Losowe zdjęcie |
|
Setra S215 HR #00126-Z nowe
Komentarzy: 0 nieznany
|
|
|
|
|
Jelcz PR110D / D Lux |
|
Nazwa producenta: Jelcz
Nazwa modelu: Jelcz PR110D Lux
Silnik: WSK Mielec SW680/165
Paliwo: Diesel
Pojemność skokowa (w cm³): 11100 cm³
Maksymalna moc: 149 kW (203 KM)
Cylindry: 6
Skrzynia biegów: FPS Tczew S6-90U
Rodzaj skrzyni biegów: Manualna
Biegi: 6
Pod licencją: ZF S6-90U
Układ Drzwi: 1-0-1
długość: 12000 mm
Szerokość: 2500 mm
Wysokość: 3180 mm
Całkowita pojemność pasażerska: 46
Miejsc siedzących: 46
Minimalny poziom podłogi: 1040 mm
Maksymalny poziom podłogi: 1040 mm
Produkcja: (1984-1992) (Hits: 1849)
Podkategorie |
Jelcz PR110DC
VIN: SUJPR110D24M0003174
Wyprodukowany: 1992
Zezłomowany: 2011
Właściciele:
(1992-1993) PMIB Izolacja Cigacice
(1993-1995) Rockwool Cigacice
(1995-2002) PPKS Zielona Góra
(2002-2011) PKS Zielona Góra Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1992-1995) ZGB 941V
(1995-2000) ZEC 0224
(2000-2011) FZ 00401
Numery taborowe:
(1992-1993) bez numeru / PMIB Izolacja Cigacice
(1993-1995) bez numeru / Rockwool Cigacice
(1995-2002) Z50565 / PPKS Zielona Góra
(1995-2011) Z50565 / PKS Zielona Góra Sp. z o.o.
Inne informacje:
Długość życia autobusu: 19 lat.
Długość eksploatacji w Cigacicach: 3 lata.
Długość eksploatacji w PKS: 16 lat.
Zarejestrowany 20.03.1992. Fabrycznie pomalowany na biało.
Przekazany do PPKS Zielona Góra i zmiana rejestracji 29.06.1995.
Przekazanie nastąpiło po wypadku jaki miał miejsce w Zielonej Górze na ul. Zachodniej, gdzie osobowe BMW uderzyło w Jelcza T120 z Rockwoolu o numerze rejestracyjny ZEA 8576, zaparkowanego pod mieszkaniem kierowcy, który to spłonął i został sprzedany na złom 20.02.1995, wtedy kierownictwo Rockwool podpisało umowę z PKS na transport pracowników, wraz przekazaniem swoich wozów do PKS. PKS przyjął na swój stan 3 szt. reszta została sprzedana.
W PKS przydzielony cały czas do Zielonej Góry i pomalowany w barwy Polbus-PKS.
W 2000 roku autobus miał wypadek i po wypadku wyremontowano go likwidując tylne automatyczne drzwi zastępując je klamkowymi, oraz pomalowano autobus w barwy PKS na białym tle. Zmieniono też rejestrację.
NG w 2004 roku (barwy PKS na srebrnym tle 17.03.2004).
Autobus sprzedano w całości bez demontażu części prawdopodobnie na kasację w maju 2011 roku.
Zdjęcia autobusu można zobaczyć także tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=2378
tu:
http://www.phototrans.eu/autobusy.php?s=15&nr=74940&ticket=0
i tu:
http://www.fotogaleria.xis.katowice.pl/script/foto3.php?foto=10154&producent=JELCZ&identyfikator_grupy=jel&tryb=4&zm1=PKS%20ZIELONA%20G%D3RA
|
Jelcz PR110D Lux
VIN: SUJPR110DJ0001975
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2011?
Właściciele:
(1988-2001) Hardex Krosno Odrzańskie
(2001-2002) PPKS Zielona Góra
(2002-2011) PKS Zielona Góra Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1988-2001) ZGC 864D
(2001-2011) FKR G790
Numery taborowe:
(2001-2002) Z80010 / PPKS Zielona Góra
(2002-2011) Z80010 / PKS Zielona Góra Sp. z o.o.
Inne informacje:
Wycofany z ruchu w kwietniu 2011 r. Sprzedany/skasowany po wakacjach 2011 r.
|
Jelcz PR110D
VIN: SUJPR110DJ0001610
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2011?
Właściciele:
(1988-1990) KPKS Zielona Góra
(1990-2002) PPKS Zielona Góra
(2002-2011) PKS Zielona Góra Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1988-2011) ZGC 222C
Numery taborowe:
(1988-1990) Z80546 / KPKS Zielona Góra
(1990-2002) Z80546 / PPKS Zielona Góra
(2002-2011) Z80546 / PKS Zielona Góra Sp. z o.o.
Inne informacje:
Długość eksploatacji w PKS: 22 lata.
Zarejestrowany 12.05.1988.
Od początku do końca przydzielony do zajezdni w Zielonej Górze.
Przybył w dostawie Jelczy PR110D o numerach (Z80545-Z80546 i Z80550-Z80552)
Malowanie fabryczne: biały z żółtymi pasami (klasyczne barwy PR110D).
Pomalowany ok. 1993 roku na biało i w czerwone paski.
NG w 1997 roku w bazie PKS (pomalowany na biało pod reklamę).
We wrześniu 2003 roku pomalowany w barwy PKS na białym tle.
Z lewej strony 2 szyba nie otwierana z prawej 2 nie otwierana, a 3 duża otwierana.
Naprawa powypadkowa tylnej ściany w kwietniu 2004 roku
NG w październiku 2004 roku, usunięte drzwi od kierowcy, przebudowa przedniej ściany pod szybą na z tworzywa sztucznego, siedzenia rozkładane od skasowanego Ikarusa 256 o numerze Z60524, biały naklejona reklama.
Wycofany z ruchu w drugiej połowie 2010 roku.
Sprzedany/skasowany w listopadzie 2011 roku.
|
Jelcz PR110D
VIN: SUJPR110DJ0001616
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany:
Właściciele:
(1988-1990) KPKS Zielona Góra
(1990-2002) PPKS Zielona Góra
(2002-2011) PKS Zielona Góra Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1988-2003) ZGC 217C
(2003-2011) FZ 23886
Numery taborowe:
(1988-1990) Z80552 / KPKS Zielona Góra
(1990-2002) Z80552 / PPKS Zielona Góra
(2002-2011) Z80552 / PKS Zielona Góra Sp. z o.o.
Inne informacje
Wycofany z ruchu w kwietniu 2011r.
|
Jelcz PR110D Lux
VIN: 2145
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2010
Właściciele:
(1988-1990) KPKS Zielona Góra O/Legnica
(1990-2004) PPKS Legnica
(2004-2008) PKS Trans-Pol Sp. z o.o. Legnica
Tablice rejestracyjne:
(1988-2008) LCA 510B
Numery taborowe:
(1988-1990) Z80598 / KPKS Zielona Góra O/Legnica
(1990-2004) 80598 / PPKS Legnica
(2004-2008) 80598 / PKS Trans-Pol Sp. z o.o. Legnica
Inne informacje:
Długość życia autobusu: 22 lata.
Długość eksploatacji w PKS: 20 lat.
Całe życie w Legnicy.
NG w 1999 roku w Kumex Niechlów.
Wycofany z eksploatacji i przetransportowany na zajezdnię w Jaworze na plac kasacyjny.
Kasacja w Jaworze.
Zdjęcia autobusu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.hekko.pl/categories.php?cat_id=5457
i tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=28037&ticket=
|
Jelcz PR110D Lux
VIN: SUJPR110DJ0001931
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2011?
Właściciele:
(1988-1990) KPKS Zielona Góra
(1990-2002) PPKS Zielona Góra
(2002-2011) PKS Zielona Góra Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1988-2003) ZGC 106K
(2003-2011) FKR L858
Numery taborowe:
(1988-1990) Z80599 / KPKS Zielona Góra
(1990-2002) Z80599 / PPKS Zielona Góra
(2002-2011) Z80599 / PKS Zielona Góra Sp. z o.o.
Inne informacje:
Wycofany z ruchu w listopadzie 2009 r. Zniknął z zajezdni 9 maja 2011 r., prawdopodobnie sprzedany na części.
|
|
Jelcz PR110D Lux
VIN: SUJPR110DK2518
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany: 2010
Właściciele:
(1989-1990) KPKS Zielona Góra
(1990-2002) PPKS Zielona Góra
(2002-2010) PKS Zielona Góra Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1989-1995) ZGC 771C
(1995-2010) ZEC 0089
Numery taborowe:
(1989-1990) Z90543 / KPKS Zielona Góra
(1990-2002) Z90543 / PPKS Zielona Góra
(2002-2010) Z90543 / PKS Zielona Góra Sp. z o.o.
Inne informacje:
Wycofany z ruchu w listopadzie 2009. Zezłomowany w marcu 2010 na złomowisku przy ul. Batorego.
|
Jelcz PR110D Lux
VIN: 2868
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany: 2010
Właściciele:
(1989-1990) KPKS Zielona Góra O/Legnica
(1990-2004) PPKS Legnica
(2004-2010) PKS Trans-Pol Sp. z o.o. Legnica
Tablice rejestracyjne:
(1989-2007) LGO 195B
(2007-2010) DL 44842
Numery taborowe:
(1989-1990) Z90545 / KPKS Zielona Góra O/Legnica
(1990-2004) 90545-Z / PPKS Legnica
(2004-2010) 90545-Z / PKS Trans-Pols Sp. z o.o. Legnica
Inne informacje:
Przydział:
(1989-2010) P.t. Jawor.
NG w 1999 roku w Kumex Niechlów.
Z lewej 2 i 5 szyby otwierane, z prawej 5, za kierowcą nie ma siedzeń, ale są siedzenia składane przy tylnych drzwiach.
Zmiana rejestracji w 2007 roku na DL 44842.
Odholowany do kasacji w Bobrownikach w 2010 roku.
Zdjęcia autobusu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=505
i tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=140411&ticket=26
|
Jelcz PR110D Lux
VIN: 2794
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany: 2003
Właściciele:
(1989-1990) KPKS Zielona Góra O/Żary.
(1990-1999) PPKS Żary.
(1999-2003) PKS S.A. Żary.
Tablice rejestracyjne:
(1989-1989) ZGC 412G
(1989-2000) ZGA 249V
(2000-2003) FZA F727
Numery taborowe:
(1989-1990) Z90546 / KPKS Zielona Góra O/Żary.
(1990-1999) Z90546 / PPKS Żary.
(1999-2003) Z90546 / PKS S.A. Żary.
Inne informacje:
(09.11.1989) Data pierwszej rejestracji.
(1989) Zmiana rejestracji na: ZGA 249V.
(1997) NG w 1997 roku w Żarach.
(02.11.2000) Zmiana rejetracji na: FZA F727.
(09.2001) Ostatni raz widziany.
(Jelcz) Jelcz PR110/Jelcz PR110D (WSK Mielec SW680/165 149kW/203HP 11100cm3) (FPS Tczew S6-90U(6)) 46-46 [1-0-1] (1986-1992)
Rysunki tego autobusu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=10315
|
Jelcz PR110D Lux
VIN: SUJ110D16K0002514
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany: 2013
Właściciele:
(1989-1990) KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) PPKS Nowa Sól
(2004-2013) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1989-2004) ZGC 095D
(2004-2013) FNW 15HJ
Numery taborowe:
(1989-1990) Z90547 / KPKS Zielona Góra O/Nowa Sól
(1990-2004) Z90547 / PPKS Nowa Sól
(2004-2013) Z90547 / PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
Inne informacje:
(06.11.1989) Data pierwszej rejestracji.
Fabrycznie zamontowany silnik o numerze: TA89090335.
Przydział:
(1989-2013) Nowa Sól.
(1996) Zmiana numeru VIN na: SUJ110D16K0002514. poprzedni numer VIN: 2865 wpisany fabrycznie.
(1997) Wymiana silnika na o numerze: 8902000251.
(2000) NB (naprawa oblachowania i lakierowanie).
(2002) Kosmetyka nadwozia.
Z lewej i prawej 2 szyba otwierana duża. Nad tylną szybą trzy światełka. Barwy PKS.
(12.11.2004) Zmiana rejestracji na: FNW 15HJ.
(ok. 2010) NB (naprawa oblachowania, likwidacja bagażników i lakierowanie, nowe barwy PKS).
Wszystkie naprawy wykonano w zajezdni w Nowej Soli.
Ostatnie zadanie: Przewozy szkolne w Kożuchowie.
(23.10.2013) Wystawiony na sprzedaż.
(30.10.2013) Zgłoszenie sprzedaży autobusu.
(08.11.2013) Sprzedany: w okolice Krakowa razem z Autosanem: Z60057.
Autobus skasowano, ale nie uporządkowano sprawy wyrejestrowania pojazdu w wydziale komunikacji przez nabywcę (kasującego pojazd).
Zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=6930
i tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=565173&ticket=0
|
Jelcz PR110D Lux
VIN: 2786
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany: 2004
Właściciele:
(1989-1990) KPKS Zielona Góra O/Głogów
(1990-1999) PPKS Głogów
(1999-2004) Intertrans PKS S.A. Głogów
Tablice rejestracyjne:
(1989-2000) LGJ 491D
(2000-2004) DGL F824
Numery taborowe:
(1989-1990) Z90548 / KPKS Zielona Góra O/Głogów
(1990-1999) 90548 / PPKS Głogów
(1999-2004) 90548 / Intertrans PKS S.A. Głogów
Inne informacje:
Długość życia autobusu i eksploatacji w PKS: 16 lat.
Od początku do końca jeździł w Głogowie.
NG w 1998 roku w Głotechu.
Kasacja w 2004 roku w Głotechu.
W trakcie eksploatacji pojazdowi wymieniano boczne szyby, jeden z ostatnich zapisków przed kasacją relacjonuje taki opis:
Z lewej strony 2 szyba otwierana duża, 5,7 mała, 5 otwierana podwójnie, z prawej strony 1,5 szyba mała otwierana, 4 duża otwierane.
Jedyne zdjęcie tego pojazdu można zobaczyć tu:
http://www.phototrans.eu/autobusy.php?s=15&nr=18944&ticket=0
|
|
|
|
Znaleziono zdjęć: 0 na 0 stronie(ach). Wyświetlone zdjęcia: 0 do 0.
Nie ma zdjęć w tej kategorii
|