Losowe zdjęcie |
|
DAF DAB 15-1200C MkI #884 nowe
Komentarzy: 0 PR
|
|
|
|
|
Jelcz L11 |
|
Długość: 11000 mm
Szerokość: 2500 mm
Wysokość: 3080 mm
Rozstaw osi: 5400 mm
Masa własna: 9400 kg
Masa całkowita: 16000 kg
Układ drzwi:
- 2-2-2 (L11.3)
- 2-0-2 (L11.2)
Wysokość podłogi:
1 wejście: 3080
2 wejście: 3080
Silnik: Rába - MAN D2156HM6U
Moc: 141 kW / 192 HP
Pojemność silnika: 10350 cm3
Pojemność baku na paliwo: 250 l
Skrzynia: Csepel ASH75.2 (5-cio biegowa)
Lata produkcji: (1988-1989) (Hits: 1094)
Podkategorie |
Jelcz L11.3
VIN: SUJL11000H0000891
Wyprodukowany: 1987
Zezłomowany: 2006
Właściciele:
(1987-1990) KPKS Zielona Góra O/Lubin
(1990-2004) PPKS Lubin
(2004-2006) PKS Lubin S.A.
Tablice rejestracyjne:
(1987-2003) LGE 642D
(2003-2006) DLU 1C69
Numery taborowe:
(1987-1990) Z70592 / KPKS Zielona Góra O/Lubin
(1990-2004) 70592 / PPKS Lubin
(2004-2006) 70592 / PKS Lubin S.A.
Inne informacje:
Autobus przybył do KPKS Lubin (1987-1990), 28.09.1987 roku z JZS Jelcz k/Oławy.
Dwa razy NG w 1997 i 2002 roku w zajezdni PKS Lubin.
Zmiana rejestracji 30.05.2003 roku.
(2004 lub 2005-2006) garażowanie w Prochowicach.
W 2006 roku sprzedany na kasację do Sobótki.
|
Jelcz L11.3
VIN: 260.89.1437
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2009
Właściciele:
(1988-1990) KPKS Zielona Góra O/Legnica
(1990-2004) PPKS Legnica
Tablice rejestracyjne:
(1988-1997) LGO 078B.
(1997-2001) LCO 2262
(2001-2004) DJA F927
Numery taborowe:
(1988-1990) Z80502 / KPKS Zielona Góra O/Legnica
(1990-2004) 80502-Z / PPKS Legnica
Inne informacje:
Przydział:
(1988-2004) P.t. Jawor.
(1996) NG nadwozia w bazie w PPKS Legnica P.t. Jawor.
(1997) Zmiana rejestracji.
(2001) Zmiana rejestracji.
(2004) odstawiony do kasacji w Jaworze.
W Trans-Polu już nie jeździł.
Zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=417
|
Jelcz L11.3
VIN: SUJL11000H0000724
Wyprodukowany: 1987
Zezłomowany: 2012
Właściciele:
(1988-1990) KPKS Zielona Góra
(1990-2002) PPKS Zielona Góra
(2004-2011) PKS Zielona Góra Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1988-2012) ZGB 448X
Numery taborowe:
(1989-1990) Z80508 / KPKS Zielona Góra
(1990-2002) Z80508 / PPKS Zielona Góra
(2002-2011) Z80508 / PKS Zielona Góra Sp. z o.o.
Inne informacje:
Od początku czyli od 22.01.1988 roku w Zielonej Górze. NG 1996 i 2004 w bazie PKS. Od 2004 roku dwudrzwiowy. We wrześniu 2007 roku zmienił Jelcza L11 #80603 i garażuje w Przybymierzu. Wycofany z ruchu w sierpniu 2011.
|
Jelcz L11.3
VIN: SUJL11000J0001364
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2006
Właściciele:
(1988-1990) KPKS Zielona Góra
(1990-2002) PPKS Zielona Góra
(2002-2006) PKS Zielona Góra Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne:
(1988-1993) ZGB 442X
(1993-2003) ZGT 9246
(2003-2006) FSW P225
Numery taborowe:
(1988-1990) Z80511 / KPKS Zielona Góra
(1990-2002) Z80511 / PPKS Zielona Góra
(2002-2006) Z80511 / PKS Zielona Góra Sp. z o.o.
Inne informacje:
(1988 - 1993) Zielona Góra, (1993 - 2003) P.t. Świebodzin, od 2003 P.t. Krosno Odrzańskie. W 1998 NG w Bazie PKS w Zielonej Górze. Jeździł w KPKS (1988-1990), PPKS (1990-2002) i PKS (2002-2006).
|
Jelcz L11.2
VIN: SUJL11021J0000841
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2008
Właściciele:
(1988-1990) KPKS Zielona Góra
(1990-2002) PPKS Zielona Góra
(2002-2008) PKS Zielona Góra Sp. z o.o.Góra
Tablice rejestracyjne:
(1988-1996) ZGB 737X
(1996-1996) ZEC 2086
(1996-2008) ZEC 2087
Numery taborowe:
(1988-1990) 80603 / KPKS Zielona Góra
(1990-2002) Z80603 / PPKS Zielona Góra
(2002-2008) Z80603 / PKS Zielona Góra Sp. z o.o.
Inne informacje:
Przybył 21.10.1988. Po NG w bazie PKS w 1996 i 2002 roku. Wycofany z eksploatacji w połowie 2007 roku. Kasacja czerwiec 2008 na złomowisku przy ul. Batorego. Jeździł w KPKS (1988-1990), PPKS (1990-2002), PKS (2002-2008).
|
Jelcz L11.3
VIN: SUJL11000J0000847
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2005?
Właściciele:
(1988-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2005?) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1988-2005?) ZGB 506Z
Numery taborowe:
(1988-1990) Z80605 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z80605 / PPKS Nowa Sól
(2004-2005?) Z80605 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
Długość życia i eksploatacji autobusu w PKS: ok. 17 lat.
Zarejestrowany 17.10.1988.
Silnik nr: 100288999.
Układ drzwi: 2+0+2.
Od początku do końca przynależał do P.t. Wolsztyn.
NG w 1998 roku w P.t. Wolsztyn.
(Z prawej 1,2,3,4 duża, 5 mała otwierana, z lewej 4 nie otwierana - odczyt przed 2004 rokiem).
(Z prawej 4 nie otwierana odczyt 14.2.04 i 02.11.2004 i w tym dniu bez śladów napraw).
Z przodu bez świetlika.
|
Jelcz L11.2
VIN: SUJL11000J0001044
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2008
Właściciele:
(1988-1990) KPKS Zielona Góra O/Żary.
(1990-1999) PPKS Żary.
(1999-2003) PKS S.A. Żary.
(2003-2008) PKS Gliwice Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1988-2000) ZGC 760G
(2000-2003) FZA F949
(2003-2008) SG 71964
Numery taborowe:
(1988-1990) Z80612 / KPKS Zielona Góra O/Żary.
(1990-1999) Z80612 / PPKS Żary.
(1999-2003) Z80612 / PKS S.A. Żary.
(2003-2008) S-30149 / PKS Gliwice Sp. z o.o.
Inne informacje:
(30.11.1988) Data pierwszej rejestracji.
Przydział:
(1988-1989) Żary.
(1989-2003) P.t. Lubsko.
(2003-2008) Gliwice.
Malowanie fabryczne: Biało-żółto-biały.
Numer silnika: 1001688/160.
(04.02.1992) Zmiana miejsca rejestracji z Żar na P.t. Lubsko.
(2000) NB w bazie PKS Żary, pomalowany w barwy zakładowe.
(2003) Zmiana numeru VIN: poprzedni VIN: 1044.
(13.08.2003) Przyjęty na stan PKS Gliwice.
(2006) NB w bazie PKS Gliwice, wymiana oblachowania, lakierowanie, wymiana foteli na z wysokim oparciem (chyba od Autosana H9-21).
(22.01.2008) Skreślony ze stanu PKS Gliwice.
(Jelcz) Ikarus 260/Jelcz M11 (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) [2-0-2] (1988-1989)
Zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=3345&ticket=154
|
Jelcz L11.2
VIN:
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2002
Właściciele:
(1989-1990) KPKS Zielona Góra O/Lubin
(1990-2002) PPKS Lubin
Tablice rejestracyjne:
(1988-2002) LGE 790D
Numery taborowe:
(1989-1990) Z80621 / KPKS Zielona Góra O/Lubin
(1990-2002) Z80621 / PPKS Lubin
Inne informacje:
Długość życia i eksploatacji w PKS: 14 lat.
Układ drzwi: 2/0/2.
NG w 1996 roku.
3 szyba z lewej strony nie otwierana, szyba od kierowcy nie oryginalna (zwykła boczna).
Likwidacja 17.12.2002.
|
Jelcz L11.2
VIN: SUJL1100000001195
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2007
Właściciele:
(1988-1990) KPKS Zielona Góra O/Żary
(1990-1999) PPKS Żary
(1999-2003) PKS S.A. Żary
(2003-2007) PKS Gliwice Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne
Tablice rejestracyjne:
(1989-2000) ZGA 214V
(2000-2003) FZA G129
(2003-2007) SG 71951
Numery taborowe:
(1988-1990) Z80634 / KPKS Zielona Góra O/Żary
(1990-1999) Z80634 / PPKS Żary
(1999-2003) Z80634 / PKS S.A. Żary
(2003-2007) S-30148 / PKS Gliwice Sp. z o.o.
Inne informacje:
Podwozie: Ikarus 260
Silnik: Rába D2156HM6U
Moc silnika: 141 kW / 192 HP
Pojemność silnika: 10350 cm3
Skrzynia biegów: Csepel ASH-75-2 (5-biegowa)
Układ drzwi: (2-0-2)
Lata produkcji: (1988-1989)
Przydział:
(1988-2003) Żary.
(2003-2007) Gliwice.
(02.01.1989) Data pierwszej rejestracji.
(1999) NG w bazie PKS Żary.
(13.08.2003) Przyjęty na stan PKS Gliwice
(26.10.2007) Skreślony ze stanu PKS Gliwice.
Zdjęcia autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=3342&ticket=154
|
|
Jelcz L11.2
VIN: 260898901D0134
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany: 2009
Właściciele:
(1989-1990) KPKS Żielona Góra O/Żary.
(1990-1999) PPKS Żary.
(1999-2006) PKS S.A. Żary.
(2006-2009) PKS Gliwice Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1989-1995) ZGC 396N
(1995-2000) ZEF 9773
(2000-2007) FZA G405
(2007-2009) SG 14191
Numery taborowe:
(1989-1990) Z90502 / KPKS Żielona Góra O/Żary.
(1990-1999) Z90502 / PPKS Żary.
(1999-2006) Z90502 / PKS S.A. Żary.
(2006-2007) S-88000 / PKS Gliwice Sp. z o.o.
(2007-2009) S-70182 / PKS Gliwice Sp. z o.o.
Inne informacje:
(16.03.1989) Data pierwszej rejestracji.
Przydział:
(1989-1997) P.t. Żagań.
(1997-2006) Żary.
(2006-2009) Gliwice.
(1995) Zmiana rejestracji na ZEF 9773.
Poprzedni VIN: 0134.
(2000) Zmiana rejestracji na: FZA G405.
(2001) NG w bazie w Żarach z przebudową układu drzwi na: 1+0+1, płaty drzwi od Zemuna, połówki odcięte od tyłu pojazdu, bez świetlika siedzenia astromal, w drugiej części mała szyba, szyba kierowcy: nie oryginalna.
(14.12.2006) Przyjęty na stan PKS Gliwice.
(08.01.2007) Zmiana numeru taborowego na: S-70182.
(24.01.2007) Zarejestrowany na: SG 14191.
(13.10.2009) Skreślony ze stanu PKS Gliwice. Kasacja.
Zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=23154&ticket=447
|
Jelcz L11.2
VIN: 0138
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany: 1999
Właściciele:
(1989-1990) KPKS Zielona Góra O/Lubin
(1990-1999) PPKS Lubin
Tablice rejestracyjne:
(1989-1999) LGE 434D
Numery taborowe:
(1989-1990) Z90503 / KPKS Zielona Góra O/Lubin
(1990-1999) 90503 / PPKS Lubin
Numer silnika: 1001889/401.
Przyjęty na stan KPKS: 15.03.1989 z JZS Jelcz-Laskowice.
Prawdopodobnie przemalowany na kremowo niebieski, bez świetlika i po naprawie.
Kasacja: 13.12.1999 w PPKS Lubin.
|
Jelcz L11.2
VIN: 0142
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany: 2004
Właściciele:
(1989-1990) KPKS Zielona Góra O/Żary
(1990-1999) PPKS Żary
(1999-2004) PKS S.A. Żary
Tablice rejestracyjne:
(1989-1997) ZGA 218V
(1997-2000) ZNS 3069
(2000-2004) FZA G340
Numery taborowe:
(1989-1990) Z90504 / KPKS Zielona Góra O/Żary
(1990-1999) Z90504 / PPKS Żary
(1999-2004) Z90504 / PKS S.A. Żary
Inne informacje:
(17.03.1989) Data pierwszej rejestracji.
(1997) NG w bazie PPKS Żary.
(12.09.1997) Zmiana rejestracji.
(27.05.2004) Wyrejestrowanie pojazdu. Przyczyna wyrejestrowania: Złomowanie.
Przydział:
(1989-2003) Żary.
(2003-2004) P.t. Lubsko.
|
Jelcz L11/2
VIN: 0164
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany: 2000
Właściciele:
(1989-1990) KPKS Zielona Góra
(1990-2000) PPKS Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1989-1992) ZGB 481N
(1992-2000) ZGT 6323
Numery taborowe:
(1989-1990) Z90506 / KPKS Zielona Góra
(1990-2000) Z90506 / PPKS Zielona Góra
Inne informacje:
Podwozie: Ikarus 260
Silnik: Rába D2156HM6U
Moc silnika: 141 kW / 192 HP
Pojemność silnika: 10350 cm3
Skrzynia biegów: Csepel ASH-75-2 (5-cio biegowa)
Układ drzwi: (2-0-2)
Lata produkcji: (1988-1989)
Przydział:
(1989-2000) P.t. Świebodzin
(20.03.1989) Data pierwszej rejestracji.
(30.03.1992) Zmiana rejestracji na ZGT 6323.
(24.11.2000) Wyrejestrowanie pojazdu. Przyczyna wyrejestrowania: Złomowanie.
Autobus fabrycznie pomalowany w układ standardowy kremowo-ciemno-żółty.
|
Jelcz L11.2
VIN: 260898901D0102
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany: 2004
Właściciele:
(1989-1990) KPKS Zielona Góra O/Głogów
(1990-1999) PPKS Głogów
(1999-2004) Intertrans PKS S.A. Głogów
Tablice rejestracyjne:
(1989-2000) LGJ 045D
(2000-2004) DGL F804
Numery taborowe:
(1989-1990) Z90509 / KPKS Zielona Góra O/Głogów.
(1990-1999) Z90509 / PPKS Głogów.
(1999-2004) 90509 / Intertrans PKS S.A. Głogów.
Inne informacje:
(21.03.1989) Data pierwszej rejestracji.
Przydział:
(1989-2004) Głogów.
(1998) NG w CUM PKS Sp. z o.o. w Głogowie. Zaspawany świetlik i nawiewy, kolor czerwony, reklama.
(01.12.2000) Zmiana rejestracji.
(31.12.2004) Wyrejestrowanie pojazdu. (do: 31.12.2004). Przyczyna wyrejestrowania: Złomowanie.
Zdjęcie tego autobusu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=18205
|
Jelcz L11.2
VIN: 260898902D0261
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany: 2007
Właściciele:
(1989-1990) KPKS Zielona Góra O/Głogów
(1990-1999) PPKS Głogów
(1999-2007) Intertrans PKS S.A. Głogów
Tablice rejestracyjne:
(1989-2000) LGJ 030D
(2000-2007) DGL F802
Numery taborowe:
(1989-1990) Z90517 / KPKS Zielona Góra O/Głogów
(1990-1999) 90517 / PPKS Głogów
(1999-2007) 90517 / Intertrans PKS S.A Głogów
Inne informacje:
Długość życia autobusu: 18 lat.
Długość eksploatacji autobusu w PKS: 17 lat.
Od początku do końca w Głogowie.
Miał NG w 1998 roku w Głotechu.
Jeździł najdłużej ze wszystkich M11 i L11 w Głogowie.
Autobus wycofany z eksploatacji w listopadzie 2006 roku.
Skasowany ok. połowy 2007 roku.
|
Jelcz L11.2
VIN: SUJL11021K0001742
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany: 2008
Właściciele:
(1989-1990) KPKS Zielona Góra
(1990-2002) PPKS Zielona Góra
(2002-2007) PKS Zielona Góra Sp. z o.o.
Numery rejestracyjne:
(1989-2008) ZGB 928X
Numery taborowe:
(1989-1990) Z90519 / KPKS Zielona Góra
(1990-2002) Z90519 / PPKS Zielona Góra
(2002-2007) Z90519 / PKS Zielona Góra Sp. z o.o.
Inne informacje:
Jelcz od początku przydzielony był do Sulechowa, ale rok przed wycofaniem jeździł w P.t. Świebodzin. Jeździł w KPKS (1989-1990), PPKS (1990-2002) i PKS (2002-2008). Zezłomowany w grudniu 2008 r.
|
Jelcz L11.2
VIN: SUJL11021K0000375
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany: 2005
Właściciele:
(1989-1990) KPKS Zielona Góra O/Głogów
(1990-1999) PPKS Głogów
(1999-2005) Intertrans PKS S.A. Głogów
Tablice rejestracyjne:
(1989-2000) LGJ 022D
(2000-2005) DGL F815
Numery taborowe:
(1989-1990) Z90525 / KPKS Zielona Góra O/Głogów
(1990-1999) 90525 / PPKS Głogów
(1999-2005) 90525 / Intertrans PKS S.A. Głogów
Inne informacje:
Długość życia i eksploatacji autobusu w PKS: 16 lat.
Od początku do końca w Głogowie.
NG w 1998 roku w Głotechu, po NG siedzenia od H9-21.
Zdjęcia autobusu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.hekko.pl/categories.php?cat_id=3306
|
Jelcz L11.2
VIN: 2608989040479
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany: 2005
Właściciele:
(1989-1990) KPKS Zielona Góra O/Głogów
(1990-1999) PPKS Głogów
(1999-2005) Intertrans PKS S.A. Głogów
Tablice rejestracyjne:
(1989-2000) LGJ 024D
(2000-2005) DGL F801
Numery taborowe:
(1989-1990) Z90526 / KPKS Zielona Góra O/Głogów
(1990-1999) 90526 / PPKS Głogów
(1999-2005) 90526 / Intertrans PKS S.A. Głogów
Inne informacje:
Długość życia i eksploatacji autobusu w PKS: 16 lat.
Od początku do końca w Głogowie.
NG w 1999 roku w Głotechu.
Po NG siedzenia niskie, na czerwono pomalowany numer boczny, tylna ściana jak od modelu 120M (mała tylna szyba), szyba kierowcy nieoryginalna.
|
|
|
|
Znaleziono zdjęć: 0 na 0 stronie(ach). Wyświetlone zdjęcia: 0 do 0.
Nie ma zdjęć w tej kategorii
|