Losowe zdjęcie |
|
Scania CN112CL #Z00080 nowe
Komentarzy: 0 davidbel2
|
|
|
|
|
Ikarus 280 |
|
(Hits: 1018)
Podkategorie |
Ikarus 280.02
VIN: 280.02.75.545
Wyprodukowany: 1975
Zezłomowany: 1999
Właściciele:
(1975-1979) BVB (Ost) Berlin
(1979-1990) CV Cottbus
(1990-1999) PPKS Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1975-1976) IC 23-74
(1976-1979) IAK 3-86
(1979-1990) CB-CV 259
(1990-1999) ZGB 151X
Numery taborowe:
(1975-1979) 482 386-4 / BVB (Ost) Berlin
(1979-1990) 259 / CV Cottbus
(1990-1999) Z00526 / PPKS Zielona Góra
Inne informacje:
Pierwszy autobus zakupiony przez PPKS.
Pojazd zakupiony jako używany.
(28.06.1990) Zarejestrowany w Polsce.
Był pomalowany w barwach w układzie biały/zielony/biały.
Przydział:
(1990-1996) P.t. Gubin.
(1996-1999) P.t. Świebodzin, przeniesiony 12.12.1996.
(Ok. 1991 / 1992) Przemalowany na biały / jasno brązowy / biały.
(1993) NG w KAPENA Słupsk i pomalowany w barwy zakładowe na białym tle.
(24.06.1999) Likwidacja / wyrejestrowany: zastąpił go: DAB Z90002 ZER 3469 / FSW J145.
|
Ikarus 280.02
VIN: 280028408109
Wyprodukowany: 1984
Zezłomowany: 2000
Właściciele:
(1984-1986) BVB (Ost) Berlin
(1986-1991) CV Cottbus
(1991-2000) PPKS Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1992-1995) ZGB 847Y
(1995-1999) ZEC 0386
Numery taborowe:
(1991-1999) Z10537 / PPKS Zielona Góra
Inne informacje:
(17.01.1992) Zarejestrowany w PPKS Zielona Góra. Data pierwszej rejestracji wg: Historia pojazdu.
Przydział:
(1992-1999) Zielona Góra.
(1999-1999) P.t. Krosno Odrzańskie.
(1991) Numer silnika: 100778562.
(1991) Oryginalnie boki kremowe, przód i tył pomarańczowy.
(1992) Przemalowany po przybyciu na: kremowy (dach)-pomarańczowy (pod oknami)-kremowy (pod listwą).
(1995) Po ng odpowiednio: biały-niebieski-biały i reklama KONZBUD.
(1995) Zmiana numeru silnika: D2156HM6U100778/562.
(28.07.1995) Zmiana rejestracji na: ZEC 0386.
(1997) Zmiana silnika na o numerze: 100886/689.
(25.08.1999) Wyrejestrowanie pojazdu. Przyczyna wyrejestrowania: Złomowanie.
(2000) Fizyczna kasacja na zajezdni PPKS Zielona Góra.
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel S6-90U(6)) 37-146 [2-2-2-2] (1978-1990)
|
Ikarus 280.02/.03
VIN: 280028482D0675
Wyprodukowany: 1984
Zezłomowany: 2004
Właściciele:
(1984-1986) BVB (Ost) Berlin
(1986-1991) CV Cottbus
(1991-2002) PPKS Zielona Góra
(2002-2004) PKS Zielona Góra Sp. z o.o.
Tablice rejestracyjne:
(1984-1986) IAK 4-94
(1986-1991) ZCS 4-36
(1992-1992) ZGB 638Y
(1992-2003) ZGT 6321
(2003-2004) FSW P211
Numery taborowe:
(1984-1986) 494 494-4 / BVB (Ost) Berlin
(1986-1991) 276 / CV Cottbus
(1991-2002) Z10538 / PPKS Zielona Góra
(2002-2004) Z10538 / PKS Zielona Góra Sp. z o.o.
Inne informacje:
Długość życia autobusu: 20 lat.
Długość eksploatacji w PKS: 13 lat.
Przyjęty na stan PKS: 19.12.1991 roku.
Zarejestrowany: 18.02.1992 roku w Zielonej Górze i przekazany do P.t. Świebodzin.
Zarejestrowany w Świebodzinie 16.03.1992 roku.
Zmiana rejestracji 30.03.1992 roku.
Zmiana rejestracji w 2003 roku.
Silnik nr: D21564H16U1001484787 do 1998 roku.
Zmiana silnika w 1998 roku na nr: 1001189/105.
Skreślony ze stanu PKS 16.09.2004 roku.
Oryginalnie pomalowany: kremowy, przód i tył pomarańczowy.
Po przybyciu do PPKS przemalowany: cały kremowy.
NG w 1994 roku prawdopodobnie w Kapenie i tam przebudowany na model 280.03.
Po remoncie cały fioletowy i drzwi 2+0+2+0 oraz szyby z prawej 2,6,7 z lewej 5,7,8 szyba nie otwierana.
Autobus prawdopodobnie miał przerobioną skrzynię biegów lub wstawiony most od Jelcza M11.
14.10.2004 roku widziany jak stał bez szyb (likwidacja).
26.10.2004 roku widziany na złomowisku przy ul. Batorego.
|
Ikarus 280.03
VIN:
Wyprodukowany: ?
Zezłomowany: 1992
Właściciele:
(1992-1992) PPKS Zielona Góra.
Tablice rejestracyjne:
Nieznane
Numery taborowe:
(1992-1992) Z20539 / PPKS Zielona Góra
Inne informacje:
Pojazd miał być przygotowany do ruchu liniowego, ale ostatecznie przeznaczono go na części.
Kolor nadwozia po zakupie: żółty.
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/189HP 10350cm3) (Csepel S6-90U(6)) 56/116 [2-0-2-0]
|
|
Ikarus 280.02
VIN: 280.02.914.76
Wyprodukowany: 1976
Zezłomowany: 1995
Właściciele:
(1992-1995) PPKS Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1993-1995) ZGB 159X
Numery taborowe:
(1992-1995) Z20545 / PPKS Zielona Góra
Inne informacje:
Numer silnika: 100684/133.
Przydział:
(1993-1995) P.t. Gubin.
(25.01.1993) Data pierwszej rejestracji w Polsce.
(1992) Zakupiony przez PPKS Zielona Góra. Kolor: Żółty.
(1992-1993) Przygotowanie pojazdu do jazdy, pomalowany w barwy zakładowe PKS na białym tle.
(05.09.1995) Wyrejestrowany. Kasacja.
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel S6-90U(6)) 37-146 [2-2-2-2] (1975-1990).
|
Ikarus 280.02
VIN: 280.02.0836.84
Wyprodukowany: 1984
Zezłomowany: 1996
Właściciele:
(1984-1991) BVB (Ost) Berlin
(1991-1992) Neißeverkehr Guben
(1992-1996) PPKS Zielona Góra
Tablice rejestracyjne:
(1991-1992) GUB-N 127
(1993-1996) ZGB 160X
Numery taborowe:
(1991-1992) 663 / Neißeverkehr Guben
(1992-1996) Z20546 / PPKS Zielona Góra
Inne informacje:
Zarejestrowany: 03.02.1993.
Przydział:
(1993-1996) P.t. Gubin.
(27.09.1996) Likwidacja.
Zdjęcie Ikarusa, jak jeździł w Niemczech, można zobaczyć tutaj:
https://www.beku-bildarchiv.de/bildarchiv/ost-Dateien/div/Guben-663-GUB-N127-14041992-92129302.jpg
|
Ikarus 280.03
VIN:
Wyprodukowany: 1977
Zezłomowany: 1993
Właściciele:
(1993-1993) PPKS Zielona Góra
Numery rejestracyjne:
?
Numery taborowe:
(1993-1993) Z30551 / PPKS Zielona Góra
Inne informacje:
2-drzwiowy. Zielono-biały.
Nie został zarejestrowany i wprowadzony do ruchu. Rozebrano go na części i skasowano.
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/189HP 10350cm3) (Csepel S6-90U(6)) 56/116 [2-0-2-0]
|
|
|
|
Znaleziono zdjęć: 0 na 0 stronie(ach). Wyświetlone zdjęcia: 0 do 0.
Nie ma zdjęć w tej kategorii
|