Losowe zdjęcie |
|
Autosan H9-21 #Z00502 nowe
Komentarzy: 0 Maciek
|
|
|
|
|
Autosan H9-20 |
|
(Hits: 709)
Podkategorie |
Autosan H9-20
VIN: 670329
Wyprodukowany: 1990
Zezłomowany: 2010
Właściciele:
(1990-2004) PPKS Lubin
(2004-2010) PKS Lubin S.A.
Tablice rejestracyjne:
(1990-2002) LGE 684B
(2002-2010) DLU R327
Numery taborowe:
(1990-2004) 10148 / PPKS Lubin
(2004-2010) 10148 / PKS Lubin S.A.
Inne informacje:
(23.05.1990) Autobus przybył jako nowy, podmieniony za oryginalnego Autosana H9-21 #Z10148, dostarczonego do SFA Sanok: 09.05.1990 na odbudowę. W fabryce oryginalny Z10148 został skasowany.
PPrzydział:
(1990-2010) Po przybyciu do PPKS przydzielony do P.t. Chojnów.
Poprzedni VIN: 340901 został przepisany z poprzedniego, oryginalnego Z10148.
(2001) NG w roku w bazie w Chocianowie, wnętrze jak w H9-21.
(04.01.2002) Zmiana rejestracji.
(29.07.2010) Wyrejestrowanie pojazdu. Przyczyna wyrejestrowania: Przekazanie pojazdu do demontażu.
Inne zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=18461&ticket=
|
|
Autosan H9-20
VIN: 670336
Wyprodukowany: 1990
Zezłomowany: 2007
Właściciele:
(1990-2004) PPKS Lubin
(2004-2007) PKS Lubin S.A.
Tablice rejestracyjne:
(1990-2002) LGE 010D
Numery taborowe:
(1990-2004) 20030 / PPKS Lubin
(2004-2007) 20030 / PKS Lubin S.A.
Inne informacje:
Poprzedni VIN: 370632, przepisany z oryginalnego Z20030.
(23.05.1990) Przybył z SFA Sanok jako podmieniony z oryginalnego Autosana H9-21 Z20030, którego dostarczono do SFA na odbudowę: 04.05.1990 i skasowano w fabryce.
(1997) NG w PPKS Lubin.
(2001) NG w PPKS Lubin. Układ siedzeń w środku jak w H9-21, bez nawiewu.
(03.01.2002) Zmiana rejestracji.
(18.05.2007) Wyrejestrowanie pojazdu. Przyczyna wyrejestrowania: Przekazanie pojazdu do demontażu. Skasowany na złomowisku PKS Lubin.
Inne zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=18462&ticket=25
|
|
|
|
Znaleziono zdjęć: 0 na 0 stronie(ach). Wyświetlone zdjęcia: 0 do 0.
Nie ma zdjęć w tej kategorii
|