Losowe zdjęcie |
|
Jelcz M11 #362 nowe
Komentarzy: 0 Tomasz510
|
|
|
|
|
Jelcz M11 |
|
Fabrycznie nowe autobusy Jelcz M11 oraz po odbudowie (z Komunalnego Przedsiębiorstwa Naprawy Autobusów KAPENA w Słupsku i Kujawskich Zakładów Naprawy Samochodów w Solcu Kujawskim), dostarczone w latach 1986 - 1994.
Autobusy Jelcz M11 po odbudowie otrzymano w zamian za skierowane na napraw głównych Jelcze PR 110U i M.
UWAGA!!!
Podane informacje nt. miejsc i lat napraw głównych oraz bieżących głogowskich Jelczy M11 obejmują wyłącznie okres od przyjęcia autobusów na stan WPK Legnica /OTE Głogów/ do momentu przejęcia ich przez KM sp. z o. o. w Głogowie. Nie obejmują już okresu późniejszego, gdyż ten jest omawiany w innej kategorii /Głogów - Komunikacja Miejska - Jelcze M11/. (Hits: 24922)
Podkategorie |
- rok prod.: 1986
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 651S
- I NG: KAPENA Słupsk ('89)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - pomidorowy)
- rok wycofania: 1995r.
Z TWB wynika, że został sprzedany do Dzierżoniowa, jednakże tam figuruje jako L11. Cała historia jest zatem wątpliwa.
|
- rok prod.: 1986
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 652S
- I NG: KAPENA Słupsk ('89)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - pomidorowy)
- II NG: KZNS Solec Kujawski ('93)
- schemat malowania po II NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok wycofania: 1999r.
Uwagi:
autobus przejęty przez MPK sp. z o. o. w Legnicy.
|
- rok prod.: 1986
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 653S
- I NB: PKS Głogów ('91)
- schemat malowania po I NB: klasyczny (biały - pomidorowo-brązowy)
- rok wycofania: 1995r.
Uwaga:
po I NB tapicerka foteli pasażerskich z materiału skóropodobnego w kolorze granatowym. Podczas NB nie wymieniono laminatów, kabiny kierowcy, nie odmalowano wnętrza.
|
- rok prod.: 1986
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 654S
- I NG: KAPENA Słupsk ('90)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (biało - czerwony)
- rok wycofania: 1996r.
Foto na TWB. Rudy, szczupły kierowca.
|
- rok prod.: 1986
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 655S,
- I NG: KAPENA Słupsk ('89)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - pomidorowy)
- II NG: PUTKM JAMNA-BUS Mikołów ('92)
- schemat malowania po II NG: strefa okien - kremowy; 2/3 pod oknami - czerwony; dolny pas - kremowy; listwa pozioma wzdłuż autobusu umieszczona na wysokości, jak w Ikarusach.
- rok wycofania: 1998r.
Uwagi:
- autobus przejęty przez MPK sp. z o. o. w Legnicy,
- w latach służby w WPK, do ok. 1993/94 roku, obsługiwał w dni robocze codziennie linię "10 BIS" relacji: Prochowice - Mierzowice - Rogów - Kawice - Szczedrzykowice. Rzadko widywany na linii "10" w dni robocze, niekiedy na nocnej "2". W ciągu dnia autobus nie do zobaczenia w mieście. Taki, wieloletni przydział linii dla tego autobusu miał prawdopodobnie związek z miejscem zamieszkania kierowcy, któremu ten autobus został przydzielony do pracy. Rzadkie kursy na linii "10" mogły być podyktowane koniecznością wykonania przeglądów technicznych i drobnych napraw w zajezdni w Legnicy, a niemal codzienne kursy na linii nocnej "2" mogły wiązać się z potrzebą tankowania autobusu przed dzienna obsługą kilku kursów linii "10 BIS".
- do ruchu na liniach miejskich powrócił ok. 1993/94 roku.
|
- rok prod.: 1986
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. LGE 228C
- I NG: KAPENA Słupsk ('89)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - jasnoczerwony)
- rok wycofania: 1995r.
|
- rok prod.: 1986
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. LGE 229C
- I NG: KAPENA Słupsk ('90)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (biały - ciemnopomarańczowy)
- rok wycofania: 1995r.
|
- rok prod.: 1986
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. LGJ 127B
- I NG: KAPENA Słupsk ('90)
- schemat malowania po I NG: klasyczny - biało czerwony
- rok wycofania: 1999r.*
Uwaga:
* autobus przejęty przez KM sp. z o. o. w Głogowie.
|
- rok prod.: 1986
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. LGJ 128B
- I NG: KAPENA Słupsk ('90)
- schemat malowania po I NG: klasyczny - biało czerwony
- rok wycofania: 1999r.*
Uwaga:
* autobus przejęty przez KM sp. z o. o. w Głogowie.
|
- rok prod.: 1986
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. LGJ 588B
- I NG: LZNS Lublin ('92)
- schemat malowania po I NG: klasyczny: kremowo - jasnoczerwony
- rok wycofania: 2000r.*
Uwaga:
autobus przejęty przez KM sp. z o. o. w Głogowie.
|
- rok prod.: 1986
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. LGJ 885B
- I NG:LZNS Lublin ('92)
- schemat malowania po I NG: klasyczny - kremowo czerwony
- rok wycofania: brak danych
Uwaga:
autobus przejęty przez KM sp. z o. o. w Głogowie.
|
- rok prod.: 1986
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. LGJ 811B
- I NG: KAPENA Słupsk ('90)
- schemat malowania po I NG: klasyczny - biało czerwony
- rok wycofania: brak danych
Uwaga:
autobus przejęty przez KM sp. z o. o. w Głogowie.
|
- rok prod.: 1986
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. LGJ 862B, WWE 7229
- I NG: KZNS Solec Kujawski ('93)
- schemat malowania po I NG: klasyczny: kremowo - czerwony
- rok wycofania: brak danych
Uwaga:
autobus przejęty przez KM sp. z o. o. w Głogowie.
|
- rok prod.: 1986
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 054S
- I NG: KAPENA Słupsk ('90)
- schemat malowania po I NG: klasyczny - biało czerwony,
Autobus przejęty przez MPK Legnica sp. z o. o.
- I NB: MPK Legnica ('96)
- schemat malowania po I NB: klasyczny - biało niebieski
- rok wycofania: 1999
|
- rok prod.: 1986
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 055S
- I NG: KAPENA Słupsk ('89)
- schemat malowania po I NG: klasyczny - biało pomarańczowy
- rok wycofania: 1993
Autobus po I NG okazał się totalnym bublem - m. in. poważne uszkodzenie wału napędowego i częste awarie silnika.
|
- rok prod.: 1986
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 056S
- I NG: KAPENA Słupsk ('90)
- schemat malowania po I NG: klasyczny - biało czerwony
- rok wycofania: 1995
|
- rok prod.: 1986
- zajezdnia: Legnica / nast. OTE Lubin
- nr rej. LGA 057S, LCE 0321
- I NG: LZNS Lublin ('92)
- schemat malowania po I NG: klasyczny: kremowo - jasnoczerwony
- rok wycofania: XII 1995.
Sprzedany co Chebzia na Górnym Śląsku.
Uwaga:
- ok. 1988 roku autobus został przekazany z Legnicy do OTE Lubin. Przedtem obsługiwał przeważnie linię "40" (Legnica - Lubin). Przekazanie autobusu mogło więc mieć związek z miejscem zamieszkania przydzielonego do autobusu kierowcy lubi potrzebą wzmocnienia taboru OTE Lubin.
|
- rok prod.: 1986
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 058S
- I NG: LZNS Lublin ('92)
- schemat malowania po I NG: klasyczny: kremowo - jasnoczerwony
- rok wycofania: XII 1995
|
- rok prod.: 1986
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 941S
- I NG: LZNS Lublin ('93)
- schemat malowania po I NG: klasyczny: kremowo - czerwony
- rok wycofania: XII 1995
Najgorzej wykonany remont legnickiego M11 w LZNS.
|
- rok prod.: 1986
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 942S
- I NG: PUTKM JAMNA-BUS ('91/92)
- schemat malowania po I NG: strefa okien - kremowy; wszystko poniżej - ciemnoczerwony
- rok wycofania: XII 1995
Pierwszy Jelcz M11 z WPK Legnica wyremontowany w PUTKM JAMNA-BUS w Mikołowie. Stąd otrzymał malowanie charakterystyczne dla M11 remontowanych wówczas dla aglomeracji śląskiej. Boczne listwy pozostawiono na swoim miejscu.
|
- rok prod.: 1986
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 943S
- rok wycofania: ???
Losy autobusu nie są na razie znane. Nie można go było spotkać już w 1987 roku na ulicach. Jedną z hipotez jest wypadek skutkujący kasację.
|
- rok prod.: 1986
- zajezdnia: Legnica / nast. OTE Lubin / nast. MPK Legnica
- nr rej. LGA 944S, LCE 322F, LCC 4693
- I NG: LZNS Lublin ('92)
- schemat malowania po I NG: klasyczny: kremowo - jasnoczerwony
- NB: MPK Legnica ('96)
- schemat malowania po NB: legnicki (biało - niebieski; foto na TWB)
- rok wycofania: 2003
Uwaga:
- w 1992 roku, po odbiorze autobusu z I NG w Lublinie, został on przekazany do OTE Lubin,
- powrócił do Legnicy wraz z likwidacją WPK Legnica i został wcielony do floty MPK sp. z o. o. w Legnicy. Początkowo kursował w dotychczasowym malowaniu, po czym doczekał się nowego schematu malowania i wzmocnienia karoserii w warsztatach MPK.
|
- rok prod.: 1986
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 945S
- I NG: KAPENA Słupsk (93)
- schemat malowania po I NG: klasyczny: kremowo - ciemnoczerwony
- rok wycofania: 1997.
|
- rok prod.: 1987
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 689G
- I NG: KZNS Solec Kujawski ('93)
- schemat malowania po I NG: klasyczny: kremowo - jasnoczerwony
- rok wycofania: 1999
Autobus przejęty przez MPK Legnica sp. z o. o.
|
- rok prod.: 1987
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 688G
- nie przeprowadzono naprawy głównej
- rok wycofania: 1994.
Sprzedany do Chebzia na Górnym Śląsku.
|
- rok prod.: 1987
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 687G,
- I NG: KZNS Solec Kujawski ('94)
- schemat malowania po I NG: cały autobus pomalowany na żółto pod zaplanowaną ekspozycję reklamy piwa Piast (foto zajezdni z lotu ptaka na TWB, a tam jedyny M11 w żółtym kolorze)
- rok wycofania: XII 1995r.
|
- rok prod.: 1987
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 686G,
- I NG: PUTKM JAMNA-BUS Mikołów ('92/93)
- schemat malowania po I NG: strefa okien - kremowy; 2/3 pod oknami - czerwony; dolny pas - kremowy; listwa pozioma wzdłuż autobusu umieszczona na wysokości, jak w Ikarusach.
- rok wycofania: 1999r.
Autobus przejęty przez MPK Legnica sp. z o. o.
|
- rok prod.: 1987
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 685G, LCB 9821
- I NG: PUTKM JAMNA-BUS Mikołów ('92)
- schemat malowania po I NG: strefa okien - kremowy; 2/3 pod oknami - czerwony; dolny pas - kremowy; listwa pozioma wzdłuż autobusu umieszczona na wysokości, jak w Ikarusach (foto na TWB)
- rok wycofania: 1997r.
Uwagi:
- w 1988 roku, w związku z rozpoczęciem kasacji Jelczy PR 110IL, dokonano zabudowania środkowych drzwi autobusu oknem i wstawiono turystyczne fotele z jednego ze skasowanych Jelczy PR 110IL. Autobus skierowano do obsługi linii pospiesznej "A" (Legnica - Głogów),
- w 1992 roku wykonano naprawę główną autobusu w PUTKM JAMNA-BUS w Mikołowie; pozostawiono konfigurację drzwi oraz fotele turystyczne, jednak autobus rzadziej pojawiał się na linii "A" - wyparło go czterech, młodszych konkurentów - Jelczy L11; obsługiwał podmiejskie linie WPK - często linię "9" (Legnica - Kłębanowice - Legnickie Pole), "10" (Legnica - Prochowice), "25" (Legnica - Krotoszyce), a także miejską "13" (Piątnica - ul. Wielogórska). Autobus przestał pojawiać się na ulicach Lubina, Polkowic i Głogowa.
Autobus przejęty przez MPK Legnica sp. z o. o.
|
Jelcz M11
VIN:
Wyprodukowany: 1987
Zezłomowany: 1998
Właściciele:
(1987-1995) WPK Legnica
(1995-1998) MPK Sp. z o.o. Legnica
Numery rejestracyjne:
(1987-1998) LGA 565G
Numery taborowe:
(1987-1995) 2030 / WPK Legnica
(1995-1998) 2030 / MPK Sp. z o.o. Legnica
Inne informacje:
Długość życia i eksploatacji autobusu w KM: 11 lat.
Zajezdnia: Legnica.
Schemat malowania fabryczny: kremowo-czerwono-kremowy.
NG: KZNS Solec Kujawski (1993).
- schemat malowania po I NG: klasyczny: kremowo - jasnoczerwony.
- rok wycofania: 1998.
Autobus przejęty przez MPK Sp. z o.o. Legnica.
|
- rok prod.: 1987
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 560G
- I NG: LZNS Lublin ('92)
- schemat malowania po I NG: klasyczny: kremowo - jasnoczerwony
- rok wycofania: 1997
Autobus przejęty przez MPK Legnica sp. z o. o.
|
- rok prod.: 1987
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 561G
- I NG: KZNS Solec Kujawski ('94),
- malowanie po I NG klasyczne: kremowo - czerwony,
- rok wycofania: 1998.
|
- rok prod.: 1987
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 562G
- I NG: KZNS Solec Kujawski ('93)
- schemat malowania po I NG: klasyczny: kremowo - jasnoczerwony
- rok wycofania: 1998
Autobus przejęty przez MPK Legnica sp. z o. o.
|
- rok prod.: 1987
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 563G
- I NG: JZS Jelcz ('93)
- schemat malowania po I NG: klasyczny: kremowo - czerwony
- rok wycofania: 2001
Autobus, tuż przed skierowaniem do I NG (odbudowy), pełnił rolę Pogotowia Technicznego w trakcie NG ex #1021. Po powrocie z NG ex #1021 został skierowany do odbudowy w Jelczańskich Zakładach Samochodowych. Był to jedyny Jelcz M11 z WPK Legnica, którego skierowano na NG do JZS. Foto po NG na TWB.
|
- rok prod.: 1987
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 564G
- I NG: KZNS Solec Kujawski ('93)
- schemat malowania po I NG: klasyczny: kremowo - jasnoczerwony
- rok wycofania: 1999
Autobus przejęty przez MPK Legnica sp. z o. o
|
- rok prod.: 1987
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. LGJ 965B
- I NG: KZNS Solec Kujawski ('94)
- schemat malowania po I NG: klasyczny: kremowo - czerwony
- przejęty przez KM sp. z o. o. w Głogowie
|
|
- rok prod.: 1987
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. LGJ 966B
- I NG: LZNS Lublin ('92)
- schemat malowania po I NG: klasyczny: kremowo - czerwony
- przejęty przez KM sp. z o. o. w Głogowie
|
- rok prod.: 1987
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. LGJ 964B
- I NG: KZNS Solec Kujawski ('94)
- schemat malowania po I NG: klasyczny: kremowo - czerwony
- przejęty przez KM sp. z o. o. w Głogowie
|
- rok prod.: 1988
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 521D
- I NG: KZNS Solec Kujawski ('93)
- schemat malowania po I NG: klasyczny: kremowo - jasnoczerwony
- rok wycofania: 2000
Autobus przejęty przez MPK Legnica sp. z o. o.
|
Jelcz M11
VIN:
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: ?
Właściciele:
(1988-1995) WPK Legnica
(1995-1997) MPK Sp. z o.o. Legnica
Numery rejestracyjne:
(1988-1997) LGA 522D
Numery taborowe:
(1988-1995) 2040 / WPK Legnica
(1995-1997) 2040 / MPK Sp. z o.o. Legnica
Inne informacje:
Długość eksploatacji autobusu w KM: 9 lat.
- schemat malowania fabryczny: klasyczny: kremowo - ciemnoczerwony w charakterystycznych odcieniach dla roku produkcji 1987.
- I NG:KAPENA Słupsk (93)
- schemat malowania po I NG: klasyczny: kremowo - ciemnoczerwony
- rok wycofania: 1997.
|
Jelcz M11
VIN:
Wyprodukowany: 1988
Zezłomowany: 2000?
Właściciele:
(1988-1990) WPK Legnica
(1990-1995) WPK Legnica O/Lubin
(1995-1995) WPK Legnica
(1995-2000) MPK Sp. z o.o. Legnica
Numery rejestracyjne:
(1988-1991) LGA 523D
(1991-1995) LCE 6017
(1995-2000) LIA 8413
Numery taborowe:
(1988-1990) 2041 / WPK Legnica
(1990-1995) 2041 / WPK Legnica O/Lubin
(1995-1995) 2041 / WPK Legnica
(1995-2000) 2041 / MPK Sp. z o.o. Legnica
Inne informacje:
Długość eksploatacji autobusu w KM: 12 lat.
- NG: PUTKM JAMNA-BUS Mikołów ('92)
- schemat malowania po NG:
strefa okien - kremowy; 2/3 pod oknami - czerwony; dolny pas - kremowy; listwa pozioma wzdłuż autobusu umieszczona na wysokości, jak w Ikarusach.
Uwagi:
- w latach służby w WPK kursował krótko na liniach miejskich, a następnie głównie na dodatkach linii "40" (Legnica - Lubin).
Zmiana zajezdni w 1990 roku mogła mieć związek z miejscem zamieszkania kierowcy przypisanego do tego autobusu.
W 1999 roku odnotowano: szyba od kierowcy nie oryginalna, druga szyba od lewej otwierana.
Skasowany lub sprzedany w 2000 roku po zakupie Solarisów o numerach 223-226.
Ostatni raz widziany w październiku 2000 roku.
|
- rok prod.: 1988
- zajezdnia: OTE Lubin / nast. MPK Legnica sp z o. o.
- nr rej. LGE 457D, brak danych
- I NG: KZNS Solec Kujawski ('93)
- schemat malowania po I NG: klasyczny: kremowo - jasnoczerwony
- rok wycofania: 1996
Autobus przejęty przez MPK Legnica sp. z o. o. po likwidacji WPK Legnica
|
- rok prod.: 1988
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. LGE 458D
- I NG: KZNS Solec Kujawski ('93)
- schemat malowania po I NG: klasyczny: kremowo - jasnoczerwony
- rok wycofania: XII 1995
|
- rok prod.: 1988
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. LGE 459D
- nie przeprowadzono naprawy głównej
- rok wycofania: XII 1995
|
- rok prod.: 1988
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LCA 032B
Uwagi:
- w 1988 roku, w związku z rozpoczęciem kasacji Jelczy PR 110IL, dokonano zabudowania środkowych drzwi autobusu oknem i wstawiono turystyczne fotele z jednego ze skasowanych Jelczy PR 110IL. Autobus ostatecznie nie otrzymał numerów taborowych i został przeznaczony na cele socjalne WPK Legnica,
- w 1992 roku został reaktywowany do pracy w ruchu liniowym pod numerem tab. #2073.
W latach służby w WPK Legnica nie wykonano żadnej NG tego autobusu. Po wycofaniu i wyremontowaniu w warsztatach MPK Legnica dostał nowe życie na Białorusi.
|
- rok prod.: 1988
- zajezdnia: Legnica / nast. OTE Lubin / nast. MPK Legnica sp. z o. o.
- nr rej. LCA 034B, LCF 0682
- I NG: KUMEX Niechlów ('93)
- schemat malowania po I NG: klasyczny: kremowo - czerwony
- rok wycofania: 1999r.
Uwaga:
- w 1990 roku przekazany do OTE Lubin; zanim został przekazany do OTE Lubin, kursował głównie na linii "40" (Legnica - Lubin),
- powrócił do Legnicy wraz z likwidacją WPK Legnica i został wcielony do floty MPK sp. z o. o. w Legnicy.
|
- rok prod.: 1989
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. LGJ 124D, LGI 9155, DGL T567
- I NG: LZNS Lublin ('93)
- schemat malowania po I NG: klasyczny: kremowo - czerwony
- przejęty przez KM sp. z o. o. w Głogowie
Uwaga: informacje o wykonanych NG obejmują tylko okres służby autobusu w WPK Legnica OTE Głogów.
Więcej informacji: Województwo Dolnośląskie / Głogów / Komunikacja Miejska / Jelcze M11
|
Jelcz M11
VIN: 260888906D0799
Wyprodukowany: 1989
Zezłomowany:
Właściciele:
(1989-1995) WPK Legnica OTE-Głogów
(1995-) KM Sp. z o.o. Głogów
Tablice rejestracyjne:
(1989-2005) LGJ 125D
(2005-) DGL 85EW
Numery taborowe:
(1989-1995) 2054 / WPK Legnica OTE-Głogów
(1995-) 254 / KM Sp. z o.o. Głogów
Inne informacje:
Autobus fabrycznie pomalowany w barwy kremowo-czerwone.
Silnik autobusu: Rába D2156HM6U, pojemność: 10350 cm3, moc: 141 kW/189 HP.
Podwozie autobusu: Csepel ASH-75-2(5) 30/100.
Autobus wyremontowany w roku 2003 w Kapena Słupsk.
zdjęcia tego autobusu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=98
i tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=15&nr=27339&ticket=1162
- rok prod.: 1989
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. LGJ 125D, DGL 85EW
- I NG (WPK): nie wykonano
- przejęty przez KM Sp. z o. o. w Głogowie
|
- rok prod.: 1989
- zajezdnia: OTE Lubin / nast. MPK Legnica sp z o. o.
- nr rej. LGE 456D, LCC 4673
- I NG: w latach służby w WPK Legnica - nie wykonano
- rok wycofania: 1998
Autobus przejęty przez MPK Legnica sp. z o. o. po likwidacji WPK Legnica.
Autobus został sprzedany przewoźnikowi AMPEX w Bytomiu, gdzie wykonano NG i autobus pozostawał w eksploatacji do 2010r.
|
- rok prod.: 1989
- zajezdnia: Legnica / nast. MPK Legnica sp z o. o.
- nr rej. LCA 942B
- I NG: w latach służby w WPK Legnica - nie wykonano
- rok wycofania: 1996/1997
Autobus przejęty przez MPK Legnica sp. z o. o. po likwidacji WPK Legnica.
|
- rok prod.: 1989
- zajezdnia: Legnica / nast. MPK Legnica sp z o. o.
- nr rej. LCA 943B
- I NG: w latach służby w WPK Legnica - nie wykonano
- rok wycofania: 1997
Autobus przejęty przez MPK Legnica sp. z o. o. po likwidacji WPK Legnica.
|
- rok prod.: 1989
- zajezdnia: Legnica / nast. MPK Legnica sp z o. o.
- nr rej. LCA 941B
- I NG: w latach służby w WPK Legnica - nie wykonano
- rok wycofania: 2005
Autobus przejęty przez MPK Legnica sp. z o. o. po likwidacji WPK Legnica.
|
- rok prod.: 1989
- zajezdnia: Legnica / nast. MPK Legnica sp z o. o.
- nr rej. LCA 551B
- I NG: w latach służby w WPK Legnica - nie wykonano
- rok wycofania: 2002
Autobus przejęty przez MPK Legnica sp. z o. o. po likwidacji WPK Legnica.
|
- rok prod.: 1989
- zajezdnia: Legnica / nast. MPK Legnica sp z o. o.
- nr rej. LCA 412B
- I NG: w latach służby w WPK Legnica - nie wykonano
- rok wycofania: 2004
Autobus przejęty przez MPK Legnica sp. z o. o. po likwidacji WPK Legnica.
|
- rok prod.: 1989
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. LGJ 493D, DGL F881
- I NG (WPK): nie wykonano
- przejęty przez KM sp. z o. o. w Głogowie
Więcej informacji: Województwo Dolnośląskie / Głogów / Komunikacja Miejska / Jelcze M11
|
- rok prod.: 1989
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. brak danych
- I NG: w okresie służby w WPK Legnica OTE Lubin - nie wykonano
- rok wycofania: XII 1995
|
- rok prod.: 1990
- zajezdnia: Legnica / nast. MPK Legnica sp z o. o.
- nr rej. LCA 448B
- I NG: w latach służby w WPK Legnica - nie wykonano
- rok wycofania: 2004
Autobus przejęty przez MPK Legnica sp. z o. o. po likwidacji WPK Legnica.
|
- rok prod.: 1990
- zajezdnia: Legnica / nast. MPK Legnica sp z o. o.
- nr rej. LCA 449B
- I NG: w latach służby w WPK Legnica - nie wykonano
- rok wycofania: 2006
Autobus przejęty przez MPK Legnica sp. z o. o. po likwidacji WPK Legnica.
|
- rok prod.: 1990
- zajezdnia: Legnica / nast. MPK Legnica sp z o. o.
- nr rej. LCA 450B
- I NG: w latach służby w WPK Legnica - nie wykonano
- rok wycofania: 2004
Autobus przejęty przez MPK Legnica sp. z o. o. po likwidacji WPK Legnica.
|
- rok prod.: 1990
- zajezdnia: Legnica / nast. MPK Legnica sp z o. o.
- nr rej. LCA 421B
- I NG: w latach służby w WPK Legnica - nie wykonano
- rok wycofania: 2002
Autobus przejęty przez MPK Legnica sp. z o. o. po likwidacji WPK Legnica.
|
QUASI #2045
- rok prod.: 1988
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LCA 032B
Uwagi:
- w 1988 roku, w związku z rozpoczęciem kasacji Jelczy PR 110IL, dokonano zabudowania środkowych drzwi autobusu oknem i wstawiono turystyczne fotele z jednego ze skasowanych Jelczy PR 110IL. Autobus ostatecznie nie otrzymał numerów taborowych i został przeznaczony na cele socjalne WPK Legnica;
- w 1992 roku został reaktywowany do pracy w ruchu liniowym pod numerem tab. #2073. Ze względu na wysoki stopień wyeksploatowania, sporadycznie obsługiwał linię pospieszną "A" (Legnica - Głogów) i linię "45" (Legnica - Polkowice). Autobus przeważnie można było spotkać na liniach podmiejskich: "4" (Ulesie - Szczytnicka), "6" (Legnica - Miłkowice), "9" (Legnica - Kłębanowice / Legnickie Pole), "10" (Legnica - Prochowice), "17" (Legnica - Legnickie Pole; tylko w dni wolne od pracy); "21" (Legnica - Grzybiany / Rosochata) oraz miejskich: "2" (Chłodnia - Os. Piekary jako dodatek w dni robocze) i "13" (Piątnica - Wielogórska jako dodatek w dni robocze);
- autobus został przejęty przez MPK sp. z o. o. w Legnicy i po wykonanym remoncie został darowany polskiej parafii na Białorusi. Dalsze losy nie są znane.
|
- rok prod.: 1986
- rok przyjęcia do eksploatacji w WPK Legnica: 1992
- zajezdnia: Legnica / nast. MPK Legnica sp z o. o.
- nr rej. LGA 338F
- autobus otrzymano po odbudowie z KAPENY w Słupsku w zamian za skierowany do NG Jelcz PR 110U #628,
- pozostawiono tablice rejestracyjne z #628,
- schemat malowania po odbudowie w KAPENA Słupsk: klasyczny (biało - czerwony)
- rok wycofania: 1997
Autobus przejęty przez MPK Legnica sp. z o. o. po likwidacji WPK Legnica.
|
- rok prod.: 1986
- rok przyjęcia do eksploatacji w WPK Legnica: 1992
- zajezdnia: Legnica / nast. MPK Legnica sp z o. o.
- nr rej. brak danych
- autobus otrzymano po odbudowie z KAPENY w Słupsku w zamian za skierowany do NG Jelcz PR 110U #645,
- pozostawiono najprawdopodobniej tablice rejestracyjne z #645,
- schemat malowania po odbudowie w KAPENA Słupsk: klasyczny (biało - czerwony)
- rok wycofania: 1998
Autobus przejęty przez MPK Legnica sp. z o. o. po likwidacji WPK Legnica.
|
- rok prod.: 1986
- rok przyjęcia do eksploatacji w WPK Legnica: 1992
- zajezdnia: Legnica / nast. MPK Legnica sp z o. o.
- nr rej. LGA 451N
- autobus otrzymano po odbudowie z KAPENY w Słupsku w zamian za skierowany do NG Jelcz PR 110U #676,
- pozostawiono tablice rejestracyjne z #676,
- schemat malowania po odbudowie w KAPENA Słupsk: klasyczny (biało - czerwony)
- rok wycofania: 1996
Autobus przejęty przez MPK Legnica sp. z o. o. po likwidacji WPK Legnica.
|
- rok prod.: 1986
- rok przyjęcia do eksploatacji w WPK Legnica: 1992
- zajezdnia: Legnica / nast. MPK Legnica sp z o. o.
- nr rej. LGA 453N
- autobus otrzymano po odbudowie z KAPENY w Słupsku w zamian za skierowany do NG Jelcz PR 110U #678,
- pozostawiono tablice rejestracyjne z #678,
- schemat malowania po odbudowie w KAPENA Słupsk: klasyczny (biało - czerwony)
- rok wycofania: 1996
Autobus przejęty przez MPK Legnica sp. z o. o. po likwidacji WPK Legnica.
|
- rok prod.: 1986
- rok przyjęcia do eksploatacji w WPK Legnica: 1993
- zajezdnia: Legnica / nast. MPK Legnica sp z o. o.
- nr rej. LGA 537N
- autobus otrzymano po odbudowie z KAPENY w Słupsku w zamian za skierowany do NG Jelcz PR 110M #685,
- pozostawiono tablice rejestracyjne z #685,
- schemat malowania po odbudowie w KAPENA Słupsk: klasyczny (biało - czerwony)
- rok wycofania: 1997r.
Autobus przejęty przez MPK Legnica sp. z o. o. po likwidacji WPK Legnica.
|
Jelcz M11
VIN:
Wyprodukowany: 1986
Zezłomowany: 1997
Właściciele:
(1993-1995) WPK Legnica
(1995-1997) MPK Sp. z o.o. Legnica
Tablice rejestracyjne:
(1993-1997) LGA 684N
Numery taborowe:
(1993-1995) 687/M / WPK Legnica
(1995-1997) 687/M / MPK Sp. z o.o. Legnica
Inne informacje:
Długość życia autobusu: ok. 11 lat.
Długość eksploatacji w KM Legnica: ok. 4 lata.
- rok prod.: 1986.
- rok przyjęcia do eksploatacji w WPK Legnica: 1993 (lub 1992).
- zajezdnia: Legnica / nast. MPK Legnica Sp z o.o.
- nr rej. LGA 684N.
- autobus otrzymano po odbudowie z KAPENY w Słupsku w zamian za skierowany do NG Jelcz PR110M #687,
- pozostawiono tablice rejestracyjne z #687,
- schemat malowania po odbudowie w KAPENA Słupsk: klasyczny (biało - czerwony)
- rok wycofania (kasacja lub sprzedaż): 1997 (lub 1998).
- W ruchu liniowym wystawiony jeszcze 31.12 1996 roku.
Autobus przejęty przez MPK Legnica Sp. z o.o. po likwidacji WPK Legnica.
Zdjęcie autobusu można zobaczyć tu:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=14&nr=510140&ticket=0&send_data=Jelcz_M11_687_M
|
- rok prod.: 1986
- rok przyjęcia do eksploatacji w WPK Legnica: 1992
- zajezdnia: Legnica / nast. MPK Legnica sp z o. o.
- nr rej. LCA 330B
- autobus otrzymano po odbudowie z KAPENY w Słupsku w zamian za skierowany do NG Jelcz PR 110M #689,
- pozostawiono tablice rejestracyjne z #689,
- schemat malowania po odbudowie w KAPENA Słupsk: klasyczny (biało - czerwony)
- rok wycofania: 1998r.
Autobus przejęty przez MPK Legnica sp. z o. o. po likwidacji WPK Legnica.
|
- rok prod.: 1987
- rok przyjęcia do eksploatacji w WPK Legnica: 1994
- zajezdnia: Legnica / nast. MPK Legnica sp z o. o.
- nr rej. LGA 238G
- autobus otrzymano po odbudowie z KZNS w Solcu Kujawskim w zamian za skierowany do NG Jelcz PR 110M #748,
- pozostawiono tablice rejestracyjne z #748,
- schemat malowania po odbudowie w KZNS Solec Kujawski: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok wycofania: 1999r.
Autobus przejęty przez MPK Legnica sp. z o. o. po likwidacji WPK Legnica.
|
- rok prod.: 1986
- rok przyjęcia do eksploatacji w WPK Legnica: 1992
- zajezdnia: Legnica / nast. MPK Legnica sp z o. o.
- nr rej. LCA 8685
- autobus otrzymano po odbudowie z KAPENY w Słupsku w zamian za skierowany do NG Jelcz PR 110M #750,
- pozostawiono tablice rejestracyjne z #750,
- schemat malowania po odbudowie w KAPENA Słupsk: klasyczny (biało - czerwony)
- rok wycofania: 1996/97r.
Autobus przejęty przez MPK Legnica sp. z o. o. po likwidacji WPK Legnica.
|
|
|
|
Znaleziono zdjęć: 2 na 1 stronie(ach). Wyświetlone zdjęcia: 1 do 2.
|