Losowe zdjęcie |
|
Setra S215 UL #90208 nowe
Komentarzy: 0 PR
|
|
|
|
|
Jelcz PR110M |
|
Fabrycznie nowe autobusy Jelcz PR 110M, dostarczone w latach 1983 - 1991.
Wszystkie dostarczone dla WPK Legnica (wraz z OTE w Lubinie i w Głogowie) Jelcze PR 110M objęte były przedziałem numeracji taboru od #681 do #690 i od #695 do #751.
Opisy poszczególnych autobusów zawierają takie dane, jak: rok produkcji, numery rejestracyjne, miejsca i daty poszczególnych napraw głównych oraz schematy malowania autobusów po tych naprawach. Dodatkowo można znaleźć informację o przekazaniach taboru pomiędzy poszczególnymi zajezdniami oraz inne ciekawostki.
Umieszczone tu informacje zostały zebrane i usystematyzowane w oparciu o zachowane, lecz nie zawsze kompletne, prywatne źródła należące do wielu sympatyków WPK Legnica. (Hits: 1992)
Podkategorie |
- rok prod.: 1983
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. LGJ 049D
- I NG: JZS Jelcz ('88)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (biało - czerwony)
- rok wycofania: brak danych.
|
- rok prod.: 1983
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. brak danych
- I NG: JZS Jelcz ('88)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (biało - czerwony)
- rok wycofania: brak danych.
|
- rok prod.: 1983
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. brak danych
- I NG: KAPENA Słupsk ('87)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: buraczkowy; dolny pas: kremowy)
- rok wycofania: brak danych.
|
Jelcz PR110M
VIN:
Wyprodukowany: 1983
Zezłomowany:
Właściciele:
(1983-1995) WPK Legnica
(1995-1998) MPK Sp. z o.o. Legnica
Tablice rejestracyjne:
(1983-1998) LGA 538N
Numery taborowe:
(1983-1995) 684 / WPK Legnica
(1995-1998) 684 / MPK Sp. z o.o. Legnica
Inne informacje:
Długość eksploatacji w KM: 15 lat.
- I NG: KAPENA Słupsk (1987)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: biały; poniżej okien: buraczkowy; dolny pas: biały).
- II NG: JZS Jelcz (1991)
- schemat malowania po II NG: klasyczny (biało - czerwony).
- rok wycofania: 1998.
Autobus po wycofaniu z ruchu i sprzedaży przez MPK, znajduje się w skupie złomu przy ul. Poznańskiej w Legnicy.
|
- rok prod.: 1983
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 537N
- I NG: JZS Jelcz ('89)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- II NG: KAPENA Słupsk ('92)*
- rok wycofania: 1997r.
* W 1992 r. autobus skierowany do II NG w KAPENIE w Słupsku, gdzie został wymieniony na Jelcza M 11 po odbudowie #685/M. Więcej - Jelcze M 11, 685/M
|
Jelcz PR110M
VIN:
Wyprodukowany: 1983
Zezłomowany: 1996?
Właściciele:
(1983-1995) WPK Legnica
(1995-1996) MPK Sp. z o.o. Legnica
Tablice rejestracyjne:
(1983-1996) LGA 685N
Numery taborowe:
(1983-1995) 686 / WPK Legnica
(1995-1996) 686 / MPK Sp. z o.o. Legnica
Inne informacje:
Długość eksploatacji w KM: 13 lat.
Dostawa autobusów o numerach (686-690).
Autobus miejski, wyposażony w 6 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z6-S60.
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: kremowy/czerwony/kremowy.
- I NG: JZS Jelcz ('90)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
Autobus wycofany z eksploatacji w 1996 roku.
Prawdopodobnie sprzedany na kasację lub skasowany w MPK.
|
- rok prod.: 1983
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 684N
- I NG: KAPENA Słupsk ('89)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - karmelowy)
- II NG: KAPENA Słupsk ('92)*
- rok wycofania: 1996r.
* W 1992 r. autobus skierowany do II NG w KAPENIE w Słupsku, gdzie został wymieniony na Jelcza M 11 po odbudowie #687/M. Więcej - Jelcze M 11, 687/M
|
- rok prod.: 1983
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 682N, LCA 330B
- I NG: KAPENA Słupsk ('89)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - karmelowy)
- II NG: KAPENA Słupsk ('92)*
- rok wycofania: 1996r.
* W 1992 r. autobus skierowany do II NG w KAPENIE w Słupsku, gdzie został wymieniony na Jelcza M 11 po odbudowie #689/M. Więcej - Jelcze M 11, 689/M
|
- rok prod.: 1983
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 687N
- I NG: JZS Jelcz ('89)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (biało - czerwony)
- II NG: LZNS Lublin ('92)
- schemat malowania po II NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok wycofania: 1997r.
Sprzedany do Tarnowa.
|
- rok prod.: 1984
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. LGJ 050D
- I NG: JZS Jelcz ('91)
- schemat malowania po II NG: klasyczny (biało - czerwony)
- rok wycofania: brak danych.
|
- rok prod.: 1984
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. LGJ 455B
- I NG: KAPENA Słupsk ('87)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: biały; poniżej okien: buraczkowy; dolny pas: biały)
- II NG: JZS Jelcz ('91)
- schemat malowania po II NG: klasyczny (biało - czerwony)
- rok wycofania: brak danych
|
- rok prod.: 1984
- zajezdnia: OTE Lubin / nast. MPK Legnica sp. z o. o.
- nr rej. LGE 903C, ?????
- I NG: JZS Jelcz ('89)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- II NG: KUMEX Niechlów ('92/93)
- schemat malowania po II NG: klasyczny (kremowo - czerwony); atrapa silnika lakierowana na czerwono do wysokości tylnego okna.
- rok wycofania: 1998r.
Uwagi:
- w latach 80-tych do poł. lat 90-tych autobus, w dni robocze, obsługiwał przeważnie jedną z dodatkowych brygad OTE Lubin na linii "40" (Lubin - Legnica),
- po likwidacji WPK Legnica autobus został przejęty przez MPK sp. z o. o. w Legnicy.
|
- rok prod.: 1984
- zajezdnia: OTE Lubin / MPK sp. z o. o. Legnica
- nr rej. LGE 901C, brak danych
- I NG: JZS Jelcz ('89)
- schemat malowania po I NG: klasyczny - kremowo-czerwony
- II NG: KAPENA Słupsk ('92)*
- rok wycofania: 1997/98r.
Uwagi:
- w 1992 r. autobus skierowany do II NG w KAPENIE w Słupsku, gdzie został wymieniony na Jelcza M 11 po odbudowie #698/M. Więcej - Jelcze M 11, 698/M,
- z chwilą likwidacji WPK Legnica autobus #698/M został przejęty przez nowo powstałe MPK sp. z o. o. w Legnicy.
|
- rok prod.: 1984
- zajezdnia: OTE Lubin / nast. MPK Legnica sp. z o. o.
- nr rej. LGE 902C, brak danych
- I NG: JZS Jelcz ('89)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- II NG: KUMEX Niechlów ('92/93)
- schemat malowania po II NG: klasyczny (kremowo - czerwony); atrapa silnika lakierowana na czerwono do wysokości tylnego okna.
- rok wycofania: 1997r.
Uwagi:
- po likwidacji WPK Legnica autobus został przejęty na krótko przez MPK sp. z o. o. w Legnicy.
|
- rok prod.: 1984
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. LGE 554C
- I NG: JZS Jelcz ('90)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (biało - czerwony)
- rok wycofania: XII 1995r.
Sprzedany na szrot do KZNS w Solcu Kujawskim.
|
- rok prod.: 1984
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. LGE 557C
- I NG: JZS Jelcz ('90)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (biało - czerwony)
- rok wycofania: XII 1995r.
|
- rok prod.: 1984
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. LGE 555C
- I NG: nie przeprowadzano
- rok wycofania: XII 1995r.
|
- rok prod.: 1984
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. LGE 558C
- I NG: JZS Jelcz ('89)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok wycofania: XII 1995r.
|
- rok prod.: 1984
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 796D
- I NG: JZS Jelcz ('88)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - karmelowy)
- rok kasacji: 1995r.
|
- rok prod.: 1984
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 797D
- I NG: JZS Jelcz ('89)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok wycofania: 1995r.
|
- rok prod.: 1984
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. LGE 802C
- I NG: JZS Jelcz ('89)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok wycofania: XII 1995r.
|
- rok prod.: 1984
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 972G
- I NG: KAPENA Słupsk ('88)
- schemat malowania po I NG: strefa okien: jasna cytryna; poniżej okien: pomarańczowy; dolny pas: jasna cytryna,
- II NG: KZNS Solec Kujawski ('94)
- schemat malowania po II NG: klasyczny (kremowo - jasnoczerwony).
- rok wycofania: 1998r.
|
- rok prod.: 1984
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 394G
- I NG: KAPENA Słupsk ('87)
- schemat malowania po I NG: strefa okien: biały; poniżej okien: czerwony; dolny pas: biały
- rok wycofania: 1993r.
|
- rok prod.: 1984
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 395G
- I NG: JZS Jelcz ('90)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok wycofania: 1995r.
Autobus sprzedano Klubowi Piłki Ręcznej "Miedź". Pojazd przeszedł drobny lifting. Wymontowano środkowej drzwi oraz wstawiono okno i fotele turystyczne.
|
- rok prod.: 1984
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. LGE 801C
- I NG: JZS Jelcz ('90)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (biało - czerwony)
- rok wycofania: XII 1995r.
|
- rok prod.: 1984
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. LGE 803C
- I NG: LZNS Lublin ('92)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - czerwony),
- rok wycofania: XII 1995r.
|
- rok prod.: 1984
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. LGE 556C
- I NG: JZS Jelcz ('90)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok wycofania: XII 1995r.
|
- rok prod.: 1984
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. LGE 519C
- I NG: JZS Jelcz ('90)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (biało - czerwony)
- rok wycofania: XII 1995r.
|
- rok prod.: 1984
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. LGJ 141D
- I NG: LZNS Lublin ('92)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok wycofania/kasacji: brak danych.
|
- rok prod.: 1984
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. LGJ 142D
- I NG: JZS Jelcz ('91)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok wycofania/kasacji: brak danych.
|
Jelcz PR110M
VIN:
Wyprodukowany: 1985
Zezłomowany: 1997
Właściciele:
(1985-1995) WPK Legnica
(1995-1997) MPK Sp. z o.o. Legnica
Tablice rejestracyjne:
(1985-1997) LGA 121G
Numery taborowe:
(1985-1995) 716 / WPK Legnica
(1995-1997) 716 / MPK Sp. z o.o. Legnica
Inne informacje:
Długość życia autobusu: 12 lat.
Długość eksploatacji w WPK: 10 lat.
Długość eksploatacji w MPK: 2 lata.
- zajezdnia Legnica.
- I NG: JZS Jelcz (1989)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (biało - czerwony),
- II NG: LZNS Lublin (1992)
- schemat malowania po II NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok wycofania/kasacji: 1997.
|
- rok prod.: 1985
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 122G
- I NG: KAPENA Słupsk ('88)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: biały; poniżej okien: buraczkowy; dolny pas: biały)
- II NG: JZS Jelcz (91)
- schemat malowania po II NG: klasyczny (biało - czerwony)
- rok wycofania: 1997r.
|
|
- rok prod.: 1985
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 123G
- I NG: JZS Jelcz ('90)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok wycofania: 1996r.
Sprzedany prawdopodobnie do Tarnowa.
|
- rok prod.: 1985
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 124G
- I NG: KAPENA Słupsk ('89)
- schemat malowania po I NG: klasyczne (kremowo - karmelowy)
- rok wycofania: 1995r.
|
- rok prod.: 1985
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 125G, LCB 8886
- I NG: KAPENA Słupsk ('88)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: biały; poniżej okien: czerwony; dolny pas: biały)
- II NG: LZNS Lublin ('92)
- schemat malowania po II NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok wycofania: 1998r.
|
- rok prod.: 1985
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 022G
- I NG: JZS Jelcz ('91)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok wycofania: 1998r.
|
- rok prod.: 1985
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 024G
- I NG: KAPENA Słupsk ('88)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: czerwony; dolny pas: kremowy)
- II NG: LZNS Lublin ('92)
- schemat malowania po II NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok wycofania: 1997r.
|
- rok prod.: 1985
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 025G
- I NG: KAPENA Słupsk ('89)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: pomarańcza brazylijska; dolny pas: kremowy)
- II NG: LZNS Lublin ('92)
- schemat malowania po II NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok wycofania: 1998r.
Skasowany na terenie zajezdni MPK Legnica sp. z o. o.
|
- rok prod.: 1985
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. LGJ 149D
- I NG: JZS Jelcz ('89)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo- czerwony)
- rok wycofania: brak danych
|
- rok prod.: 1985
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. LGJ 148D
- I NG: JZS Jelcz ('90)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (biało - czerwony)
- rok wycofania: 1995*
- rok kasacji: 2000
Uwaga:
*po likwidacji WPK Legnica autobus został przejęty przez KM Głogów sp. z o. o. z nowym numerem tab. #127.
|
- rok prod.: 1985
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. LGE 731C
- I NG: JZS Jelcz ('91)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (biało - czerwony)
- rok wycofania: XII 1995r.
|
- rok prod.: 1985
- zajezdnia: OTE Lubin, nast. MPK Legnica sp. z o. o.
- nr rej. LGE 732C
- I NG: LZNS Lublin ('91/92)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok wycofania: (XII 1995*) 1997r.
Uwagi:
- autobus przeważnie obsługiwał dodatkowe brygady w dni robocze na linii "40" (Lubin - Legnica,
- po likwidacji WPK Legnica został sprzedany do Tarnowa.
|
- rok prod.: 1985
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. LGE 733C
- I NG: JZS Jelcz ('90)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok wycofania: XII 1995r.
|
- rok prod.: 1985
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. LGE 730C
- I NG: LZNS Lublin ('92)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok wycofania: XII 1995r.
|
- rok prod.: 1985
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. LGE 728C
- I NG: JZS Jelcz ('89)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok wycofania: XII 1995r.
|
- rok prod.: 1985
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. LGE 729C
- I NG: JZS Jelcz ('90)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok wycofania: XII 1995r.
|
- rok prod.: 1985
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 015G
- I NG KAPENA Słupsk ('88)
- schemat malowania po I NG: strefa okien: kremowy; poniżej okien: buraczkowy; dolny pas: kremowy
- II NG: LZNS Lublin ('92)
- schemat malowania po II NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok wycofania: 1997r.
|
- rok prod.: 1985
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 016G
- I NG: JZS Jelcz ('89)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (biało - czerwony)
- II NG KZNS Solec Kujawski ('93)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok wycofania: 1998r.
|
- rok prod.: 1985
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 017G
- I NG: JZS Jelcz ('90)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok wycofania: 1995r.
|
- rok prod.: 1985
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 018G
- I NG JZS Jelcz ('91)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (biało - czerwony)
- rok wycofania: 1998r.
|
- rok prod.: 1985
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 019G
- I NG KAPENA Słupsk ('89)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - pomarańcza brazylijska)
- rok wycofania: 1994r lub 1995r.
|
- rok prod.: 1985
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. LGJ 562B
- I NG: JZS Jelcz ('96*)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok wycofania: brak danych
* I NG zakończona po przejęciu autobusu KM sp. z o. o. w Głogowie.
|
- rok prod.: 1985
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. LGJ 180B
- I NG: JZS Jelcz ('90)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (biało - czerwony)
- II NG: KUMEX Niechlów ('96*)
- schemat malowania po II NG: klasyczny (kremowy - czerwony)
- rok wycofania: brak danych
* II NG zakończona po przyjęciu autobusu przez KM sp. z o. o. w Głogowie.
|
- rok prod.: 1985
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. LGJ 179B
- I NG: JZS Jelcz ('90)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok wycofania: brak danych
|
- rok prod.: 1985
- zajezdnia: OTE Głogów
- nr rej. LGJ 862B
- I NG: JZS Jelcz ('89)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- II NG: KZNS Solec Kujawski ('93/94)
- schemat malowania po II NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok wycofania: brak danych
|
- rok prod.: 1985
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. LGE 743C
- I NG: JZS Jelcz ('91)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok wycofania: XII 1995r.
|
- rok prod.: 1985
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. LGE 745C
- I NG: JZS Jelcz ('91)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok wycofania: XII 1995r.
|
- rok prod.: 1985
- zajezdnia: OTE Lubin
- nr rej. LGE 747C
- I NG: LZNS Lublin ('92)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok wycofania: XII 1995r.
|
Jelcz PR110M
VIN:
Wyprodukowany: 1985
Zezłomowany: 1994
Właściciele:
(1985-1994) WPK Legnica
Tablice rejestracyjne:
(1985-1994) LGA 236G
Numery taborowe:
(1985-1994) 746 / WPK Legnica
Inne informacje:
Długość życia autobusu i eksploatacji w WPK: 9 lat.
- zajezdnia: Legnica
- I NG: KAPENA Słupsk ('88)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: kremowy; poniżej okien: pomarańcza brazylijska; dolny pas: kremowy).
|
- rok prod.: 1985
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 237G
- I NG: KAPENA Słupsk ('88)
- schemat malowania po I NG: (strefa okien: biały; poniżej okien: czerwony; dolny pas: biały)
- II NG: JZS Jelcz ('91)
- schemat malowania po II NG: klasyczny (kremowo - czerwony)
- rok wycofania: 1997r.
|
- rok prod.: 1985
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 238G
- I NG: KZNS Solec Kujawski ('93*)
* Wyniku skierowania autobusu do I NG dokonano zamiany na Jelcza M 11, nr tab. #748/M. Więcej w dziale Jelcz M 11 #748/M.
|
- rok prod.: 1987
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 251G
- I NG: KAPENA Słupsk ('92)
- schemat malowania po I NG: klasyczny (biało - czerwony)
- rok wycofania: 1996r.
|
- rok prod.: 1987
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 252G, LCA 8685
- II NG: KAPENA Słupsk ('92)*
- rok wycofania: 1998r.
* W 1992 r. autobus skierowany do II NG w KAPENIE w Słupsku, gdzie został wymieniony na Jelcza M 11 po odbudowie #750/M. Więcej - Jelcz M 11 #750/M
|
- rok prod.: 1991
- zajezdnia: Legnica
- nr rej. LGA 527F
- nie przeprowadzono napraw głównych
- rok wycofania: 1997r.
|
|
|
|
Znaleziono zdjęć: 1 na 1 stronie(ach). Wyświetlone zdjęcia: 1 do 1.
|