Nowa Sól.
(1996) NG prawdopodobnie na zajezdni PPKS Nowa Sól. Pomalowany na: biało-niebiesko-biały.
(13.05.1996) Zakupiony przez PPKS Nowa Sól w wyniku przetargu.
(1996) Zmiana numeru VIN na: SUJM11000J0002147.
(1996-2002) Autobus poza obsługą linii miejskich, był wykorzystywany do obsługi linii międzymiastowych.
(Ok. 2003) Kosmetyka nadwozia prawdopodobnie na zajezdni P.t. Wolsztyn. Pomalowany na: biało-niebiesko-granatowy.
(02.08.2004) Zmiana właściciela. Właściciel: firma lub organizacja: Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: lubuskie. (Zmiana nazwy firmy na: PKS Nowa Sól Sp. z o.o.).
(29.02.2008) Wyrejestrowanie pojazdu. Przyczyna wyrejestrowania: Przekazanie pojazdu do demontażu.
Autobus przekazano z MZK Nowa Sól do użytkowania w PPKS Nowa Sól, a później zakupiony przez PPKS Nowa Sól poprzez przetarg nieograniczony zorganizowany przez Miasto Nowa Sól, jako likwidator MZK Nowa Sól.
Rysunki autobusu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=8660
Zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=368890&ticket=
|
Jelcz M11
VIN: M11000J0002352
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2006
Właściciele:
(1988-1989) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1989-1991) MPK Nowa Sól
(1991-1995) MZK Nowa Sól
(1995-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2006) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1988-2004) ZGB 628U
(2004-2006) FNW 26HK
Numery taborowe:
(1988-1989) 478 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1989-1989) 478 / MPK Nowa Sól
(1989-1991) 20 / MPK Nowa Sól
(1991-1991) 20 / MZK Nowa Sól
(1991-1995) 13 / MZK Nowa Sól
(1995-1996) 13 / PPKS Nowa Sól
(1995-2004) Z80045 / PPKS Nowa Sól
(2004-2006) Z80045 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
(19.04.1988) Przyjęty na stan WPKM jako Jelcz/IK M-11. Przybył z: JZS Jelcz-Laskowice.
VIN fabryczny: 0219.
Numer silnika: 1001287/563.
(21.04.1988) Data pierwszej rejestracji.
Przydział:
(1988-1989) O/Nowa Sól.
(30.06.1989) Przekazany do: MPK Nowa Sól. Przekształcenie O/Nowa Sól w MPK Nowa Sól.
Przydział w MPK, MZK, PPKS i PKS Sp. z o.o.:
(1989-2006) Nowa Sól.
(1995) Przekazany w użytkowanie PPKS Nowa Sól.
(07.06.1996) Zakupiony przez PPKS Nowa Sól w wyniku przetargu.
(1998) Zmiana numeru VIN na: M11000J0002352.
(1998) Zmiana silnika, na o numerze: 2156HM6U1001886/963.
(02.08.2004) Zmiana właściciela. Właściciel: firma lub organizacja: Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: lubuskie. (Zmiana nazwy firmy na: PKS Nowa Sól Sp. z o.o.).
Przez jakiś czas miał reklamę BEL-POL biało zieloną.
(23.08.2006) Wyrejestrowanie pojazdu. Przyczyna wyrejestrowania: Przekazanie pojazdu do demontażu.
Autobus przekazano z MZK Nowa Sól do użytkowania w PPKS Nowa Sól, a później zakupiony przez PPKS Nowa Sól poprzez przetarg nieograniczony zorganizowany przez Miasto Nowa Sól, jako likwidator MZK Nowa Sól.
Zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=18827&ticket=1640
|
Jelcz M11
VIN: M11000J0002340
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2000
Właściciele:
(1988-1989) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1989-1991) MPK Nowa Sól
(1991-1995) MZK Nowa Sól
(1995-2000) PPKS Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1988-2000) ZGB 629U
Numery taborowe:
(1988-1989) 479 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1989-1989) 479 / MPK Nowa Sól
(1989-1991) 21 / MPK Nowa Sól
(1991-1991) 21 / MZK Nowa Sól
(1991-1995) 14 / MZK Nowa Sól
(1995-1996) 14 / PPKS Nowa Sól
(1996-2000) Z80046 / PPKS Nowa Sól
Inne informacje:
(19.04.1988) Przyjęty na stan WPKM jako Jelcz/IK M-11. Przybył z: JZS Jelcz-Laskowice.
VIN fabryczny: 0188.
Numer silnika: 1002287/814.
(21.04.1988) Data pierwszej rejestracji.
Przydział:
(1988-1989) O/Nowa Sól.
(30.06.1989) Przekazany do: MPK Nowa Sól. Przekształcenie O/Nowa Sól w MPK Nowa Sól.
Przydział w MPK, MZK i PPKS:
(1989-2000) Nowa Sól.
(1990) Zmiana numeru VIN na: M11000J0002340.
(1994) NG prawdopodobnie w KAPENA S.A. Słupsk.
(1995) Przekazany w użytkowanie PPKS Nowa Sól.
(15.05.1996) Zakupiony przez PPKS Nowa Sól w wyniku przetargu.
Przez jakiś czas miał reklamę BGŻ.
(06.2000) Ostatni raz widziany.
(05.10.2000) Wyrejestrowanie pojazdu. Przyczyna wyrejestrowania: Złomowanie.
Autobus przekazano z MZK Nowa Sól do użytkowania w PPKS Nowa Sól, a później zakupiony przez PPKS Nowa Sól poprzez przetarg nieograniczony zorganizowany przez Miasto Nowa Sól, jako likwidator MZK Nowa Sól.
Zdjęcie tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=269734&ticket=1640
|
|
Jelcz M11
VIN: SUJM11000G0000591
Wyprodukowany: 1986
Zezłomowany: 2002
Właściciele:
(1986-1989) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1989-1991) MPK Nowa Sól
(1991-1995) MZK Nowa Sól
(1995-2002) PPKS Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1986-2002) ZGB 412P
Numery taborowe:
(1986-1989) 443 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1989-1989) 443 / MPK Nowa Sól
(1989-1991) 9 / MPK Nowa Sól
(1991-1991) 9 / MZK Nowa Sól
(1991-1995) 2 / MZK Nowa Sól
(1995-1996) 2 / PPKS Nowa Sól
(1996-2002) Z60036 / PPKS Nowa Sól
Inne informacje:
(29.07.1986) Przyjęty na stan WPKM. Przybył z: JZS Jelcz-Laskowice.
VIN fabryczny: 0387.
Numer silnika: 100786/090.
(02.08.1986) Data pierwszej rejestracji.
Przydział:
(1986-1989) O/Nowa Sól.
(30.06.1989) Przekazany do: MPK Nowa Sól. Przekształcenie O/Nowa Sól w MPK Nowa Sól.
Przydział w MPK, MZK i PPKS:
(1989-2002) Nowa Sól.
(1993) NG (prawdopodobnie Kapena S.A.)
(1995) Przekazany w użytkowanie PPKS Nowa Sól.
(07.08.1996) Zakupiony przez PPKS Nowa Sól w wyniku przetargu.
(07.08.1996) Zmiana numeru VIN, na numer: SUJM11000G0000591.
(06.2002) Ostatni raz widziany.
(16.07.2002) Wyrejestrowanie pojazdu. Przyczyna wyrejestrowania: Złomowanie.
(Jelcz) (Rába D2156HM6U 141kW/189HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 30/100 [2-2-2] (1984-1990)
Autobus po przekazaniu z MZK Nowa Sól do użytkowania w PPKS Nowa Sól, a później zakupieniu przez PPKS Nowa Sól poprzez przetarg nieograniczony zorganizowany przez Miasto Nowa Sól, jako likwidator MZK Nowa Sól, jeździł sporadycznie kursami liniowymi PPKS w relacji Nowa Sól-Zielona Góra i Zielona Góra-Nowa Sól.
|
Jelcz M11
VIN: M11000G0000586
Wyprodukowany: 1986
Zezłomowany: 2002
Właściciele:
(1986-1989) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1989-1991) MPK Nowa Sól
(1991-1995) MZK Nowa Sól
(1995-2002) PPKS Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1986-2002) ZGB 413P
Numery taborowe:
(1986-1989) 444 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1989-1989) 444 / MPK Nowa Sól
(1989-1991) 10 / MPK Nowa Sól
(1991-1991) 10 / MZK Nowa Sól
(1991-1995) 3 / MZK Nowa Sól
(1995-1996) 3 / PPKS Nowa Sól
(1996-2002) Z60037 / PPKS Nowa Sól
Inne informacje:
(29.07.1986) Przyjęty na stan WPKM jako Jelcz/IK. M-11. Przybył z: JZS Jelcz-Laskowice.
VIN fabryczny: 0410.
Numer silnika: 100786/083.
(02.08.1986) Data pierwszej rejestracji.
Przydział:
(1986-1989) O/Nowa Sól.
(30.06.1989) Przekazany do: MPK Nowa Sól. Przekształcenie O/Nowa Sól w MPK Nowa Sól.
Przydział w MPK, MZK i PPKS:
(1989-2002) Nowa Sól.
(1994) NG (prawdopodobnie Kapena S.A.)
(1995) Przekazany w użytkowanie PPKS Nowa Sól.
(28.05.1996) Zakupiony przez PPKS Nowa Sól w wyniku przetargu.
(1996) Zmiana numeru VIN na: M11000G0000586.
(1996) Zmiana numeru silnika na: D2156HM6U10786/083.
(06.2002) Ostatni raz widziany.
(30.08.2002) Wyrejestrowanie pojazdu. Przyczyna wyrejestrowania: Złomowanie.
(Jelcz) (Rába D2156HM6U 141kW/189HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 30/100 [2-2-2] (1984-1990)
Autobus przekazano z MZK Nowa Sól do użytkowania w PPKS Nowa Sól, a później zakupiony przez PPKS Nowa Sól poprzez przetarg nieograniczony zorganizowany przez Miasto Nowa Sól, jako likwidator MZK Nowa Sól.
|
|
4 (0)
|
Jelcz M11
VIN: 1080
Wyprodukowany: 1987
Zezłomowany: 1995
Właściciele:
(1987-1989) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1989-1991) MPK Nowa Sól
(1991-1995) MZK Nowa Sól
(1995-1995) PPKS Nowa Sól
Tablice rejestracyjne:
(1987-1995) ZGB 435P
Numery taborowe:
(1987-1989) 455 / WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1989-1989) 455 / MPK Nowa Sól
(1989-1991) 11 / MPK Nowa Sól
(1991-1991) 11 / MZK Nowa Sól
(1991-1995) 4 / MZK Nowa Sól
(1995-1995) 4 / PPKS Nowa Sól
Inne informacje:
(29.01.1987) Przyjęty na stan WPKM jako Jelcz/IK. M-11. Przybył z: JZS Jelcz-Laskowice.
Numer silnika: 1001886/963.
(12.02.1987) Przekazany do O/Nowa Sól.
(16.02.1987) Data pierwszej rejestracji.
Przydział:
(1987-1989) O/Nowa Sól.
(30.06.1989) Przekazany do: MPK Nowa Sól. Przekształcenie O/Nowa Sól w MPK Nowa Sól.
Przydział w MPK, MZK i PPKS:
(1989-1995) Nowa Sól.
(1993) Odnotowany inny VIN: 01255.
(1995) Przekazany w użytkowanie PPKS Nowa Sól.
(31.08.1995) Wyrejestrowanie pojazdu. Przyczyna wyrejestrowania: Złomowanie. Skasowany na zajezdni PPKS Nowa Sól.
(Jelcz) (Rába D2156HM6U 141kW/189HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 30/100 [2-2-2] (1984-1990).
Autobus przekazano z MZK Nowa Sól do użytkowania w PPKS Nowa Sól, przez Miasto Nowa Sól, jako likwidator MZK Nowa Sól.
|
Jelcz M11
VIN: SUJM11017L0003503
Wyprodukowany: 1990
Zezłomowany: 2009
Właściciele:
(1990-1991) MPK Nowa Sól
(1991-1995) MZK Nowa Sól
(1995-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2009) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1990-2004) ZGB 796Z
(2004-2009) FNW 97HJ
Numery taborowe:
(1990-1991) 26 / MPK Nowa Sól
(1991-1991) 26 / MZK Nowa Sól
(1991-1995) 19 / MZK Nowa Sól
(1995-1996) 19 / PPKS Nowa Sól
(1996-2004) Z00051 / PPKS Nowa Sól
(2004-2009) Z00051 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Długość życia autobusu: 18,5 roku.
Długość eksploatacji w KM Nowa Sól: 5 lat.
Długość eksploatacji w PKS: 13,5 roku.
Poprzedni VIN: 088 zmieniony w 1996 roku.
Silnik nr: 1001589668.
(05.07.1990) Data pierwszej rejestracji.
Fabrycznie pomalowany w klasyczne barwy: kremowo-czerwono-kremowy.
(16.05.1996) Zmiana właściciela na PPKS, adres poprzedniego właściciela: 67-100 Nowa Sól ul. Moniuszki.
Bez reklamy, kremowo - brązowy.
(Poprzednia reklama CLA).
Miał zmieniane oblachowanie bo są dzielone, ale kolory te same więc mała naprawa (odczyt 02.11.2004).
W 1995 roku po likwidacji MZK przekazany w użytkowanie PPKS Nowa Sól i dalej miał numer 19, ale dopiero w 1996 roku po wygranym przetargu na tabor po MZK zostaje zarejestrowany w PPKS 16.05.1996 roku i otrzymuje numer Z00051.
Przez ostatni rok życia nie używany, skasowany w styczniu 2009 roku.
Inne zdjęcia autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=18829&ticket=1640
|
Jelcz M11
VIN: SUJ110M17K0003250
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany: 2004
Właściciele:
(1989-1990) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-1991) MPK Nowa Sól
(1991-1995) MZK Nowa Sól
(1995-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2006) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1989-2004) ZGB 772Z
Numery taborowe:
(1990-1991) 18 / MPK Nowa Sól
(1991-1995) 18 / MZK Nowa Sól
(1995-1996) 18 / PPKS Nowa Sól
(1996-2004) Z90050 / PPKS Nowa Sól
(2004-2006) Z90050 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Zarejestrowany 05.12.1989. Zmiana na PPKS 16.05.1996. Ostatni raz widziany w kwietniu 2004 roku.
|
|
|
|
Znaleziono zdjęć: 0 na 0 stronie(ach). Wyświetlone zdjęcia: 0 do 0.
Nie ma zdjęć w tej kategorii
|