Losowe zdjęcie |
 |
 Autosan H9-21 #10012 nowe
Komentarzy: 0 PR
|
 |
|
 |
 |
324 |
 |
Jelcz PR110U
VIN: 4420
Wyprodukowany: 1982
Zezłomowany: 2001?
Właściciele:
(1982-1983) PKM Zielona Góra
(1984-1989) WPKM Zielona Góra
(1989-1991) MPK Zielona Góra
(1991-1994) MZK Zielona Góra
(1994-1995) Kapena S.A. Słupsk
(1995-1995) PPKS Piaseczno
(1996-1996) CoachEurope Warszawa
(1996-2001) PKS Grodzisk Mazowiecki
Numery rejestracyjne:
(1982-1995) ZGA 276G
(1995-1995) WFC 0176
(1995-1996) WFC 0130
(1996-1996) WFD 0043
(1996-2001) WSJ 9240
Numery taborowe:
(1982-1983) 324 / PKM Zielona Góra
(1984-1989) 324 / WPKM Zielona Góra
(1989-1991) 324 / MPK Zielona Góra
(1991-1994) 324 / MZK Zielona Góra
(1995-1995) 40016 / PPKS Piaseczno
(1995-1995) A489 / PPKS Piaseczno
(1996-1996) A565 / CoachEurope Warszawa
(1996-2001) 60005 / PKS Grodzisk Mazowiecki
(1996-2001) A518 / PKS Grodzisk Mazowiecki
Inne informacje:
(17.06.1982) Data pierwszej rejestracji.
(30.06.1982) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
Przydział:
(1982-1994) Zielona Góra.
Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60.
Dostawa jednego autobusu o numerze (324).
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: żółty-czerwony-żółty.
Silnik nr: 018200007.
Numery taborowe namalowane w kolorze żółtym z czarnym cieniem (na czarne numery namalowane żółte przesunięte kilkanaście milimetrów).
(Ok. 1985) Autobus przemalowany w taki sam układ barw, ale bez przedniej ściany (barwy lekko ze zmienionym odcieniem, pomalowany bez połysku jakby farbą).
(1989) Odbudowa autobusu w JZS Jelcz, zmiana silnika na o numerze: 127400004, to był czwarty autobus odbudowany w Jelczu. Pojechał na odbudowę razem z Jelczem: 322.
Po odbudowie pomalowany w barwy fabryczne w kolorach: kremowy-czerwony-kremowy.
Numery taborowe namalowano dużą czcionką w kolorze kremowym.
(1992) Zmiana silnika na o numerze: 128400004.
(1992) Zmiana silnika na o numerze: TA87030182.
(1992) Zmiana silnika na o numerze: TA88010135/R.
(1994) Zmiana numeru VIN na: 1967.
(1994) Zmiana silnika na o numerze: TA90110352/R.
(1994) Zmiana silnika na o numerze: SW680TA88040159.
(27.09.1994) Skreślony ze stanu MZK, sprzedany do KAPENA Słupsk. Sprzedany po zakupie nowych autobusów we wrześniu 1994 roku (Jelcze 120MM/1 (604-607)). Tam wyremontowany i sprzedany dalej. do PPKS Piaseczno.
(30.09.1994) Zgłoszono sprzedaż.
(03.02.1995) Wyrejestrowany: do: WFC 0176.
Zdjęcie tego autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=81181&ticket=162 (Hits: 1425)
Znaleziono zdjęć: 2 na 1 stronie(ach). Wyświetlone zdjęcia: 1 do 2.
Jelcz PR110U #324 nowe
user: Remik
cat: 324
Komentarzy: 0

|
Jelcz PR110U #324 nowe
user: Remik
cat: 324
Komentarzy: 0

|
|
|
|