Losowe zdjęcie |
 |
 Irisbus Karosa C956 Axer 12M #Z50131 nowe
Komentarzy: 0 Marcin92
|
 |
|
 |
 |
Autosan H9-35 |
 |
(Hits: 928)
Podkategorie |
Autosan H9-35
VIN: 360042
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1981-1983) PKM Zielona Góra O/Żagań
(1984-1986) WPKM Zielona Góra O/Żagań
Tablice rejestracyjne:
(1981-?) ZGA 331X
Numery taborowe:
(1981-1983) 299 / PKM Zielona Góra O/Żagań
(1984-1986) 299 / WPKM Zielona Góra O/Żagań
Inne informacje:
(11.11.1981) Data pierwszej rejestracji.
(05.11.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1986) O/Żagań.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach: (299-306).
Pomalowany w barwy fabryczne (prawdopodobnie): biało-wiśniowy.
Silnik nr: 124133. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(10.1986) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 31.05.1986, Jelcz M11 o numerach (430-434), a konkretnie przydzielonych do O/Żagań (430-432).
(25.10.1986) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: Prywatna osoba Żagań.
|
Autosan H9-35
VIN: 360055
Wyprodukowany: 1981
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1981-1981) PKM Zielona Góra
(1981-1983) PKM Zielona Góra O/Żagań
(1984-1986) WPKM Zielona Góra O/Żagań
(1986-1988) MLKS „Iskra” Wymiarki
(1988-?) WFR Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1981-?) ZGA 084N
Numery taborowe:
(1981-1981) 300 / PKM Zielona Góra
(1981-1983) 300 / PKM Zielona Góra O/Żagań
(1984-1986) 300 / WPKM Zielona Góra O/Żagań
Inne informacje:
(11.11.1981) Data pierwszej rejestracji.
(05.11.1981) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1981-1981) Zielona Góra. Zarejestrowany w Zielonej Górze, ale praktycznie tuż po rejestracji przekazany do Żagania.
(1981-1986) O/Żagań.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach: (299-306).
Pomalowany w barwy fabryczne (prawdopodobnie): biało-wiśniowy.
Silnik nr: 124128. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
Zmiana silnika na z numerem: 4145.
(10.1986) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 31.05.1986, Jelcz M11 o numerach (430-434), a konkretnie przydzielonych do O/Żagań (430-432).
(14.10.1986) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: MLKS „Iskra” Wymiarki ul. Księcia Witolda 11.
(Ok. 1988) Przejęty przez: Wojewódzka Federacja Sportu Zielona Góra ul. Chopina 19.
|
Autosan H9-35
VIN: 360482
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: 1986
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra O/Żagań
(1984-1986) WPKM Zielona Góra O/Żagań
Tablice rejestracyjne:
(1982-1986) ZGA 952X
Numery taborowe:
(1982-1983) 319 / PKM Zielona Góra O/Żagań
(1984-1986) 319 / WPKM Zielona Góra O/Żagań
Inne informacje:
Autobus mógł być wyprodukowany jeszcze w 1981 roku.
(18.02.1982) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1982-1986) O/Żagań.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (317-319).
Pomalowany w barwy fabryczne: biało-pomarańczowy.
Silnik nr: 126622. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(10.1986) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 31.05.1986, Jelcz M11 o numerach (430-434), a konkretnie przydzielonych do O/Żagań (430-432).
(30.12.1986) Skreślony ze stanu WPKM: Kasacja - rozbiórka, prawdopodobnie na zajezdni w O/Żagań.
|
|
Autosan H9-35
VIN: 390215
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra O/Żagań
(1984-1988) WPKM Zielona Góra O/Żagań
Tablice rejestracyjne:
(1982-1988) ZGA 412X
Numery taborowe:
(1982-1983) 337 / PKM Zielona Góra O/Żagań
(1984-1988) 337 / WPKM Zielona Góra O/Żagań
Inne informacje:
(21.09.1982) Data pierwszej rejestracji.
(14.09.1982) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Rzeszów.
Przydział:
(1982-1988) O/Żagań.
Autobus miejski, wyposażony w 5 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z5-S60.
Dostawa autobusów o numerach (334-340).
Fabrycznie pomalowany w barwy: biały z pomarańczowymi pasami (układ jak w latach 70-tych).
Silnik nr: 137005. Fabrycznie zamontowany typ: 6C107.
Numery taborowe namalowane w kolorze białym.
(10.1988) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan WPKM: 19.04.1988, Jelcz M11 o numerach (476-480), a konkretnie przydzielonych do O/Żagań (476 i 477).
(08.12.1988) Skreślony ze stanu: WPKM Zielona Góra, sprzedany do: prywatnej osobie zamieszkałej w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Obotrycka.
|
|
39 (1)
nowe
|
Autosan H9-35
VIN: SUABW3AAPSS980004
Wyprodukowany: 1995
Zezłomowany: 2013
Właściciele:
(1995-2013) MZK Żagań
Tablice rejestracyjne:
(1995-2013) ZEG 0593
Numery taborowe:
(1995-2013) 39 / MZK Żagań
Inne informacje:
Autobus zakupiony przez MZK Żagań (1995-2003). Zarejestrowany 15.05.1995 roku. Dalej od 2003 roku, w MZK Sp. z o.o. Żagań.
|
|
40 (15)
nowe
|
Autosan H9-35
VIN: SUABW3AAPSS980022
Wyprodukowany: 1995
Zezłomowany: 2012
Właściciele:
(1995-2003) MZK Żagań
(2003-2012) MZK Sp. z o.o. Żagań
Tablice rejestracyjne:
(1995-2002) ZEG 0594
(2002-2012) FZG L420
Numery taborowe:
(1995-2003) 40 / MZK Żagań
(2003-2012) 40 / MZK Sp. z o.o. Żagań
Inne informacje:
Długość życia autobusu: 17 lat.
Długość eksploatacji autobusu w MZK: 16 lat.
Autobus zarejestrowany 15.05.1995 roku.
Zmiana rejestracji w 2002 roku, (biała reklama kas fiskalnych i komputerów w 2002 roku).
Autobus wycofany z eksploatacji w grudniu 2011 roku, po zakupie nowych Autosanów M09LE Sancity o numerach (25,29 i 30).
Autobus wystawiony na sprzedaż za 10000 zł.
Autobus sprzedany na złomowisko w Jeleninie w styczniu 2012 roku, za 6000 zł, razem z Jelczem L120 o numerze 3.
|
|
|
|
Znaleziono zdjęć: 0 na 0 stronie(ach). Wyświetlone zdjęcia: 0 do 0.
Nie ma zdjęć w tej kategorii
|