Losowe zdjęcie |
 |
 Ikarus 280.26 #351 nowe
Komentarzy: 2 Tomasz S.
|
 |
|
 |
 |
Jelcz PR110I / IL |
 |
(Hits: 1028)
Podkategorie |
Jelcz PR110IL / DLux
VIN: 12RB-192/936
Wyprodukowany: 1980
Zezłomowany: 2007
Właściciele:
(1980-1983) WPPKS Zielona Góra O/Lubin
(1983-1990) KPKS Zielona Góra O/Lubin
(1990-2004) PPKS Lubin
(2004-2007) PKS Lubin S.A.
Numery rejestracyjne:
(1980-2001) LGE 889C
(2001-2007) DLU N136
Numery taborowe:
(1980-1983) Z00153 / WPPKS Zielona Góra O/Lubin
(1983-1990) Z00153 / KPKS Zielona Góra O/Lubin
(1990-2004) 00153 / PPKS Lubin
(2004-2007) 00153 / PKS Lubin S.A.
Inne informacje:
Powrócił z NG 05.01.1987 LZNS Lublin.
NG w Jelczu 27.06-19.09.1990 (nowe nadwozie PR110D Lux) .
NG ok. 1999 w bazie PKS.
Po ostatniej NG: Bez nawiewu, z lewej strony 2,3,5,7 szyba otwierana duża z prawej 2,4.
Zmiana rejestracji 08.10.2001.
(dnia 1.9.2004 odczyt z lewej strony 2,3,5 duże, z prawej 2,4).
Wycofany na plac kasacyjny w 2007 roku.
Zdjęcia autobusu można obejrzeć tu:
http://www.autobusownia.hekko.pl/categories.php?cat_id=718
i tu:
http://www.phototrans.eu/autobusy.php?s=15&nr=88692&ticket=25
|
Jelcz PR110I/D Lux
VIN: 12RB3472
Wyprodukowany: 1983
Zezłomowany: 2010
Właściciele:
(1983-1983) WPPKS Zielona Góra O/Lubin
(1983-1990) KPKS Zielona Góra O/Lubin
(1990-2004) PPKS Lubin
(2004-2010) PKS Lubin S.A.
Tablice rejestracyjne:
(1983-2003) LGE 919C
(2003-2010) DLU 2C60
Numery taborowe:
(1983-1983) Z30057 / WPPKS Zielona Góra O/Lubin
(1983-1990) Z30057 / KPKS Zielona Góra O/Lubin
(1990-2004) 30057 / PPKS Lubin
(2004-2010) 30057 / PKS Lubin S.A.
Inne informacje:
Długość życia i eksploatacji autobusu: 27 lat.
Autobus fabrycznie w wersji międzymiastowej z nawiewem indywidualnym dla pasażerów, pomalowany na kremowo lub biało z żółtymi pasami.
Poprzedni VIN: 12RB-476. Silnik nr: 048300344.
Przyjęty na stan WPPKS 23.06.1983 z Jelcz k/Oławy.
Zarejestrowany 24.06.1983.
W styczniu 1987 silnik nr: 048000368 czyli wymieniony.
Wymiana silnika 21.04 i 04.06.1987.
Po przebiegu 216807 km, NG 20.12.1987-28.04.1988 w LZNS Lublin.
Odbudowa 07.05-11.06.1991 w JZS Jelcz, pomalowany na biało z niebieskimi pasami ułożonymi w schemacie malowanym fabrycznie dla modeli PR110D Lux.
NB w 1998 roku w bazie PPKS, pomalowany podobnie do barw fabrycznych z lekką zmianą układu pasów.
Zmiana rejestracji 05.06.2003.
Z lewej 2,5 z prawej 2 szyba otwierana, mała, pojedyncza.
(5.4.2004 odmalowany jest taki sam jak 10010).
W 2004 roku silnik nr: <-1030043.
W późniejszym czasie wymieniono jedną szybę boczną otwieraną na pełną.
Skasowany w 2010 roku na złomowisku przy ul. Kolejowej w Lubinie.
Zdjęcia autobusu można obejrzeć też tu:
http://www.autobusownia.hekko.pl/categories.php?cat_id=721
i tu:
http://www.phototrans.eu/autobusy.php?s=15&nr=60824&ticket=25
|
|
Jelcz PR110I
VIN: 12RB564
Wyprodukowany: 1983
Zezłomowany: 1994
Właściciele:
(1983-1983) WPPKS Zielona Góra
(1983-1990) KPKS Zielona Góra
(1990-1992) PPKS Zielona Góra
(1992-1994) Mikoś Wiesław Żary
Tablice rejestracyjne:
(1983-1992) ZGA 056U
(1992-1994) ZEA 1793
Numery taborowe:
(1983-1983) Z30066 / WPPKS Zielona Góra
(1983-1990) Z30066 / KPKS Zielona Góra
(1990-1992) 30066 / PPKS Zielona Góra
(1992-1994) bez numeru bocznego / Mikoś Wiesław Żary
Inne informacje:
Autobus fabrycznie w wersji dalekobieżnej z nawiewem indywidualnym dla pasażerów, pomalowany na kremowo lub biało z żółtymi pasami.
Zarejestrowany: 16.07.1983.
Numer silnika: 017800175.
(1988) NG LZNS Lublin.
Sprzedany: 05.05.1992 do: ZEA 1793 (Mikoś Wiesław Żary).
U kolejnego właściciela zmiana VIN: 1992, na numer: 1811.
Zmiana silnika: 1992, na numer: TA82060059.
Podmiana silnika z tym pojazdem:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=19270
Sprzedany: 31.03.1994 (Chudzik Wojciech).
Kasacja: 26.04.1994.
|
|
|
|
Znaleziono zdjęć: 0 na 0 stronie(ach). Wyświetlone zdjęcia: 0 do 0.
Nie ma zdjęć w tej kategorii
|